Ana içeriğe atla

Make Up For Ever Smoky Lash Extra Black Mascara


Geçen ayın kapanışını maskara yazısıyla yapmışken, o zaman Haziran ayının başlangıcı da Make Up For Ever Smoky Lash Extra Black Mascara ile olsun :) Maskarayı sevgili Nimo' nun instagram çekilişinde kazanmıştım, tekrar teşekkür ederim <3

MUFE, ülkemizde Sephora' larda ve online olarak Makyaj Trendi' nde satılan bir marka. Markayı genel anlamda seviyorum çünkü sade ve şık tasarımlı ambalajlara ve ortalamanın üzerinde başarılı ürün potansiyeli var. 

Make Up For Ever Smoky Lash Extra Black Mascara

Fırça tipi, sık ve sert kıllardan oluşmakta. Çoğunlukla plastik fırçalı ürünlerle iyi anlaşsam da Mufe' de fırça yapısıyla bana çok sıkıntı yaşatmadı.

Makeupalley' e baktığımız zaman kiminin favori maskarası kiminin bir Drugstore ürünü bile etmediğini düşündüğü bu ürün 3.7 puan almış. 

Extra Black renkteki maskara ıslak yapıya sahip ve yoğun bir uygulama sağlıyor buna rağmen yapıştırmadan doğal bir görüntü elde etmemi sağlıyor. Islak yapısı maskara açıldıktan sonra zamanla azalsa bile diğer maskaralarıma nazaran daha hissedilebilir yapıda, uygulama yaparken dikkat etmek gerekiyor.

Make Up For Ever Smoky Lash Extra Black Mascara


Uzatma ve kirpikleri belirginleştirme konusunda ciddi anlamda etkili olduğunu söyleyebilirim. Tek katta bile fark hissedilebilir. İkinci ya da üçüncü katı uyguladığınızda dolgunluk verdiğini söyleyebilirim. Hafif bir takma kirpik etkisi elde ettiğimi söyleyebilirim ama 3. katta biraz topaklanabiliyor muhtemelen katlar arası uygulama yaparken kurumasına izin verince bu şekilde bir sonuç ortaya çıkıyor.

Mufe Smoky Extra Black Maskara review
Mufe Smoky Maskara tek kat uygulaması - Keşke su göz makyajı resimlerini daha iyi çekebilsem ama beceremiyorum :/
Akma, dökülme gibi sorun yaşatmasa da göz kapaklarımda çok hafif bir ağırlık hissi yaşıyorum. Bu maskaranın benim için olumsuz iki özelliğinden birisi azda olsa bu hissi yaşatıyor olması diğeri de yukarıda bahsettiğim ıslak yapısından dolayı, kuruması biraz yavaş olduğundan ve bulaşma sorunundan dolayı sıkıntı yaşayabiliyorum. Fakat verdiği doğal ama takmak kirpik havasındaki kirpikler bu olumsuz düşüncemi gölgelemiyor desem yalan olur ;) Çok cılız kirpiklere sahip kişiler için etkisi ve memnuniyeti bu kadar yüksek olur mu bilemiyorum ama benim gibi normal kirpikleriniz varsa muhtemelen memnun kalırsınız.

Makyaj trendi sitesinde fiyatı 70 TL olarak görülen ürün, 7 ml ve açıldıktan sonra 6 aylık kullanım ömrüne sahip. Maskarayı deneyip, benle hem fikir olanlar var mı? Mufe markası hakkında ne düşünüyorsunuz?

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter & Snapchat & Snupps kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Yorumlar

  1. MUFE benim de genel olarak sevdiğim bir marka... Maskaralarını hiç denemedim. Günlük olarak sevebileceğim bir maskaraya benziyor. :) Mutlulukla kullan İlke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaş kiti ve maskarası ile tanıştım ben ilk, çoğu ürünü beğeniliyor.

      Teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Kıvamı çok cıvık duruyor ama kirpiklerinin üzerindeki etkisini beğendim. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanım ömrü doldu halen cıvık yapıda. Çoğu maskara gibi 1-2 haftaya kıvamı oturur dedim ama çokta değişmedi yapısı. İlk başlarda sıkıntı çıkarttı ama sonra alıştım :) Teşekkürler.

      Sil
  3. çok enteresan bir fırça şekli varç iyiki görüntü olarak verdiği etkiyi paylaştınız. yoksa ben kafamda kesin bu kirpikleri komple birleştiriyordur diyebilicektim.
    güzel günlerde kullanın
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle, bende fırçaya ilk baktığımda hiç anlaşamam diye düşünmüştüm. Kıvamı yoğun olunca yapıştıracak gibi dursa da, neredeyse taraklı bir ürünün verdiği etkiye eş değer performans sergiliyor.

      Teşekkürler :)

      Sil
  4. Duruşu çok güzelmiş bayaa kıvrık güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. Aslında çok pahalı değilmiş denemek için alınabilir güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  6. 2. fotoğrafta kıllar ne kadar değişik duruyor.

    YanıtlaSil
  7. Bu görüntüdeki fırçalarla pek anlaşamıyorum ama denemeye değer gbi..

    YanıtlaSil
  8. sağlıkla kullan ama maskarada ki o ağırlık hissi fena oluyor kirpiklerin de duruşu çok güzel.

    YanıtlaSil
  9. Kirpiklerindeki duruşunu ben de çok beğendim <3 iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  10. gayet güzel uzatmış bence...

    YanıtlaSil
  11. ETKİSİ GÜZELMİŞ CANIM BEN MARKAYI İLK DEFA DUYDUM AMA ETKİSİ GÜZELMİŞ AMA BAYAĞA CIVIK DURUYOR DENENECEKLER LİSTESİNE KAYDETTİM TEŞEKKÜRLER CANIM :)

    YanıtlaSil
  12. Gayet etkili gibi gözüküyor... güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  13. Güle güle kullanın, ben daha önce kullanmadım ama çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  14. Görseller çok güzel, blogunuzu takibe aldım. Bana da beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Fotoğraflara bakılırsa güzel uzatmış kirpikleri :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  16. Ben ıslak gelen maskaralarımı açtıktan sonra 1-2 ay kadar kullanmıyorum. sonra istediğim kıvama geliyor. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bu maskara onlardan biri olamadı açılalı 1 sene geçti ve yapı olarak halen aynı şekilde ıslak :) Bir taraftan atmaya kıyamıyorum bir taraftan açıldıktan sona kullanım süresi doldu diye atmam gerek :(

      Sevgiler.

      Sil
  17. Verdiği etki güzelmiş, MUFE'nin ürünlerini pek bilmiyorum aslında. Fiyatı fena değilmiş, denenebilir.

    YanıtlaSil
  18. Resimde güzel bir etki görülüyor.

    YanıtlaSil
  19. Hayırlı olsun:) blogunuzu takip ediyorum.Kendi bloguma dabeklerim :)

    YanıtlaSil
  20. Maskara geç kuruması gibi olumsuz özelliğine rağmen güzel sonuç veriyormuş, ben beğendim. Fırsatını bulursam markadan bu maskara aklımda olsun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey