Ana içeriğe atla

#Bikutubitenler 29


Bu ayın bitenler kutusu tam bir bakım kutusu değil mi? Hatta ağırlıklı saç ürünleri olduğunu ve 0 renkli kozmetik ürünü olduğunu yazarken daha iyi idrak ettim :)

Dove Onarıcı Çözümler Şampuan&Sıvı Saç Kremi
Dove Besleyici Çözümler Sıvı Saç Kremi
Dove Onarıcı Çözümler Şampuanı: Daha önce yazısını yazmıştım. Bu biten ikinci şişe. Genel anlamda memnun kaldığım, klasik bir market şampuanı. Saçlarımı yumuşattı, kepeğe neden olmadı. 

Dove Onarıcı ve Besleyici Sıvı Saç Kremleri: Resimler daha önce olunca tekrar çekmediğimden sanki sıvı saç kremleri doluymuş gibi görünebilir aslında değil :)  İkisini de severek kullandım, genelde saç tarama spreyi amacıyla kullanmış olabilirim :)


Urban Care Argan Oil Saç Bakım Kremi: Daha önce şampuan, maske ve sıvı saç kremini denediğim bu serinin en beğendiğim ürünü kesinlikle maskesiydi. Bu ürün şampuandan sonra uygulanan tipte saç kremiydi ve saçlarımı ağırlaştırmadı, aşırı bir yumuşaklık vermese de saçlarımın kolay taranmasına destek oldu. Ayrıca ürün paraben içermemesi artısıydı. 

Loreal Paris Elseve Mucizevi Yağ: İkincisini bitirip 3.cüsünü açtım. Son zamanlarda Elseve' nin açık ara en sevdiğim saç ürünü bu oldu. Öyle ki yakın çevremden kime bahsettiysem, vazgeçilmezi haline geldi bu ürün... Ağırlaştırmadan yumuşatan, saça verdiği nemi hissettiren, saçı ısıdan koruyan daha canlı görünmesine destek olan bir ürün bence. Tabi arada başka destek ürünleri de kullanıyorum ama uzun zamandır banyo sonrası krem olarak tercihim mucizevi yağ ;)

Avon Naturals Winter Nourishment Armut ve Vanilyalı Saç Kremi:  Kışın zarar görmüş saçlara nemini geri vermeyi vaad etmesi, içeriğinde vanilya olduğunu da görmemle sipariş etmem bir oldu. Kokusu çok güzel, banyodan sonra eşim saçların çok güzel kokuyor diyor :) Aslında fena değildi hatta nem konusunda sanki Urban' ın saç kreminden daha iyi gibiydi. Yine şampuandan sonra uygulayıp, duruladığım bir üründü.

Avon Naturals Body Care Sandal Ağacı ve Vanilyalı Duş Jeli: Biliyorsunuz ki vanilya benim hassas noktam. Kokusu güzel olan ama uzun vadede kalıcılığı olmayan bir duş jeli. İçerikte SLS vs mevcut.


Cyrene Daily Skin Brigtening Treatment 2% AHA : Detaylı yazısı blogta mevcut olan ürünü, gerçekten beğenerek kullandım, elimde küçük deneme boylarını bitirdikten sonra tekrar alabilirim. Farklı ürünler denemek istiyorum fakat sevdiğim bir ürün cepte ;)

Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli: Ortalama bir yüz yıkama jeliydi. Sevgili İlken' in favori yıkama jellerinden biri. Temizlemesi güzel olan ürün, sanki cildimde biraz kurumaya sebep oldu. Kışın etkisi de olsa gerek, yazın ara ara kullandığım da böyle bir şey gözlemlemediğimi anımsıyorum. Belki sonra indirimdeyken alıp daha düzenli kullanırsam, detaylı incelemesini blogta paylaşabilirim.

Peloid Pelomin Cilt Maskesi: Daha bir kaç gün önce detaylı incelemesini yazdım. Yazıda da belirttiğim gibi sanki yazın Dalyan'a gidip kil, çamur ve termal suya girmiş gibi hissettirdi bu ürün bana. Bittiği zaman tekrar alırım.

Watsons Apple Refining Facial Mask(Tencel Arındırıcı Maske): Arındırıcı bir ürün olduğunu görünce denemek için almıştım. İçeriğinde Hiyalüronik Asit (HA) olan maske nem kaybını önlemek, Vitamin B5 ile daha nemli, yumuşak ve esnek bir cilde sahip olmamız için tasarlanan bu maskenin içeriğinde mevcut. Maskeyi temiz cildime yerleştirip 20 dk kadar bekledim. Ürünü kullandıktan sonra en hoşuma giden şey yumoş yumoş olan yanaklarım, cildimdi. Maskenin parfüm içermesi hoşuma gitmese de kokusu çokta rahatsız etmedi...


Paco Rabanne Million Cologne: Vanilya diyorum ve susuyorum :D Men olmasını farketmeden kullandım =) Sandal ağacı ve vanilya ikilisini görünce gözüm dönüyor sanırım, haha..

Angels Secret Ped: Bu ürün #ozgurlukkadinlabaslar etkinliğinin sponsor ürünlerinden biriydi. Beğenerek kullandım fakat genelde gece için olan ürünleri tercih ettiğim için, alacak olursam onu denerim :)

Benri gözlük bezi & pamuk her bitenin yeri sarsılmayacak ürünlerinden ;)

Benim 1 aylık biten kutum bu şekildeydi. Sizler neler bitirdiniz ? Yukarıdaki ürünlerden hangilerini denediniz?

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Cildinize iyi davranın.

Yorumlar

  1. Diadermine temizleme jeli benim ilk blog yazımdı ve favori ürünümdür.Derinlemesine temizlemesine bayılıyorum.Mesela şu garnier in bi yüz temizleme jeli moda şimdi aldım ama üç kere yıkasam bile fondoten yüzümde kalıyor ama bu ürünle tek seferde her şey gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar aralıklı kullandım ki bu ürünü ne desem yalan olur! Fakat makyajımı temizleyip yüzümü bu jelle yıkadıktan sonra tekrar yüzümü sildiğim de hiç kalıntı gelmiyordu. Kardeşim cildini dengeliyor diye bu ürünü hep alır :)

      Sil
  2. İlkecim maşallah kuzum sana alışverişin yolu görünmüş:) Naturelsin arganlı aloeveralı bir şampuanı var ben de ondan çok memnun kaldım fazlaca almıştım sonuncuyu açacağım bu günlerde:)Arkadaşım da bademli ürünlerini çok kullanıyor saçları çok kuru iyi geliyormuş.
    gözlük bezi ilgimi çekti ilk kez gördüm ona bir bakarım.

    YanıtlaSil
  3. Avon'un o vanilyalı duş jelini kullandım. Bendeki mi bozuktu bilmiyorum ama çok iğrenç ve rahatsız edici bir kokusu vardı. :/ Yazın çok güzel olmuş keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
  4. Ya şu Loreal'in saç yağını çok merak ediyorum; Onur da çok severek kullanıyor. Elimde şişe şişe saç yağı olmasa hiç durmayıp alacağım ama, evdekilere kıyamıyorum :)) Yenileri keyifle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bu ürünle ilk Onur sayesinde tanıştım :)Teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  5. baya ürün bitmiş Cyrene tonik benim de çok sevdiklerim içinde..

    YanıtlaSil
  6. Else mucizevi yağdan bende çok memnunum:)

    YanıtlaSil
  7. Fotoğrafta Tangle Teezer tarağı görünce o da çöpe gidiyor sandım bir an. Loreal'in yağını da çok merak ettim. Ben de bakacağım ilk fırsatta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atar mıyım hiç? Geç keşfettim, kıymetli <3

      Sil
  8. Gelsin yeniler, bende de Cyrene'in ahalı o kadar çok testerı var ki bitemedi (:

    YanıtlaSil
  9. İçeriğinden dolayı pek kullanmasam da elimin altında Dove şampuan ve saç kremleri olmasını seviyorum.Hem yumuşacık yapıyorlar hem mis gibi kokuyorlar

    YanıtlaSil
  10. Dove un içeriğini gözardı etsek tüm ürünleri çok güzel :) Ne çok şey bitmiş.. Darısı başımıza..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey