Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün : HC Hair Care Normal ve Kuru Saçlar İçin Şampuan


4 blogger 1 Ürün HC Hair Care Şampuan

Uzun süredir 4 blogger 1 ürün konseptin de ürün yorumu yapmaya ara vermiştik. Şimdi 3 stabil, 1 zaman zaman bizimle yazmak isteyecek konuk blogger ile bu yazı dizimize devam etmeye karar verdik.

Bugünün konusu sponsorlu bir yazı olan HC Hair Care Normal ve Kuru Saçlar İçin Şampuan' ı sizler için inceleyeceğim. Bu yazı için gönderilen ürünler herkesin saç tipi ve sorunu için olduğundan aşağıda kimin, hangi saç tipine ve sorununa göre ürün yorumu yaptığını bildireceğim.

HC Hair Care denemem için bu şampuanı yollarken pakette ayrıca daha önce deneyimlediğim HC Hair Care Ovex Maske çıktı, yorumlarımı okumak için renkli yere tıklayınız. 

Cruelty Free Şampuan önerileri

Ürünün açıklamasında saç derisini, doğal yağ ve nem dengesine zarar vermeden temizler. Saçın kuvvet ve esnekliğini, dış etkenlere karşı direncini arttırır. İçeriğindeki HC Hair Care Extract ve vitaminler, saç foliküllerinin güçlenmesini sağlar, dökülmenin önlenmesine yardımcı olur. SLES, SLS, Paraben ve Formaldehit içermez.

Hc care şampuan yorumları

  • İçeriği genel olarak temiz, birkaç farklı sülfat çeşidi sizinde içerik listesinde dikkatinizi çekebilir.
  • Sahip olduğu bitkisel koku, rahatsızlık vermeyen hoş bir esansta. Bana hissettirdiği koku shea yağı, zeytin ve ıhlamuru anımsatıyor. Ayrıntılı bitkisel içerik için HC'nin sitesine bakabilirsiniz.
  • Şık tasarımlı pompalı bir ürün. Açıkçası bu tip ürünlerde pompa sıkıntılı çıkabilir fakat ürün bu kısımda da kalitesinden ödün vermemiş. Pratik kullanım ve kaliteli bir ambalaj ile bir artıyı daha hanesine ekletiyor.
  • Saçlarımı geçen hafta kestirdim, uzunken 5 pompa kadar ürün kullanıyordum. Şuan 3 pompa ürün saçlarıma yeterli geliyor. Köpürmesi beklediğimden daha iyi.
  • Yapısı akışkan ve ince. Market şampuanlarında ki o sabunumsu yoğunluk yok.
  • Bu ürüne başlamadan önce farklı, yine bitkisel içerikte bir şampuan kullanıyordum. Ürün başta iyi gibi gelse de sonradan saçlarımı çok ağırlaştırdı ve saçımdaki yağlanmayı hızlandırdı. Tam o sırada imdadıma yetişti resmen HC, saçlarımı ipek gibi yaptı. Ağırlık yok, kepeklenme yok, yağlanma durdu..
  • Duş sırasında saç kremi kullanmasam bile saçlarım oldukça yumuşak. Sadece tararken kullandığım sprey rutinimde bana yeterli gelir oldu.
  • Saçıma verdiği canlılıkta farkedilir düzeyde. Fakat saçlarımı yeni kestirdiğim için uzaması, saç kırıkları adına çok bir şey diyemiyorum. Şuan şişe neredeyse yarım oldu, sanırım bir 6 hafta kadar daha bu ürünü rahatlıkla kullanabilirim. O zaman bu belki saç uzaması ve kırıkları hakkında bu yeri güncelleyebilirim.
  • Açıkcası 300 ml olan ürünü bu kadar uzun süre kullanmayı beklemiyordum. Kalan ağırlık şişenin değilse, oldukça bereketli bir ürün.
  • Türk malı, cruelty free ürünleri olan ve hayvanlar üzerinde test yapmayan bir firma.
Hc Complex - Hc Ovex


Açıkçası ürünle ilgili söyleyebilecek olumsuz bir düşüncem yok. Aslında durum böyle olunca şaşırmıyorum çünkü HC Ovex ve HC Complex' i severek ve beğenerek kullanıyorken, bu üründen daha aşağı bir performans bekledim dersem yalan söylemiş olurum.

300 ml olan ürünün fiyatı 35 TL, belki birçok kişi için olumsuz gelebilecek yanı ürünün fiyatı olabilir. Fakat 2 ve üzeri üründe fiyatı 30 TL şeklinde ücretlendirilirken, kimi zaman diğer ürünlerle birlikte kampanyalı fiyatlarla sitede yer alabiliyor. 

Şuan denemem için beni bekleyen 4 farklı ürün olmasa, kampanyalı fiyattan kullanmaya devam etmek için muhtemelen sipariş ederdim. Artık ilerleyen günlerde almak üzere beğendiğim ve etkisinden hoşlandığım bir ürün aklımda!

Ürün Puanım:  5/4.7


Yağlı saçları olan İlken' in yorumu için buraya
Hacim arayışındaki Mehtap' ın yorumu için buraya ve
Yıpranmış saçları olan Pınar'ın blogu için şuraya tıklayarak ürün hakkındaki yorumlarını okuyabilirsiniz.

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler !

Yorumlar

  1. 4 bloggerın 1 ürünü yorumlaması çok güzelmiş :) ürün hakkında fikir edinebilmek için, hepinizin yorumlarını ayrı ayrı takip etmek çok keyifle olacak <3
    Emeğinize sağlık <3

    YanıtlaSil
  2. HC ürünlerini bende severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik beni üzen ürünü çıkmadı, vaadlerini verince herkes beğeniyor haliyle ;)

      Sil
  3. Ben de Hacim Şampuanını kullanmış ve oldukça sevmiştim. Saç ürünlerinin geneli çok iyi HC'nin :) Gülge güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumuştum sanırım, ovex i de beğenmişsin. Benim favorim o 👌

      Sil
  4. ben de deneyeceğim bunu en kısa zamanda ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım beğenecek misin, yorumlarını merakla bekliyorum. Sevgiler

      Sil
  5. Çok merak ettiğim ama henüz denemedim bir ürün. Şu an kullandığım ürün bittiğinde hemen başlayacağım ben de.
    Markanın sadece complex yağını kullandım ve çok memnun kaldım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Complex inde severek kullanıyorum, sanırım onu yazmadım. Aklıma geldi şimdi bir ara onu da yorumlayayım 👍

      Sil
  6. Henüz sadece bir kez kullandım.Fena değil gibi ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarını okumak için bekliyorum, umarım sende memnun kalanlardan olursun

      Sil
  7. Farkli yorumlar okumak güzel karsilastirir insan okudugunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, hem de bazen farklı cilt tiplerine aynı ürün nasıl etki ederdi diye düşünmek gerektiği zaman kurtarıcı oluyor 👍

      Sil
  8. Çok güzel bir inceleme yazısı olmuş.Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey