Ana içeriğe atla

Schwarzkopf Gliss Ultimate Repair Sıvı Saç Kremi İncelemesi (Keratin İçeren Saç Spreyi)

Schwarzkopf Gliss Siyah Seri - Keratin Bakımı - Kuru Saçlar için saç bakımı


Schwarzkopf Gliss ürünlerini uzun zamandır kullanmıyordum. Çünkü bir küs bir barış şeklinde ilerleyen aşkımıza ara verip, dönerse benim dönmezse hiç benim olmamıştır demiştik :D

Uzun aradan sonra saçlarıma iyi gelen siyah serinin Schwarzkopf Gliss Ultimate Repair Sıvılaştırılmış Keratin İçeren Sıvı Saç Kremi ile bir hoş olduk.

Daha önce keratin nedir? ve keratin bakımı neye yarar? hakkında ufak bir muhabbet yapmışlığımızı hatırlıyor musunuz? Ben ilk defa sayfanıza denk geliyorum diyenlere ufak bir ön bilgilendirme yaparak konuya girecek olursam;

Keratin, yapısal bir protein çeşididir. Epidermal olarak tırnak, toynak, boynuz, kıl, tüy vs. keratinden meydana gelmektedir. (Bknz: Yaşamın Temel Kuralları, sy 42, Ali Demirsoy ) Keratin bakımı ise özellikle ısıl işlemler ve kimyasal işlemler (örn: boya) gibi saçın temel yapısını bozacak girişimler sonucu oluşan zararı düzeltmeyi hedefler. Saçın yapısını bozacak işlemleri azaltmaz veya bu zararı aza indirecek bakımlar ile saça destek olmazsak; saç gittikçe kurumaya meyilli, dolaşan, düğümlenen, kırılan, esnekliğini kaybeden ve incelen bir hal alması kaçılmazdır. Bu nedenle yıpranmış saça esnekliğini kazandıracak en iyi bakım keratin bakımıdır.

Bu seri özellikle çok kuru, kuru ve yıpranmış saçlar için önerilen ve içeriğinde ki sıvılaştırılmış keratin ile saça anında etki ile kolay tarama ve hasar onarım etkisi sunma vaadlerinde.

Sıvılaştırılmış Keratin - Evde Keratin Bakımı - Keratin Bakımı nedir?

  • Kokusu oldukça hoş, şekerli kendini koklatan bir yapısı var. İçerikte parfum mevcut.
  • Saçın kabarmasını minimuma indirdiğini söyleyemem ama saçın taranmasını kolaylaştırdığı ve yumuşattığı bir gerçek.
  • Ürünü saç dibimden uzak tutarak, saç uçları ve boylarında kullandığım için herhangi bir yağlanmaya sebep olmadı ve saçımı ağırlaştırmadı.
  • Saçımı ağırlaştırmadı derken nemli saça uygulamamda hiç sorun yaşamazken, kuru saçlarıma uyguladığımda daha önce hissetmediğim bir ağırlık hissi verdi. Genelde kuru saça kullanmadığım için bir acaba dedim??? Fikri olan?
  • Yoğun parlaklık vaadi olan ürün, saçıma canlılık katsa da bu noktada bana çok yeterli gelmedi.
  • Saç tellerindeki çatlakları doldurur vaadini ciddi anlamda yerine getiriyor, Şimdi saçlarımı kestirmiş olsam da daha önce kontrol ettiğim zaman kırık ve çatlama olan yerlerin bildiğin yeniden doldurulduğunu görmek! Tabi tüm başarıyı tek başına saç spreyine veremem, çünkü şmpuan, maske, krem gibi diğer bakım ürünleri ile saç bakımına özen gösterdiğim bir gerçek!
Sprey çift fazlı olduğu için kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor. 200 ml olan bu ürünü sanırım 7-8 TL gibi bir fiyata almıştım. Uzunca bir süre kullandım. Hatta indirim de bulursam tekrar alabilirim  çünkü vaadlerinin 3/4' ünü karşılıyor ama merak ettiğim farklı firmaların saç spreyleri olduğu için bir müddet şıpsevdilik yapmaya devam edeceğim. 
Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler !


Yorumlar

  1. Hemen herkesin severek kullandığı bir ürün :) Paylaşımın için teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
  2. Shwarzkopf'un bu serisinden çok memnunum. Tüm seriyi kullandım sanırım. Saçlarım platinken de yardımını gördüm. Bu kremi şu anda kullanıyorum, dediklerinize aynen katılıyorum. Kuru saça uygulamada başarısız, ben duş sonrası uyguluyorum. Fiyatına göre başarılı bence...

    YanıtlaSil
  3. Bu aklımda olsun aslında, tam böyle bir şeye ihtiyacım var :) Öperim!

    YanıtlaSil
  4. fiyatına göre vaadleri yeterli bence. ben de kullandım.

    YanıtlaSil
  5. Shwarzkopf'u beğeniyorum özellikle kızlarım için saç açma işinde kullanıyorum

    YanıtlaSil
  6. Bunu denemedim turuncu renkli olanı uzun süre kullandım.Şimdiye kadar denediklerim içinde Gliss en iyilerden biriydi galiba...

    YanıtlaSil
  7. Markanın ürünlerini genel olarak seviyorum bu spreyden de memnunum ama orta düzey diyebilirim, serinin çift bazlı diğer spreyi çok daha başarılı yalnız..

    YanıtlaSil
  8. gliss'in sıvı saç kremlerinden kullandım ama bunu denemedim iyiydi diye hatırlıyorum..

    YanıtlaSil
  9. bu siyah seriyi seviyorum

    YanıtlaSil
  10. Ben de Urbanın keratinlisi var. Bitince bir de bunu deneyim. Teşekkürler,sevgiler.. http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  11. Cok aciklayici bir yazi olmus, ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  12. Bilgilendirme için teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey