Ana içeriğe atla

NİSS HYGİENİC TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - TEMİZLİK SİRKESİ, JEL BULAŞIK DETERJANI VE DUŞAKABİN,BANYO,WC TEMİZLEYİCİ


Temizlik Ürünleri Önerisi

Doğal ürünleri
sadece renkli renksiz kozmetiklerde değil, hayatımın tüm alanında kullanmaya özen gösteriyorum. Hem kendimi hem çevremi korumak, çevreye saygısı olan marka ve ürünleri kullanıyor olmak beni mutlu ediyor. Fakat bazen eşdeğer bir benzerinin olmaması, bazen maddi kısmı derken her doğal ürünü kullanmak ve denemek istesem de mümkün olmayabiliyor. Fakat elimizin altında kolay ulaşılabilir ve uygun fiyatlı olanları varsa performansta da yeterli ise bize düşen tekrar almak oluyor.

Niss’ bir Türk firması. Aslında büyük hijyen olayları ile ilgilenen marka neden ev hanımlarının da işini kolaylaştırmıyoruz diyerek bu piyasaya girmiş. Markayı yaklaşık 2 senedir tanıyorum ve kullanıyorum. Markayı instagram üzerinden (@nisshygienic) takip edebilir ve oradan detaylı bilgi alabilirsiniz. Henüz herhangi yerel bir market ile çalışmaları yok fakat instagram üzerinden ürünleri satın alabiliyorsunuz.

doğal temizlik ürünleri önerisi

Niss Hygienic Jel Bulaşık Makinesi Deterjanı:

Uzun zamandır jel deterjanları tercih ettiğimi ve bunun sebebini beni takip edenler bilir. Bilmeyenler için kısaca tabletlere göre arınmama sorununun az olması ve deterjan kalıntı oranının düşük olması/olmamasından dolayı tercihim sıvı-jel deterjanlardan yana. Niss Hygienic Jel Bulaşık Makinesi Deterjanı ürünü 5’li etkiden söz ediyor:

- %67 ekonomik yıkama,
- Ağır kirlerde ve kısa programda etkili,
- Parlatıcı ve tuz gerektirmez,
- Kireç oluşumunu önler,
- Camları çizilmelere karşı korur.

Niss Hygienic Jel Bulaşık Makinesi Deterjanı İncelemesi

63 yıkama boyu kullanabileceği söylenen ürünü belki daha uzun süre kullanmışımdır. Normal bulaşıklarda 15 ml, ağır yağlı bulaşıklar için 25 ml ürün kullanmamızı söylemiş firma. Ben genelde 15 ml kadar ürün kullandım.  Her türlü kirde oldukça başarılı sonuç çıkarttı. Özellikle söylemeliyim ki o yoğun kabasını bulaşık fırçası ile alıp, makineye yerleştiriyorum. Sofradan topladığım gibi direk makineye dizmiyorum. Parlatıcı ve tuz zaten makinemde bulunuyor. Tuzsuz yıkama gerçekleştirmedim. Parlatıcı gözüne ise sirke koyuyorum. Kireç oluşumu ile ilgili bir gözlemim mevcut değil. Tabak ve bardaklarım ürün kullanımı bittikten sonra halen ilk ürünü kullanmaya başladığım hallerindeler. Dolayısı ile vaat ettikleri şeyler bakımından performansı oldukça yüksek. Bulaşıkları yıkadıktan sonra ışığa tutup baktığımda o gökkuşağı gibi parlamayı yani ilaç kalıntısını görmüyorum. Benim en hassas olduğum nokta buydu. Herhangi bir kokuya sebep olmuyor, bu da artısı. Bazı jel deterjanlar ile yıkama sonrasında makine kuruduktan sonra kapağı açtığımda evdeki duman detektörü çalışmaya başlıyor. Bu deterjanda mesela o sorunda olmamakta. Nasıl bir duman kokusu mevcutsa bazı markalarda dit dit dit evde alarmın bağırması çıldırtıyor beni =) Oldukça başarılı buldum diğer marka deneyimlerini tamamladıktan sonra yine alacağım uygun fiyatlı, kaliteli ve temiz ürünlerden biri.

Temizlik Sirkesi, Banyo ve Wc Temizleyici


Niss Hygienic Temizlik Sirkesi:

Sirkeli ürünleri kullanırken özellikle dikkat etmemiz gereken nokta mermer, ahşap, döküm ve alüminyum yüzeylerde kullanmamak. Özellikle mutfakta elimin altında olan Niss Hygienic Temizlik Sirkesi favorilerimden. İçeriğinde limon, elma ve bitki özleri bulunmakta. Buzdolabı temizliğinde, mutfak dolaplarında, mutfak tezgahında gayet başarılı bir iş çıkartıyor. Ürünü mutfak ağırlıklı kullanarak bitirdim fakat banyodan, çamaşıra yine birçok alanda kullanabilirsiniz. Bulaşık makinelerinde parlatıcı gözünde de yine rahatlıkla ürünü kullanabiliyorsunuz. Parlatıcı kullanmış gibi etki ediyor. Ufak bir nokta beni rahatsız etmişti o da kokusunun hafif belirgin olmasıydı ama zamanla kokudan hiç rahatsızlık duymamaya başladım. Evde kedim olduğu için onunda temas edeceği yüzeylerde ağır kimyasal ürün kullanmamaya özen gösteriyorum. Çünkü ister istemez oraları koklayıp, yalayıp, merakını giderebiliyor. Minnacık canlıların zarar görmesine sebep olmak beni üzüyor.

Niss Duşakabin, Banyo, WC Temizleyici:

Ürünü kullanım yeri olan Niss Duşakabin, banyo ve wc temizleyici olarak 3 alanda da kullandım. Her alanda oldukça başarılıydı. Fakat duşakabin temizliğinde kullanarak bitirmeyi tercih ettim. Çünkü banyo ve wc’ lerde yine temizlik için başarılı birçok ürün bulunabiliyor ama duşakabin temizliği benim en sevmediğim! Kireç kalıntısı, su izi, pas izi vs vs. Şimdiye kadar denediklerim içinde sık, fırçala, su tut ve kurula. Oh mis diyebildiğim tek ürün. Tamamen mükemmel diyemem ama denediklerim içinde beni şimdilik en rahat ettiren bu oldu. Sizler duşakabinleri nasıl temizliyorsunuz? Favori ürününüz var mı? Çeşme başlıklarında, metal yerlerde parlaklık veriyor. Derz için bu ürünü kullanmayı düşünürseniz yeterli gelmeyebilir. Hafif kirlerde yine etkili ama derz için kullandığım ürünlerde farklı. Ayrıca duşa kabinin açılıp kapanan metal yerlerinde (dış tarafında) zamanla oluşan kireçlerde de yeterli gelmiyor. Bunlar dışındaki alanlarda performansı gayet iyi. Bu ürünü kullanırken tek rahatsız olduğum nokta kokusu, beni biraz tıkıyor ve öksürmeme sebep olabiliyor. Temizlik yüzeyi geniş olunca kullanım miktarı da ister istemez artıyor tabi. Kokusu için çözüm bulunabilirse gönül rahatlığı ile kullanmaya devam edebilirim.

Genel olarak söylemek istediklerimden biride sprey başlıklarının, püskürtme mekanizmalarının ve şişelerinin oldukça kaliteli tasarlandığı. Aynı şey ürün ambalajları içinde geçerli. Kullanırken şişe nedenli bir sorun yaşamadım. Kullandığım ürünün adının silinmemesi de benim için oldukça önemli. Daha sonra bu ürün neydi, neye yarıyordu gibi düşüncelere girmek zorunda kalmıyorum. Markanın tek ulaşım yolunun olması belki sizler için negatif bir özelliği olabilir. Çünkü düşününce benim içinde öyle. Fakat oldukça ilgililer, hassas bir şekilde iletişim ve kargolama sürecini işletiyorlar. Markanın ürünlerini oldukça beğendiğimi umarım sizlerde kullanıp, deneyimlerinizle birlikte görürsünüz.

Sevgiler,
İlke.

Yorumlar

  1. Çok güzel anlatmışşınız emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ekonomik yıkama ev ekonomisi acısından çok önemli tanıtım için tesekkuler

    YanıtlaSil
  3. ilk defa gördüğüm bi marka güle güle kullan ღ

    YanıtlaSil
  4. Niss hygienic temizlik ürünlerini daha önce kullandığımı hatırlamıyorum ama sanırım denemekte fayda var. Özellikle Niss Hygienic Jel Bulaşık Makinesi Deterjanı oldukça ilgimi çekti diyebilirim. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Keşke daha ulaşılabilir bir marka olsaymış..

    YanıtlaSil
  6. markette satılsa keşke de rahatça alsak..

    YanıtlaSil
  7. Doğal ürünleri ben de çok beğeniyorum. Sağlık yönünden çok önemli. Özellikle bulaşık makinesi deterjanlarında buna dikkat etmek lazım. Bu ürünler de oldukça kaliteli ve işlevi yüksek ürünlere benziyor. Teşekkürler bilgi verdiğiniz için.

    YanıtlaSil
  8. duşakabin ürünü güzel ama ben bulaşık makinesi ürününden pek memnun kalmadım.

    YanıtlaSil
  9. Sivi olmasi cok iyi artik hic kati deterjan kullanmiyorum 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey