Ana içeriğe atla

Moshos Garden Shea&Lavender El ve Yüz Kremi İncelemesi

Merhabalar,

Mart ayının son günlerine yaklaşmışken, son günlerde ve özellikle kışın sert ve soğuk günlerinde severek kullandığım Moshos Garden Shea & Lavender Hand & Face Cream hakkında biraz konuşalım istedim.

Moshos Butik Shea ve Lavanta El ve Yüz Kremi İncelemesi


Daha önce Moshos Garden Ultra Facial Gel ve Clay Mask 'ı severek kullandığım en iyi Moshos Garden ürünleri. Markayı denedikçe bir diğer ürününü almak için sabırsızlanıyorum. Denediklerim arasında memnun kaldığım Shea & Lavender El ve Yüz Kreminin detaylarına geçecek olursam;


  • Kıvamı vazelin benzeri katı olup, cilt ısısı ile hemen erimekte olan kremin sürümü kolay ve emilimi oldukça hızlı.
  • İçeriğindeki shea yağının etkisi ile daha yağlı ve parlak bir etkiye sahip. 
  • Özellikle kış aylarında sertleşen, kuruyan ellerime çok iyi gelen krem tırnak etlerimi de güzelce nemlendiriyor olması sevdiğim bir artısı. Yağlıya dönük karma bir cilde sahip olduğum için cilt kremi olarak tercih etmesem de, soğuktan kuruyan bölgesel alanlara uyguladığımda hızlı bir şekilde cildim eski nemli yapısına dönmesi beni memnun etti.
  • Lavanta kokusunun baskın olduğu ( ki sevmediğim bir koku ) bu kremin içeriğinde ayrıca shea, hindistan cevizi, badem, kakao yağı da bulunmakta.
  • Organik, %100 doğal olan marka kimyasal madde, sentetik parfüm, koruyucu, paraben ve petrol türevleri içermiyor.
Kuru, çatlamış eller için krem önerileri


Yukarıda bahsettiğim birçok beğendiğim noktadan sonra kısaca beğenmediğim yanından bahsetmeden geçemeyeceğim.

  • Ürünlerde son kullanma tarihinin ürün alt yada üst kısmında olmaması. Bence üretim ve son kullanma tarihleri düzeltilirse çok iyi olur. Çünkü benim gibi elinde çok fazla ürün olan insanlar, hele ki aynı anda birden fazla ürün açıp denemek zorunda kalıyorsa bu konu oldukça önemli oluyor.
  • Diğer nokta ürün 2 yılda fiyat olarakta 2 katını katladı. Elbette ki ürünlerin fiyatları artıp, değişiklikler olacak ama sürekli aldığım ürünleri şöyle bir bakınca neredeyse hiçbirinde bu kadar büyük oynama yok. İçeriği temiz ve vegan bir marka olunca fiyat politikası da market ürünlerinden farklı oluyor. O nedenle böyle bir artış bence alınabilirliğini bir tık azaltıyor.
Yarısını bitirdiğim Shea & Lavender Hand & Face Cream'ı özellikle kış aylarında ihtiyacım oldukça alabilirim. Benim gibi kışları kurumaya meyilli ama karma ciltli biriyseniz sizinde üründen memnun kalabileceğinizi düşünüp, içeriğine güvendiğim bu markayı rahatlıkla denemeniz için önerebilirim.

Ürünü sevgili Ece Gürbüz ve Sylebat'ın yazarı Tuğçe'ye etkinliğinde sponsor olan markalardan Moshos Garden' a tekrar teşekkürler <3

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler !


Yorumlar

  1. Lavanta kokusuna bayılıyorum :) İkili yani hem el hem yüz kremleri sevmiyorum. Sanırım alsam sadece ellerim için kullanırdım. Fiyatları gerçekten yüksek maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende böyle ürünleri yüz bölgemde ancak ciddi kurumaşarda lokal olarak kullanıyorum ✌️

      Sil
  2. Fiyatları yüksek oluyor. Ellerim hiç catlamazdi benim taki Amerika ya tasinincaya kadar.

    YanıtlaSil
  3. moshos'un fiyatları çok uygundu ne oldu artmış mı hiç bakamadım son zamanlarda.. bu kremi hatırlamadım ama genel olarak ürünlerini seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığım ürünleri not etmişim hep,ürünler yenilenip yıllandıkça fiyatlarda baya artmış. Doğal ürünlerin fiyatları zaten yüksek olunca böyle artış göze çarpıyor. Artık %50 indirimlerle alıcaz 😥

      Sil
  4. Shea Yağı olan ürünler bana çok iyi geliyor canim nemlendirme açısından çok iyi oluyor bakacağım :)

    YanıtlaSil
  5. Vanilyalı olanını bitirebilirsem buna da şans veririm kesinlikle...

    YanıtlaSil
  6. Raf ömrü 2 yıl'ı aşan kozmetik ürünlerin son kullanma yada İnal tarihleri yasa gereği kaldırıldı ne yazık ki. Bu nedenle özellikle bitkisel içerikli ürünlerde sürüm yapan firma yada satış noktalarından almayı tercih ediyorum. Bu krem bende ellerim için severek kullanıyorum. Bilgilendirme için teşekkürler ederim. Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Bilgilendirme için teşekkür ediyorum fakat Moshos ürünlerinin doğal ve koruyucu madde içermediğini düşünürsek raf ömrü çok uzun olmasa gerek. En azından açıldıktan sonra kaç ay kullanılabileceği bir ibare ile üzerinde bulunmalı diye düşünüyorum.

      Teşekkürler Asena Hanım :)

      Sil
    2. Evet haklısınız İlke Hanım. Kapak açılım sonrası kullanım ömrü belirtilmeli bence de. Dikkat etmemiştim. Teşekkür ederim. Sevgi'yle

      Sil
  7. son zamanlarda çok merak ettiğim markalardan birisiteye bir göz atmak lazım:) ama fiyatlarının bu kadar artması kötü olmuş indirimleri takip etmek lazım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malesef. Aynen bende indirimle depolayıp bir sonraki indirimi bekliyorum artık 💗

      Sil
  8. Bu markanın hiç bir ürününü kullanmadım ben. Neden kullanmadım onu da bilmiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kil maskelerini çok seviyorum, favorim ♥️

      Sil
  9. ben de aynı Hüzün Sarisi gibi bu markanın hiçbir ürününü kullanmadım. Fiyatlarını da oldukça yükseltmiş, çok farklı birşey bulursam belki denerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ürünleri var, en çok maskelerini seviyorum ✌️ %50 indiriimleri takip et, öneririm :)

      Sil
  10. amber rose kil maskesini, toniğini ve yıkama jelini çok çok severek kullandım, bazılarını tekrar aldım hatta ama bu kremini denemedim. aslında çok ilgimi çekiyor lavantalı oluşu filan ama dediğinize tamamen katılıyorum, iki yılda fiyatlar inanılmaz arttı, indirimlerde de pek indirimli gelmiyor. çok süper indirimlerde almaya çalışıyorum ben de. keşke daha uygnu fiyatlı olsa, zamanla sürümden kaznadılarını görürler hem.. elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey