Ana içeriğe atla

Kırık Şemsiye ile #ozgurlukkadinlabaslar Sponsor Firmaları


Etkinliğin ilk yazısını okuduysanız hatırlarsınız ki o yazıya da etkinlikte en sevdiğim kare olan Akbrella Şemsiye' nin sponsor olduğu bu şemsiyeler ile verdiğimiz pozla başlamıştım.


Haceri Simya etkinliğe Bakım Kremi, Cilt Bakım Maskesi, Yatıştırıcı&Onarıcı Bakım Kremi, Krem Peeling Arındırıcı&Canlandırıcı, Bakım Şampuanı, Duş Jeli ve Organik Sıvı Sabununu yollamıştı. İlk denediğim ürün Organik Sıvı Sabunun ayrıntılı yazısı bloga eklendi bile. Nazik Royal'ın yolladığı bu şık sabunlar ise dekoratif olarak diğer sabunlarım arasında yerini aldı bile.


Hepsiville ise yukarıdaki 3 ürününü denememiz için yollamıştı. Bodyville ve Soapville serisine ait olan bu ürünlerden Shower Foam ürününe ait inceleme yazısını blogta mevcut. El kremini yeni kullanmaya başladım ve kokusu bir harika!


Sinoz Kozmetik'in daha önce denemediğim Body Cream ürününe, annem bayıldı! Ürünün yazısı ayrıntılı olarak blogta mevcut.


Bebak'ın Argan Oil Keratin Boyalı ve Kolay Kolay Kırılan Saçlar için Sıvı Saç Kremi uzun süredir arayıp bulamadığım bir üründü. Elif Kokulu Taş, yine dekoratif olarak evimde köşesini buldu.


Peloid Pelomin Cilt Maskesi' ne bayıldım. Sabunu henüz deneme şansım olmasa da maske bana Dalyan'da çamur banyosu, kil ve termal suyuya girmiş gibi hissettirdi. Maskenin 20 ml testerlarını verdiğim arkadaşlarımda aynı şekilde ürünü beğenince, tekrar alınacaklar listeme girdi bile o_O


JM Ocean Avenue' nin bu ürünleri yine en kısa sürede denenmek istediklerimden.


İlk defa tanıştığım markalardan biri olan Clavien Kozmetik 'e aramızda olduğu için teşekkürler.


Mudminerals ve Dermacover ürünleri ilk defa tanıştığım ürünler. Özellikle mineral fondöteni merakla deneyeceğim. Este Pharma' ya teşekkürler.



Yine yeni tanıştığım Mat Kozmetik' e ait Esterel marka kalem ve dipliner en kısa sürede denenecek ve blogta yerini alacak.


Mediwell bir süredir basında sıklıkla duyduğum bir markaydı. Ateş düşürücü bantlar denenmek üzere yakın bir akrabaya verildi. Dudak Bakım Kremlerini de kızlarla denemek üzere paylaştık. Bakalım onlarda benim kadar beğendi mi?


Neutrogena 'nın bizimle paylaştığı bu seriden daha önce denediğim ve denemediğim ürünleri mevcut. Yağsız nemlendiricisini daha önce denememiştim. Bakalım ne kadar memnun kalacağım =)


Blogta Bioder'e ait farklı ürün yazılarını bulabilirsiniz. Biota LaB' ın birçok ürününü beğenerek kullanmaktayım. Daha önceki memnuniyetimi ve sosyal medyadaki ürün yorumlarını göz önünde bulunduracak olursam 2 üründen de beklentim yüksek.


Lesoleil Şampuan, kışın soğuktan şapkayı bereyi kafamızdan çıkaramadığımız saçlarıma ne kadar iyi gelecek, deneyip görelim :)


Uzun zamandır merak ettiğim Revox'un At kuyruğu Bitkisi Özlü Saç Kremini denemek için sabırsızlanıyorum.


Saçlarıma krepe balyaj yaptırdıktan sonra saç uçlarım olduğundan daha kuru hal aldı. Ekstra bakım ile çözmeye çalışıyor ve bu probleme göre ürün arıyorum. Prozinc'in bu kremi boyalı saçlara göre olunca ekstra sevindim, teşekkürler.


Burock son günlerde merak ettiğim yenilikçi firmalardan biriydi. Kullandığım ürün biter bitmez denemek istiyorum çünkü etkisini çok merak etmekteyim.


Halen ergen gibi sivilce çıkartabiliyorsanız, Spot Control Gel için çantanızda yer açın diyor ve  Cosmed'e teşekkür ediyorum.


Eyüp Sabri Tuncer' in El ve Vücut Losyonunu severek kullanmaktayım şimdi El ve Vücut Kremi akrabasının yanında yerini aldı ;)



Argan Cure ' ün birbirinden güzel ürünleri etkinlikte bizimleydi. Özellikle manikür ve pedikür uygulama setini hafta içi hemen denemeyi planlıyorum. Çoğunlukla manikürü evde yapmayı tercih ettiğim için, hayatımda bir kolaylık oluşturmasını diliyorum =)


Bikutubitenler yazısına göz attınız mı? Orada da söylediğim gibi Angels Secret' ın bu ürününü beğendim ilerleyen zamanlarda varsa gece ürününü denemeyi planlıyorum.



Sosyopix' in en güzel anlarımızı süslemesi ve Minval Yayıncılığın İçimdeki Marilyn adlı kitabı bu haftaki okuma saatlerimde benimleydi. Kitap yorumu yakında blogta olacak.


Ogobongo' nun bu güzel çorapları görümcem İrem' in ayaklarında. Tam onun zevki olan bu çorapların kalitesini çok beğendik.


Deli Pazarı'nın maskesi ile renkli görüntüler ilk yazıda mevcuttu. Tasarım Dem'in bu broşu ve Hobi Keçe'nin bozuk para çantası çok güzel değil mi?


EWS Mutfak' ın yolladığı cezve, sürahi ve kurabiyelik çok şıktı. Kurabiyelik teyzeye verildi :) Mavi sürahi masada yerini aldı. Ews mutfağın sitesine mutlaka uğrayın, ben birkaç parça şey beğendim bile :)
Yine SEK Dünya'sı Elma suyu ve kışın vazgeçilmezi Salep'i bizlere yollamış. 


Lezzetli anlarımıza her zamanki gibi eşlik ettikleri için teşekkürler :)


Simay Pişmaniye' nin tazecik lezzetleri 5 çayları ve kahvelerinde mideye indirildi :)


Osmaniye'li olarak fıstık sevmesek olmazdı :) Powernut en beğendiğim Saray ürünlerinden biri oldu.


Saray Bisküvi dolu dolu bir kutuda neredeyse tüm ürünlerini bizimle paylaşmıştı. 


Son olarak Mutfak Delisi etkinliğe katılan blog yazarları ve onların takipçileri için #ozgurlukkadinlabaslar kodu ile birlikte yapılan alışverişler için %10 indirim kodu tanımladı.

Öncelikle tekrardan Esra'ya bizi araya getirip, güzel bir gün geçirmemizi sağladığı için ardından bu günde bizi yalnız bırakmayan birbirinden kıymetli sponsor firmalara yanımızda oldukları için teşekkür ediyorum.

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler !

Yorumlar

  1. Harika ürünler ve süper bir gün olmuş anlaşılan:) Kırmızı şemsiyelere de bayıldımmm:))

    YanıtlaSil
  2. hepsi harika güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan o minik broşlara bayıldım :-))

    YanıtlaSil
  4. Harika ürünler, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Esra'ya ve bütün sponsor firmalarımıza tekrar teşekkür ederiz.İyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Teşekkür ediyorum, sen de güzel günlerde kullan :)

      Sil
  6. çoraplar harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi? Hele sitesine şöyle göz gezdirdim neler var neler?

      Sil
  7. Kırmızı şemsiyeli pozunuza bayılmıştım zaten. Ne güzel kaliteli sponsorlarla harika hediyeler almışınız. güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet etkinlikte ki en güzel toplu resimlerden birisi :) Teşekkür ediyorum.

      Sil
  8. Ne kadar güzel görünüyorsunuz ilk fotoğrafta.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey