Ana içeriğe atla

Cosmed Complete Benefit Spot Control - Akne Kontrol Jeli


Cosmed ürün yorumları - deneyenler

Yağlı ve akneli ciltler için Cosmed' in özel olarak geliştirdiği Complete Benefit Spot Control - Akne Kontrol Jeli içeriğinde bulunan AC-NET adlı özel formül ile sebum salgısının düzenlenmesine ve aknelerin kontrol altına alınmasına yardımcı olur. 

Aslında akne sadece yağlı ciltlerin sorunu değil, sadece daha çok onların sorunu! O nedenle bence her cilt tipinin rahatlıkla çantasından ayırmayacağı s.o.s bir ürün. 

Genellikle yeni oluşmaya başlayan akneler başta olmak üzere ağrılı ve normal sivilceler üzerinde de ürünü test etme şansım oldu. Eşimin yüzünde oluşan ağrılı akneye olan hızlı cevabı, ikimizinde ürünü ciddi anlamda sevmesini sağladı.

Cosmed akne jeli nasıl kullanılır - kullanıcı yorumları
  • Ürün renksiz ve jel yapıda. Aslında faklı markaların benzer birçok ürününü kullandım. Renkli bir kapatıcı şeklinde sunulsaydı, gerektiğinde en en en favori ürünüm haline bile gelebilirdi.
  • Lokal olarak, temiz cilde uygulamayı sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kez yapabiliyorsunuz.
  • Hafif ve rahatsız etmeyen bir kokusu var.
  • Kurutma hızı ağrılı sivilcelerde bile oldukça hızlı ve başarılı. Kızarıklık ve şişkinliğe etkili.
  • Tüm cilt tiplerine uygun olması ve unisex kullanıma uygun olması ürünün bir diğer avantajı.
  • İçeriğinde alkol ve paraben yok.
Ürünü patlattığınıız, açık yaralara kullanmanızı önermem. Hem direk ürünü uygulamanızdan dolayı diğer kullanımda bulaş elde edebileceğinizden hem de açık yara ve sivilcelere genellikle krem ve benzeri ürünler uygulanması zaten tavsiye edilmediği için. Eğer yine de kullanmak isterseniz, bir kulak çöpüyle üründen bir miktar alıp, bununla rahatlıkla uygulama yapabilirsiniz.

Deneyim sürecinde neredeyse olumsuz hiç bir özelliğini gözlemlemediğim ürün, acil durumlar için sıklıkla yanımda bulundurduğum ürünlerden biri haline geldi. 20 ml' lik ambalaj, küçük ve şık tasarımı ile çantada rahatlıkla taşınabilir. Lokal olarak kullanıldığı için oldukça bereketli ve açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrüne sahip. Ürünü birçok eczane ve online dermokozmetik satış mağazasından 38 TL veya daha indirimli bir fiyata alabilirsiniz.

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler !

Yorumlar

  1. Sanırım, cildim konusunda en az sıkıntım sivilceler oldu. Kırk yılda bir çıkar, aşırı kuru cildim belki ondan. Bu ürün hem küçük hem etkili, bence şahaneymiş, her eve lazım dediklerinden... :)

    YanıtlaSil
  2. Bende aliyim ihtiyacım var bye bi urune:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu yaşıma kadar sivilce derdi çekmedim fakat bu sene sağ yanağımda bir türlü geçmek bilmeyen sivilcelerim var. En yakın zamanda denemeliyim, eğer doktorum da önerirse. Umarım geçer biter şu sivilce derdi...

    YanıtlaSil
  4. Ben çay ağacı yağı kullanıyorum aslında ama bu da aklımda olsun! Dönemsel olarak yok etmek istediğim sivilceler oluyor çünkü :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çay ağacı yağı ya da salisilik asit içeren benzer ürünlerde kullandım fakat oldukça hızlı sonuç verdiği için bunu da çok sevdim :) Sevgiler :)

      Sil
  5. beğendin mi ben ağır sivilcede bir faydasını görmedim ama böyle minik siğil tarzı sivilcelerde çok iyi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi çok beğendim, çoğunlukla gün içinde söndürdü, eşimin ağrılı, şiş svilcesini bile 2. gün kuruttu :)
      Daha önce çay ağacı yağı içeren, salisilik asit içeren bu ip bir çok ürün denemiştim, çoğuna göre hızlı sonuç aldım diyebilirim. Yeni çıkmaya başlayanlarda çok daha hızlı sonuç veriyor ;)

      Sil
  6. Benimde dönem dönem sivilce sorunum oluyor, bunu da deniyim bakalım :)

    YanıtlaSil
  7. Bu jel şahane gerçekten. kızım sürekli kullanıyor çok memnun.

    YanıtlaSil
  8. Cosmed güvenilen bir marka. Sadece selülit ile ilgili ürünlerinden memnun kalmadım ben. Akne sivilce sorunu şimdilik bizde yok inşallah olmaz ama olursa aklıma yazdım bile:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. O zaman hemen denemeliyim :o

    YanıtlaSil
  10. Yakın zamanda almam gerekecek bunu :)

    YanıtlaSil
  11. oğlum için deneyeyim ben de kendimde akne sorunum yok ama

    YanıtlaSil
  12. Cosmed ürünleri gerçekten adlarına uygun (:

    YanıtlaSil
  13. faydalı bilgi. ihiyacı olanlara sölemeliii :)

    YanıtlaSil
  14. Kizimin ihtiyacı vardi denemek lazim teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Birkaç kez bende denedim bu ürünü ancak henüz net bir fikir edinemedim :)

    YanıtlaSil
  16. Allahtan sivilce problemim yok ama olan tanıdıklarıma önereceğim

    YanıtlaSil
  17. Bu sıra benimde cildim fazlasıyla kızarık ve sivilceli:( Bakabilirim bu ürüne.
    Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  18. Benim akne sorunum yok ama oglum için alabilirim.

    YanıtlaSil
  19. Bir ara sivilceler çıkmaya yakın bu tarz ürünler kullanmıştım ama bende hiç fayda etmedi :(( çok fazla cildimle problem yaşamayınca da dedim en iyisi dönemsel olarak çıksınlar da gitsinler :))

    YanıtlaSil
  20. Dönem dönem sivilce problemim olabiliyor, bir şans verilebilir o zaman :)

    YanıtlaSil
  21. Bende de dönem dönem çıkan akneler var. Fiyatı da fena değilmiş, deneyebilirim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey