Ana içeriğe atla

HİJYEN SİLAHLARIM - BİTENLER 9

En iyi temizlik ürünleri,en iyi çamaşır deterjanı

Güzellik blogu olarak 2012'de açtığım sayfam sadece güzellik kategorisi ile değil benim için tam bir yaşam blogu gibi. Sürekli takip edenler temizlik ürünleri kategorisi yazılarımı bilirler. Bugün yine Hijyen silahlarım bitenler kategorisinde bazı ürünlerden bahsetmeye geldim. Hemen bakalım bu ay hangi temizlik ürünlerini bitirmişiz:


1.Persil Premium  Jel:  Toz deterjan pek kullanmadığımı, sıvı deterjanları daha sağlıklı bulduğumu yazdığım bu kadar yazıdan biliyorsunuzdur. İlk defa blogu ziyaret edecekler için bir kez daha söylemiş olayım. Persil ile tanışmam yanılmıyorsam Migros' un 60 TL üzeri alışverişe yaptığı kampanya ile olmuştu.  24 yıkama olan bu ürünü 10-12 TL gibi bir fiyata almıştım.

Persil Premium Sıvı Çamaşır Deterjanı, En iyi çamaşır deterjanı

Persil Premium Sıvı Çamaşır Deterjanını beğenerek kullananlardanım. Muhtemelen tekrar alacağım ürünlerden biri. Kimi bu ürünün kokusunu falan beğenmemiş fakat aksine benim oldukça hoşuma gitti. Leke çıkarma gücü için kesinlikle eski lekelerden bahsetmiyorum ama yeni oluşan lekeler için başarılı olduğunu söyleyebilirim. Ben her ihtimale karşı daha önce bahsettiğim Highgenic Fırçalı Leke Çıkarıcı 'yı lekeler üzerine uyguluyorum. İşimi şansa bırakmıyorum. Ürünü hem renkli hem de beyazlarda beğenerek kullandım. Herhangi bir renk solmasına ya da çamaşırlarda yıpranmaya da sebep olmadı. Bir de bu ürünü kullanırken ön yıkamaya gerek yok, ana yıkamaya deterjan koymanız yeterli.
Duru Granül Sabun Çamaşır İlacı Kullananlar

2. Duru Doğal Granül Matik Sabun: Denebunu kutusundan çıkan bu üründen market alışverişi sırasında da edindim. Elimde 2-3 tane deneme ürünü var. İlk kullanım için çok köpürdüğünü ve bunun beni bir an korkuttuğunu söyleyebilirim. İlk denemem 1-2 parça beyaz üründeydi, elimde kalan diğer 2 deneme boyununun birini renkli diğerini beyazlarda deneyip belki bir inceleme yazısı yazabilirim.
Duru Sabun Deterjan Kullananlar, Duru Granül Matik Sabun içeriği

Ürünün 20 yıkamalık tam boyunu markette 32 TL civarında gördüm. Açıkçası pahalı olduğunu düşünüyorum ama %25 -%40 indirimlere denk gelirsem tam boyunu hemen alabilirim. İçeriği de ilgi çekici ve şu şekilde:
Silikonlu Temizleyici Önerisi

3. Vissmate Silikonlu Temizleyici: Şimdiye kadar kaç şişe silikonlu temizleyici bitirdim hiç bilmiyorum. Bana 1 şişesi 2-3 ay gidiyor sanırım. Farklı markalara ait silikonlu temizleyicide kullandım fakat en sevdiklerimden biri vissmate silikonlu temizleyici. 
Silikonlu Temizleyici

Toz aldığınız zaman tekrar tozlanma sürecini uzatıyor, banyo aynasını vs sildiğim zaman iz kalmıyor. Beze bile gerek yok, banyo camına birkaç fıs, kağıt havlu ile iyice kurulayın ve pırıltıya bakın :) Hatta cam, pencere temizliğinde de genellikle silikonlu temizliyiciyi tercih ediyorum.  Sanırım 2015-2016 gibi popüler olan bu silikonlu temizleyiciler ev hanımlarını çok mutlu etmiştir. 

ahşap temizleyici önerisi

4. Vissmate Sabun Bazlı Ahşap Temizleyici: Sevgili Nihan (@parmakkurabiye) ve Sevinç (@sendeincel) 'in etkinliğinde sponsor olan Vissmate markasının gönderisinden çıkan ürünlerden birisi buydu. Tekrar teşekkür ediyorum emeklerinden dolayı her ikisine ve firmaya. Bu ürünü dikkatimi hiç çekmemişti. 
Vissmate ürünleri kullananlar

5 Lt suya 2 kapak ürün koyuyorum ve yerleri pırıl pırıl yapıyor. İz bırakmıyor ve en önemlisi parkede kayganlığa sebep olmuyor. Elimde meraktan alınmış 3-4 farklı markaya ait ahşap temizleyici var onlar bitince tekrar alabilirim.
Migros marka ürünler

5. Migros Hawaii Sıvı Sabun: Son zamanlar bu kategoride size Migros'a ait birçok üründen bahsettim. Özellikle bu ürünü hindistan cevizi kokusuna sahip olduğu için almıştım. Ürünün arkasına baktığımızda bildiğimiz bir firma HOBİ Kozmetik tarafından üretildiğini görünce direk sepete attım. Market ürünlerini tercih ederken eğer bilindik üreticiler ile çalışılmışsa direk satın alıyorum.

migros marka sıvı sabun

Bu koca şişeyi Ekim sonunda açmıştım. Baya bereketli, temizlemesi iyi, ellerde kuruluğa da sebep olmadı. Yine denk gelirsem alabilirim.
Migros marka ürünler

6. Migros Limon Kokulu Sıvı Bulaşık Deterjanı: Birkaç bitenler yazısı önce yine bu üründen bahsetmiştim. Bunu da tesadüfen denemek için almıştım. Çünkü üreticisi  ETAP Kozmetik yine bildiğimiz bir üreticiydi. Annemin elleri alerjiktir, bize geldiğinde tesadüfen görmesiyle bende bunu kullanıyorum Fairy bile alerji yapıyor bunu buldum kurtuldum diyince aldığıma bir sevindim. Annem eldiven kullanmaya alışık değil, 47' sinden sonrada anneme eldiven kullanma alışkanlığı vermek çok zor :D Ben eldiven kullandığım için bende alerji, kuruluk gibi sorunlar yapmıyor tabi ürünler. 
etap kozmetik sıvı bulaşık deterjanı, elde bulaşık ilacı
Bulaşıklarda kalıntı görmüyorum ama doğaya zararı aza indirmek için ekolojik olan ürünleri tercih etmeye çalışıyorum. Tabi o da Türkiye şartlarında maalesef bütçeye uyduğu sürece. Sağlıktan kısmamak lazım, geri kazanması zor. Mesela en anlamadığım şey o kadar pahalı kozmetik ürünlerine paralar saçıp, böyle önemli konuda hiç adım atmayan insanlar. Eğer öyle iseniz bence bir oturup düşünmeniz lazım. 

Bu aralar bizim evde biten temizlik, hijyen ürünleri bu şekilde. Ürün paketleri büyük ve çok yer kapladığı için 4-5 parça biriktiği an hemen yazıp, bu şişeleride muhakkak geri dönüşüme yolluyorum. Sizlerin bu kategorilere önerisi olan ürünler var mıdır? Hijyen silahlarım kategorisinde görmek istediğiniz, inceleme yazısı yazmamı istediğiniz ürünler varsa yorum bırakmayı unutmayın. 

Sevgiler,

İlke.


Yorumlar

  1. Bayanların vazgeçilmez silahları sanırım bunlar, çamaşır, bulaşık, ahşap temizleme hepsini düşünmüşsünüz elinize sağlık. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında temizliğin cinsiyeti olduğunu düşünmüyorum, temiz evler için belli başlı şeyler gerekli. Teşekkürler.

      Sil
  2. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Duru Doğal Granül sabun daha önce kullanmamıştım, alacaklar listesine ekliyorum. Teşekkürler bilgilendirme için 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duru Granül Matik Sabunu denerseniz, deneyim yorumlarınızı duymak isterim, sevgiler.

      Sil
  4. Temizlik her insanın ilk önceliği olmalı. Yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  5. Duru doğal granül sabunun nasıl bir etkisi olacak bilmiyorum. Yani daha önce hiç kullanmadık. Merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk gelirseniz Duru matik sabunu tavsiye ederim. Fiyatı biraz pahalı, ama temizliğinden memnun kaldım. Deneme boyu kullandığım için yine de net bir şey diyemiyorum ama tam boyunu alırsam inceleyip detaylı yazacağım.

      Sil
  6. Denebunu paketlerini çok seviyorum ben . Duru doğal granül matik sabunu bende denebunu paketi sayesinde tanıdım. Güzel 👍🏻 ama dediğin gibi biraz pahalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet denebunu sayesinde zaman zaman güzel ürünler deneyebiliyoruz. Umarım güzel bir indirimde Duru matik sabuna denk geliriz :)))

      Sil
  7. Deli gibi temizlik yapan biri olarak olağanüstü bir haber gördüm diyebilirim bizler için yaptığınız bu paylaşımın gerçekten çok beğendik teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deli gibi temizlik yapmayı seviyorsanız, sizin temizlik ürünleri bakımından oldukça geniş bilgileriniz vardır. Memnun olduğunuz ürünlerin önerileri bekliyorum, sevgiler.

      Sil
  8. Duru Doğal Granül Matik Sabun, doğal olması sebebi ile tercih nedenidir. Özellikle bebeği olan annelerin faydalanacağı bir ürün diye düşünüyorum. Teşekkürler bilgi verdiğiniz için.

    YanıtlaSil
  9. vissmate sevdiğim bir marka gördükçe alırım ben de.. Migros sıvı sabun konusunda bilgi vermen iyi oldu elleri kurutmuyorsa alabilirim..

    YanıtlaSil
  10. Makalenizi okuduktan sonra temizlik yapasım geldi:) Bilgi için teşekkürler sanırım ev için yeni malzemeler belli oldu

    YanıtlaSil
  11. Temizlik ürünleri bir evin olmazsa olmazi. Persil Avusturyada da olan bir marka kullaniyorum evde cesitli ürünlerini 😊

    YanıtlaSil
  12. Vissmate benimde sevdiğim markalar arasında ve bende gittikçe migrosa ait kendi markalı ürünlerini alırım.

    YanıtlaSil
  13. paylaşımınız ve emeğiniz için teşekkür ederim 😊 👍

    YanıtlaSil
  14. Vissmate'in ahşap temizleyicisini denememiştim, aklımda olsun (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey