Ana içeriğe atla

Avene Termal Su Kullanım Alanları ve Faydaları Hakkında İnceleme




Markanın doğduğu Avene kasabasındaki saf bir kaynaktan elde edilen Avene Termal Su, içeriğinde bulundurduğu zengin mineraller ve elementler ile cildi nemlendirir, yatıştırır, yeniler ve tazeler.

Termal su denemelerine ilk olarak Vichy markasına ait olan ve şurada bahsettiğim ürün ile başlamıştım. O yazımda da dediğim gibi birçok ürününü severek kullandığım Pierre Fabre' nin termal suyunu denemek istemiştim. O gün bugündür, yaptığım çeşitli dermokozmetik alışverişlerinde Avene Thermal Spring Water'ın çeşitli boylarından edindim ve uzunca süre deneyimledim.

Termal suyun kullanım alanları nerelerdir?

  • Cildi nemlendirmek,
  • Erkek kullanıcılar için traş sonrası yatıştırıcı, bayanlar için epilasyon, ağda ya da lazer sonrası,
  • Pişiklerde, cilt kızarıklıklarında, 
  • Tazelenme ve serinleme ihtiyacının yüksek olduğu yaz günlerinde özellikle güneşlenme zamanlarında,
  • Cildi makyaja hazırlamak için kullanıldığı gibi makyaj malzemelerini (sünger, fırça vb)  veya far, pigment gibi ürünleri uygulama sırasında ıslatmak amacıyla,
  • Makyajın pudramsı yapay görüntüsünü almak ve doğal bir görünüm sağlamak üzere makyaj sonrası,
  • Çeşitli maskeleri, mesala şurada bahsettiği kil maskesi uygulamasında kullanmak üzere tercih edilmektedir.


Peki ben hangi amaçlar ile nasıl mı kullanıyorum?

Özellikle pamuğumu bolca termal su ile ıslatıp, gözüme koyduğum pamuk pedleri yaklaşık 1-2 dk beklettiğim zaman göz çevremdeki rahatlama ve nemlenme hissini seviyorum.

Bunun dışında sıcak yaz aylarında cildimi nemlendirmek, makyaj süngerimi ıslatmak, makyaj sonrası pudramsı görüntüden kurtulmak ve maske uygulamaları sırasında termal suyu kullanmayı çok seviyorum.

Nemlendirme görevi için tek başına bir nemlendiricinin sunacağı etkiyi size vereceğini zannederseniz yanılırsınız, hele ki kuru ciltliyseniz!  Fakat cildi mineraller ile besleyerek, kimi zaman tonik yerine de kullandığım bu ürünü tüm cilt tipleri rahatlıkla kullanabilir. Hatta yaz aylarında karmadan yağlıya dönebilen cildime nemlendirici yerine bu toniği uygulaması ile geçiştirdiğim zamanlar olmuyor değil.. Güneş kremini sür ve çık. ;)

Özellikle hücre bölünmesinin ve yenilenmesinin en hızlı olduğu gün aralığı gece saatleridir. Bu nedenle gece cilt bakımı rutininiz de yer vereceğiniz termal su, hem nemlendirici ürünlerinizin aktivitesini yükselttip, içeriğindeki mineraller ile cildinize ekstra destek sağlayacağını unutmayın.

Biliyosunuz ki, termal suların sahip olduğu doğal mineraller ve elementler, iyileştirici etkisi sebebiyle tedavi amacıyla sağlık alanında da tercih edilmektedir.

Hangi termal su daha iyi?

Şimdiye kadar Vichy ve Avene markasına ait termal suları kullandım. Elime denemem için yollanan La Roche Posay markasına ait termal suyu da en kısa sürede deneyimlemeye başlayacağım. Fakat ben Avene Termal suyu, Vichy markasına ait olandan etki olarak daha çok beğendim.

Avene termal suyun 50 ml, 150 ml ve 300 ml' lik 3 boyu var. Ben 50ml çanta boyu ve 300 ml' lik büyük boyu kullandım. 300 ml olan boyun sprey kısmında sıkıntı var. Orta ya da sert şekilde basmama rağmen ürün çoğu zaman püskürtmüyor, başını eğdiğim zaman akma yapıyor. Küçük boyda ise hiçbir sıkıntı yaşamadım. Ekonomik olduğu için evde kullanacağımı büyük boy almayı tercih etmiştim fakat aynı sorunu tekrar tekrar yaşamak can sıkıntısı olunca 300 ml' i bir daha tercih etmeyeceğim..

Termal su kullanmayı seviyor musunuz?
Hangi termal su markasına ait ürün favoriniz?

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler !




Yorumlar

  1. Ben de senin kullandığın gibi kullanıyorum bu termal suları. En çok da tonik sonrası-serum öncesi nemi cilde hapsetmek için kullanmayı seviyorum. Vichy'nin termal suyunda kimyasal maddeler var, dolayısıyla diğerleri gibi değil ve hiç hoşlanmamıştım kullanırken. Avene ve La Roche Posay favorileirm benim de. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. termal suları çok severim özellikle Avene'i daha çok severim :-)) yazın cildimi ferahlatmak ve nemlendirmek için kışın da krem sürmeden önce bol bol kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  3. Avene termal su vazgeçilmezim kesinlikle en iyisi ♥

    YanıtlaSil
  4. Bende kullanıyorum termal sular içinde en sevdigim avene ve la Roche posay

    YanıtlaSil
  5. Yeni kullanmaya başladım ben de.. Alışkanlık yapıyor :)

    YanıtlaSil
  6. Bak ben hiç kullanmşıtım bilgilendirme için teşekkürler deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  7. ben devalı kullanıyorum gerçekten mikemmel

    YanıtlaSil
  8. Bende ilk kez duydum ama memnun kalan da çok kiş varmış merak ettim internetten bi bakayım :))

    YanıtlaSil
  9. La Roche Posay kullanıyorum ben hatta en sonki blog yazımda da anlattım. Efsane bir ürün. Bende beklerim ayrıca bloguma :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Ben henüz denemeyenlerdenim ama bir fırsatta deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  11. Ben de kullanmayı seviyorum termal suyu.

    YanıtlaSil
  12. Bende kulanmadım ama güzel bir üründ benziyor:)

    YanıtlaSil
  13. Avene bu konuda çok iyi bence.LRP de denedim ancak Avene kadar sevemedim...

    YanıtlaSil
  14. Bir türlü kullanmaya başlayamadığım bir ürün (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey