Ana içeriğe atla

Diyet Aperatifleri 1 : Muzlu Krep

Merhabalar,

Sabah erken kalkıp, uzun zaman sonra soğukta dışarı çıkınca hiç enerjim yokmuş gibi hissediyorum. Haftalık blog yazılarını planlayacaktım ama enerjim yerlerde olunca, keyfimi yerine getirecek şeyler yapmak istedim.

Çirkin Suratlı Banana Krep :)

Malzemeler:

4 adet küçük yerli muz ( 1 adet büyük boy)
2 yumurta
1/2 çay bardağı süt
1 yemek kaşığı dolusu un

Hazırlanışı:

Bütün malzemeleri bir kapta çırptıktan sonra, hafifçe yağladığım tavama krepten bir miktar boşaltıyor. Arkalı önlü pişirdikten sonra sunum tabağıma alıyorum.

Fotoğraftaki büyüklüke 2 tane krep için yukarıdaki ölçüler yeterli. İsterseniz malzemeleri arttırıp azaltabilirsiniz. Bu ölçü 2 kişi için yeterli.

Sizde benim gibi az kalori alıp, daha tok tutan yiyecekler yemek istiyorsanız, bu kolay tarif aklınızda olsun..

Bu arada aman ya ne diyeti diyenler olabilir, ben biraz Torku Çikolata'dan sürüp, ağzımı tatlandırmış olabilirim. Öyle de enfesmiş! Tatlı krizinizi engellemek için muzun verdiği tatlılığa isterseniz biraz tarçın ekleyip deneyebilirsiniz.

Formda kalın ;)

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler !

Yorumlar

  1. harikaymış muzlu hiç denememiştim bu şekilde deneyeyim bir de..

    YanıtlaSil
  2. ımmmmmmm nefis görünüyor ellerine sağlık ♥ hem sağlıklı hem lezzetli

    YanıtlaSil
  3. krep zaten kahvaltıda en sevdiğim şey. Diyette zor oluyordu, ama muzlu denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan diyetteyken daha da gözüne batıyor, uzak durması gerektikçe daha çekici geliyor :) Napalım, biz de alternatifler yaratıyoruz =D

      Sil
  4. Nefis görünüyor, ellerinize sağlık. Bende bir ara diyet yapacağım inşallah. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah o ara sıra başladığımız diyetlerin sonunu görürüz =))

      Sil
  5. Muzlu huc denememistim bende merak ettim tadıni ellerine saglik hatta afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık farklı bir tarif. Muzlu krep denemedim hiç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, daha tatlı şeyleri seviyorsan güzel bir alternatif olabilir. Muzun verdiği şekerli tat ile çikolata ya da tarçın birlikteliği güzel oluyor =)

      Sil
  7. Harika görünüyor. Mutlaka deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  8. Of harika görünüyor ellerine sağlık (; hafta sonu mutlaka deneyeceğim

    YanıtlaSil
  9. Diyetleri sürdürebilmek için bence de böyle değişik alternatiflere ihtiyaç var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, hele ki sevdiğin şeylerden farklı alternatifler ile yararlanabiliyorsan çok iyi oluyor =)

      Sil
  10. muzlu krep ilk defa duydum,bi h.sonu evdekilere yapmak lazım :)tabii tatlı bişiler yiyebildiğim zaman:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene canım güzel oluyor =) İnşallah bebişten sonra artık.

      Sil
  11. Krep yapınca bir taneyle yetinemiyorum ki ben.Ondan sonra gelsin kaloriler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal krep için katılıyorum ama sanırım muzun tok tutma , doyurma kabiliyetinden olsa gerek 1 tane yediğim zaman kendimi baya şiş hissettim :)

      Ah, o kaloriler yok mu o_O

      Sil
  12. besleyici bir tarif, afiyet olsun

    YanıtlaSil
  13. Nasıl canım çekti şuan !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapması çok kolay, diyettesin de iyi bir aperatif denemelisin :)

      Sil
  14. Krebi sadece bol nutella ve muzla yiyebildiğim için o da çok tehlikeli olduğu için nadir yemeye çalışıyorum. Eline sağlık, afiyet olsun canım :)

    YanıtlaSil
  15. Diyetteyim evet : (muzlu krep ilk kez gördüm. Ne güzel bir tarif ...

    YanıtlaSil
  16. yumurta... kokmasa her öğün yerim :)

    YanıtlaSil
  17. muzu genelde yumurta yerine kullanıyorum ben, yıllar önce vegan tarifleri araştırırken görmüştüm, yani öyle de deneyebilirsin :) evde yumurtası olmayanlar da sadece muzla yapabilir yani, hatta un yerine yulaf da kullanabilir, içine de bir tutam tarçın, mis gibi oluyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumurta benim için vazgeçilmez. Hatta kardeşimin deyimiyle ''O gün yumurtasız güne başladıysam dünyaları yesem doymam :) '' tarifi hiç un koymadan ve yulafla da denedim. İkisi de çok güzel oluyor fakat yumurtasız denememiştim, teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Çok güzel bir fikir.Duydum ama denememiştim.en kısa zamanda deneyeceğim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey