Ana içeriğe atla

HİJYEN SİLAHLARIM - BİTENLER 8


Hijyen silahlarım serisinde bitenleri yazmaya ve ürün incelemeye devam ediyorum. Bugün sizlerle biten temizlik ürünleri hakkında konuşacağız. Kimi doğal temizlik ürünleri kimi ise hepimizin marketlerden kolayca ulaşabildiği daha bilindik ürünler. Haydi gelin hemen hepsine şöyle bir bakalım:

1. Viking Premium Mutfak Spreyi: Viking markasının son çıkan Premium serisini beğenerek kullanıyorum. Özellikle içerisinde bizlere ve doğaya zarar verebilecek toksik kimyasalları içermiyor olması büyük artısı. Kokusu oldukça güzeldi. Mutfak dolapları, tezgah, yemek masasını kimi zaman toz alırken bile kullandım ve memnun kaldım. Tek kötü yanı fotoğrafta da belli olduğu gibi ürün yazılarının hemen siliniyor olması. Elimdeki farklı ürünler bittiğinde tekrar alabilir ve detaylı inceleme yazısını o zaman yazabilirim.

2. Domestos Çamaşır Suyu: Migros’ta 2’li şekilde 8.90’a satılıyordu bir ara. Okullara destek kampanyası olduğu için attım sepete. Domestosu seviyorum fakat kokusu bana ağır geliyor. Banyo temizliğinde ara ara alabiliyorum. Vaatlerini de gerçekleştiriyor.

3. HighGenic Fırçalı Leke Çıkarıcı: Çok yönlü kullanım alanı var. Fiyatı 5 TL civarıydı. A101 indiriminden alınmıştı. Çok çok daha pahalılarını aldığımı ve işe yaramadığı zaman yaşadığım hüsranları bilirim.  Highgenic Leke Çıkarıcı’ nın, başta memnun kalmadığım yönleri oldu. Sonra fark ettim ki doğru şekilde kullanmıyorum. O nedenle sevdiğim ve yedeği olan bu ürünü detaylı olarak yakın zamanda anlatacağım.

4. HighGenic Leke Çıkarma Mendili: Lekeyi sil ve yok et mottosu ile yola çıkan bu üründen bu kadar memnun kalacağımı düşünmemiştim. Bir gün yeni aldığım beyaz gömleğime, yine açık renkli bir elbiseme makyaj yaparken fondöteni döktüm. Beynimden kaynar su akar gibi oldu o an. Lekesiz bir şekilde kıyafetlerimi kurtarmamı sağladı. O gün bugün ayırmıyordum yanımdan. Şuan bulamıyorum  Nerede satıldığını bilenler yazabilir mi?


5. NİSS DUŞAKABİN, BANYO, WC TEMİZLEYİCİ: Detaylı olarak Niss ürünleriyle ilgili bir yazı yazdım. Ayrıntıları ürün ismine tıklayıp, yazıya giderek okuyabilirsiniz. Kısaca bu ürününü çok çok beğendim. Bu kadar beğenmemin öncelikli sebebi duşa kabin temizliğini klasik ürünlerden çok daha iyi şekilde yapmış olmasıydı.

6. NİSS TEMİZLİK SİRKESİ: Temizlik sirkeleri yaklaşık 3-4 yıldır elimin altında. Ondan öncede normal sirkeleri yine temizlik için az çok kullanıyordum. Fakat bu tip ürünler benim için ciddi alışkanlık haline geldi. Dolap temizliği, mutfak temizliği, buzdolabı temizliği derken birçok noktada rahatlıkla kullanıyorum. 

Yorumlar

  1. Domestos banada çok ağır geliyor canım ya astımım bide boğuluyorum bingonun oksijenlisi varya ondan alayım diyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bingo oksijenlininde blogta yazısı mevcut. Oku istersen. Tamamen kokusuz istersen yazdığım çamaşır suyu yazılarına bir bak derim :)

      Sil
    2. Biliyorum canım iş yerimde kullanıyordu onu baya güzel ağırda değil kokusu, temem bakarım gene yazına :*

      Sil
  2. Ürünler ilgili kısa ve öz açıklamalar ipuçları ile dolu tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, hijyen silahlarım yazısı işinize yaradıysa ne mutlu!

      Sil
  3. Çamaşır suyu illa ki olacak.. Kokusuna dayanamasak da kullanıyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çamaşır suyunun kokusuz ve temiz içerikli alternatifleri mevcut. =)

      Sil
  4. Hijyenik ürün tanıtımları için teşekkürler 🤗

    YanıtlaSil
  5. Elinize sağlık uzun uuzn açıklamışsınız. Benim gibi böyle ürünleri hiç kullanmayan biri için baya açıklayıcı olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. Bakıyorum da ne çok bilmediğim temizlik ürünü varmış

    YanıtlaSil
  7. Valla ben de Viking serisini çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  8. https://serafettingunes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. ben daha doğal ürünlere geçtim son bir kaç yıldır...

    YanıtlaSil
  10. Faydalı bilgililer için teşekkürler��leke çıkartırma mendili arayışına geçtim çantamda mutlaka bulunduracağım.my melegim

    YanıtlaSil
  11. Çamaşır suyu hiç kullanmıyorum açıkçası

    YanıtlaSil
  12. Çoğu evde domestos çamaşır suyu en çabuk bitenler arasında galiba. Ben temizliği onsuz düşünemiyorum canım. Niss markasını daha önce kullanmadım. Denk gelirsem duşa kabin temizliği için alayım.

    YanıtlaSil
  13. Genellikle daha doğal içerikli temizleyiciler daha çok ilgimi çekiyor. Temizlik sirkesi ilgimi çekti bu yüzden. Mutlaka deneyeceğim. Teşekkürler bilgi verdiğiniz için.

    YanıtlaSil
  14. Emeğinize sağlık detaylı acıklamışşınız.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. sadece domestos çamaşır suyunu denedim ve kullanmaktayım

    YanıtlaSil
  16. highgeniz ürünlerini seviyorum niss ile tanışamadık daha...

    YanıtlaSil
  17. temzilik ürünlerinin doğal olanlarını kullanmayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  18. HighGenic Leke Çıkarma Mendili başarılı buldum hem de ummadığım kadar iyi. Domestos'u zaten çok severim. Sadece temizlik sirkesi kullanmadım hiç ona denk gelip almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  19. HighGenic fırçalı leke çıkarıcı yazını bekliyorum. Ben halımdaki lekeyi çıkaramadım. Kullanımda bir yanlışlık yaptın mı merak ediyorum. Niss temizlik sirkesi hep elimin altında, oldukça güzel bir urun .

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey