Ana içeriğe atla

BB Krem: Annagaspi Phytocenta Camelia Superblock Whitening Blemish Balm


Kore Kozmetiği BB Krem

Bahar kapıyı tıklattı, yazda arkadan koşuyorken fondötenlerin yavaş yavaş pabucu kışa atılacak. O zaman hem yaz aylarında hem de kış aylarında sıklıkla kullandığım Kore menşeili bu ürünü zaman kaybetmeden birde benden dinleyin.

Yaz sonlarına doğru Portakalrengi.com ekibi tarafından yollanan Annagaspi BB Kremi deneyimlemeye başladım. Yoğun cilt makyajlarından ve fondötenlerden çoğunlukla kaçındığım için bb, cc ve dd kremler diğerlerinden daha çok ilgimi çekmekte.

Şurada da bahsettiğim gibi blesmish balm Alman bir dermatolog tarafından asıl amacı ameliyat ve kimyasal peeling gibi işlemlerden sonra hastaların ciltlerini korumak amacıyla piyasaya girdikten sonra özellikle Uzak Doğu kadınların ciltlerini beyazlatmak, aydınlatmak ve güneş koruması ile vazgeçemedikleri bir ürün halini aldı.


Annagaspi Phytocenta Camelia Superblock Whitening Blemish Balm' ın vaadlerini ve içeriği yukarıdaki gibi.

İçeriğinde bulunan arbutin özellikle cilt lekelerini tedavi etmekte kullanılmakta. Helianthus annuus (Ayçiçeği), Aloe barbadensis (Aloevera) , Butyrospermium parkii (Karite- shea yağı)  anti-aging ve nemlendirme için , Camellia sinensis (çay) , Macadamia ternifolia (Makademia fındığı), Hamamelis virginiana (Cadı fındığı) kırışıklık ve nemlendirme amaçlı olmak üzere içeriğinde bitkisel birçok güzel içerik gözlemledim. Aynı zamanda güneş koruması için fiziksel fiiltreler olan Zinc oxide ve Titanium oxide bulunmakta. Tabi içeriğine dikkat edenler mineral yağ, talc, paraben ve silikonu da gözden kaçırmayacaktır.
bb krem önerileri

  • Kıvamı çok yoğun değil. Eliniz, fırça ya da benim tercihim olan sünger ( Eklips, RT, Hm makyaj süngerleri) ile rahatlıkla uygulayabilirsiniz.
  • Fondöten iddaasını gerçekleştirdiğini düşünmüyor olsam da cilt tonu eşitsizliklerini güzel dengeliyor. Kapatıcılığı yüksek değil fakat kalıcılığı sizi tatmin edecektir.
  • Ürünü cilt bakım rutinimi gerçekleştirdikten sonrasında çoğunlukla kullandığım için nemlendirmesi hakkında çokta yorum yapamam ama cildime yaydığımda verdiği kadifemsi his birazda nemlendirici özelliğinden olsa gerek. Kuru ciltlerin bile bu sebep ile memnun kalacağı düşüncesindeyim. 
  • Karma cildimde çok fazla parlama yapmadı fakat transparan bir pudra ile sabitlemeden pek tercih etmiyorum. 
  • Uygulamadan sonra cildimde ağırlık yapmaması ürünü sevmemin en önemli sebeplerinden bir tanesi. Ayrıca yüzümde oluşturduğu fresh, canlı ve doğal görüntüyü oldukça seviyorum.
  • Yine bir artısı spf 39 içermesi. İçeriğindeki güneş koruması fiziksel tipte olup Zinc oxide ve Titanium oxide ile sağlanmış.
  • Cilt lekelerini açtığı söylenen ürünün muhtemelen bu özelliği içeriğindeki ''arbutin'' den geliyor olsa gerek. Sürrekli kullanım sonucu nasıl bir sonuç elde edilir bilmiyorum ama benim aralıklarla kullandığım ve bitirmek üzere olduğum bb'den açıkçası ne böyle bir özellik bekledim ne de aradım :)
  • Benim gibi lazer epilasyon yaptıran kişilerin ayrıca iğneli epilasyon, MTS roller kimyasal peeling sonrasında da ürünün kullanıma uygun olması ekstra bir artısı.
Cildimde hiçbir iritasyona sebep olmayan bu ürünü severek kullandım. Ürün 15 ml ve açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var.

Havalar güzelleşmeye başlarken sizde benim gibi bb, cc ya da dd kremleri üst raflara taşıyanlardan mısınız? O zaman favori ürününüzü aşağı yorum bırakmayı unutmayın :)

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler !

Yorumlar

  1. Epilasyon sonrası kullanımı iyiymiş canim deneyecegim

    YanıtlaSil
  2. Benim facori ürünlerim alix avien ve cosmed :) Bu ürünün lekeler ile ilgili savaşını da merak etmedim değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alix avien' in matlık veren fondöteni benim favorimdir, uygun fiyatlı çok iyi performansı olan bir ürün :) Cosmed bb' de fena değildi. Sevgiler..

      Sil
  3. Ben de çok sevdim bu BB'yi. Üstüne Jane Iredale Pure Pressed Powder geçince şahane sonuç alıoyorum. Bu yaza kadar biter bu ürün sanırım, yazın Rimmel London Insta Flawless baz üstüne yine Jane Iredale Pure Pressed Powder geçip mutlu mesut yaşarım gibi geliyor :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yeni bitti, elimde yedeği olmasa Rimmel London Insta ' yı alacaktım, artık başka bahara kaldı, sevgiler.

      Sil
  4. Bu sıralara benimde en çok kullanmadığım ürün. Ben öyle badana yapılmış gibi fondeten kullanmayı sevmediğim için; bu ürünün cildi çok kapatmaması benim hoşuma dahi gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi dengelemesi benim çok hoşuma gidiyor :) Sevgiler..

      Sil
  5. Azda olsa fondoten kuloanıyorum mutlaka bir sürü öneri topladım bb ya da cc kreme geçis yapıcam mutlaka:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde bb- cc ler ile ilgili görüşlerini o zaman okuyor olacağım, sevgiler :)

      Sil
  6. Bu BB yi çok severim ben

    YanıtlaSil
  7. Bende severek kullanıyorum bu BB kremi, incecik ve ağırlık yapmıyor yüzümde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağırlık yapmamasını bende seviyorum ve cidden incecik :)

      Sil
  8. Ben şimdiden fondöten kullanmayı bıraktım cilt de nefes alsın istedim :) Bu ürün ile ilk kez karşılaştım. Portakalrengi sitesini bende seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimleri güzel oluyor bu sitenin, sevgiler.

      Sil
  9. Benim de kullanılmayı bekleyenlerim arasında bu bb krem. Sevgili Audrey'in çekilişinde kazanmıştım. Havaların biraz daha ısınmasını bekliyorum. Yazın fondöten kullanımı imkansız benim için. Muhtemelen bu bb krem çok işime yarayacak. Çok detaylı bir anlatım olmuş. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fondöten kullanmayı pek sevmiyorum ve yazın ciddi anlamda felaket olabiliyor. BB, CC, DD kremler kurtarıcı oluyor.

      Sevgiler :)

      Sil
  10. güzel bir ürün içeriğini bilmeyince almamıştım. verdiğin bilgiler için teşekkürler .

    YanıtlaSil
  11. Merhaba :) şimdiye kadar tek missha, garnier ve avonun bb.lerini kullandım.
    ama denemek istediğim bir sürü bb krem var, hangi birini ilk olarak alıp başlasam bilemedim :) bunuda ekledim listeye bakalım artık :))
    Teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier'ı sevmemiştim pek, Avon'u aldım arkadaşım kaptı 1 kere kullanmakla yorum yapamayacağım. Oriflame BB ve CC güzel, missha testerını denemiştim ama gene yorum yapmaya değer bir fikir sahibi olamadım. Benim de listem uzun, bakalım.

      Sevgiler :)

      Sil
  12. Meraklandım ve denemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Yanıtlar
    1. Bir testerı vs varsa dene bi derim, sevgiler.

      Sil
  14. promosyon ürünleri faydalanmak güzel bir seçim ürün hakkında bilgi edinmiş oluyor insan sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey