Ana içeriğe atla

Watsons Tencel Maske - Onarıcı Ginseng

Watsons Tencel Ginseng Reparing Facial Mask
Instagram da #maskelikiz tagi altında uzun zamandır kullandığım tüm maskeleri paylaşmaya özen gösteriyorum. Yılbaşı indirimleri sırasında Watsons'tan aldığım, bu tek kullanımlık Tencel Repairing Face Mask Ginseng maskeyi geçen gün deneyimledim.


Aslında 1 kere deneyimlemiş olduğum bu maskenin ancak anlık etkilerinden bahsedebilirim sizlere. Yukarıca vaadleri ve kullanım şekli açıkça yazdığı için tekrar bahsetmiyorum. 

  • İçerikte son sıralarda yer alan parfüm çok hoşuma gitmese de sonlarda olması güzel. Fakat maskenin sahip olduğu kokuyu pek sevmediğimi söylemeliyim.
  • Cildim maskenin arkasında söylediği gibi yenilenmiş ve daha parlak. Son günlerde denemem için gönderilen bir yüz temizleyicinin olsa gerek (rutinim de tek değişen o) yüzüm hem yağlandı hem de sivilcelenmeye başladı. Neyse kullanmayı bıraktım, bir kaç gün sonra yaptığım bu maske cildimi daha iyi hissetmemi sağladı.
  • Cildimi daha nemli ve yumuşak hissettirdi.
  • İçeriğinde HA ve Provitamin b5 olması güzel. Hyalüronik asit içeren ürünlere cilt bakımımda daha çok yer vermeye çalışıyorum.
Anlık etkileri güzel olan bu maskeden bir sonraki alışverişimde birden fazla alarak en azından 1 ay boyunda haftada 2 kere deneyimlemeyi düşünüyorum =)

Ürün fiyatı yanılmıyorsam 4-5 TL idi. İndirimli zamanlarda tek kullanımlık bu maskeleri 2.5-3 TL gibi fiyata yakalamak mümkün oluyor.

Siz daha önce bu ürünü denediniz mi?

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler !

Yorumlar

  1. Tek kullanımlık maskelere bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Guzelmis , deneyim benim icin cok onemli , rastgele Bir urun kullanmaktan kacinmisimdir hep :) tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. Geçenlerde böyle bir maske aldım ben de Aloeveralıydı. Tek kullanımlık da pek biişey anlamadım ama..

    YanıtlaSil
  4. Tek kullanımlık olması deneyimlemek için çok güzel.

    YanıtlaSil
  5. Tek kullanımlık maskeler tam bana göre :))

    YanıtlaSil
  6. Ben de siyah renkli olanı denedim aslında birkaç tane alıp üst üste denemek lazım bunları

    YanıtlaSil
  7. Maske deneyimi konusunda biraz gerilerde kalmışım sanırım.Hemen telafi etmek gerek :)

    YanıtlaSil
  8. Bu ürünü denemedim ama Watson'da güzel maskeler var şuan güzel bir indirime girdiler ayrıca.

    YanıtlaSil
  9. tek kullanımlık maskeler candır :D

    YanıtlaSil
  10. Ben bunun aydınlatıcı olanını yani pirinç yağlı olanı almıştım ama T bölgemi yağ bastı. O günden beri elim bu maskelere gitmiyor. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  11. Benim hiç denemediğim bir ürün rastlarsam alayım.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  12. Ya İlke ben de HA ve b5 içeren bir serum aldım. Önümüzdeki hafta gelir . Umarım nemsiz cildime derman olur:)

    YanıtlaSil
  13. Ben de bir deneyeyim bu ürünü merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
  14. Bende maske kullanamayanlardanim malesef.usengeclikten :)

    YanıtlaSil
  15. bilmiyorum yararlı mıdır ya da öyle kullanımında bir zararı olur mu ama ben bu ürünü aldım ve aynı maskeyi 2-3 sefer daha kullanıyorum, çünkü kurumuyor ve kendi paketi içinde sağlam bir şekilde muhafaza ediyorum. Çok bir yararını gördüm mü, hayır ama yazıdaki gibi anlık etkisini hissedebiliyorsunuz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey