Ana içeriğe atla

#Bikutubitenler Mayıs - 33


#Bikutubitenler Nisan ayından bu yana çok fazla ürün bitirememiş olsam da, biten ürünler hakkında görüşlerimi kısa kısa sizlerle paylaşmak istedim. Renkli kozmetikleri biriktirmeye devam ediyorum ve umut ediyorum ki yaz sonu içerisinde bolca renkli kozmetik olan bitenler yazısını sizinle paylaşacağım :)

Avon Anew Cleasing Water: Ürünü her yaş grubu için uygun olmakla birlikte makyaj,cilt temizliği ve tonikleme vaadinde. Birkaç kez deneyip bile tahammül edemediğim bir ürün. Aslında uzun soluklu ürün deneyimi anneme ait ve o da benimle aynı fikirde. Yapış yapış his! Şeker sürmüş gibi, hemen ilk kullanımla çevirip baktım içerikte en başta glucose ' u görünce neden böyle bir his yarattığını anlamış oldum. Annemin tekrar almam dediği bu ürünü deneyip beğenen var mı?

La Roche Posay Termal Su: Elimde 1 kutu daha var, onu da açıp yarıladım. Püskürtme mekanizmasını falan oldukça beğendim. Diğer kutuda bitince detaylı görüşlerimi sizinle paylaşacağım.

Clinique Anti-Blemish Solotions Maske: Başta bu ürünü çok sevmiştim. Sanırım pahalı bir ürün alınca işe yarayacak duygusuydu benimkisi. İritasyona sebep olmadı, t bölgem, burnum ve çenemde ki fazla yağı temizledi de. Fakat 80 TL verilecek bir ürün değil.. Mesela Moshos Garden Kil maskesi, Doa, Avon ' un kil maskesi de en az bu ürün kadar iyi performansta ve neredeyse 4'te biri fiyatında.. Tekrar alacağımı düşünmüyorum.

Avene Emulsion spf 50: Sanırım şimdiye kadar yazdığım bitenler yazılarımda en çok yazdığım ürün buydu. Beğenerek kullanıyorum ama sıkıldım. Hatta renkli güneş kremi almak istiyorum artık, önerilerinizi yazın lütfen, olur mu??? :)


Aqualin Sıvı Sabun: A101' de görüp almıştım. Fiyatı oldukça uygundu. İçeriğinde yulaf&buğday var. İçerik olarak klasik market ürünü, ellerimi kurutmadan temizledi.

Le Petit Marseiliais Beyaz Şeftali ve Nektarin Duş Jeli: Detaylı yazısı blogta var. Eşimin favorisi, bende oldukça çok seviyorum. Babalar günü indiriminde 1 alana 1 bedava gördüm, uğrayabilirsem yenisini alacağım. Hatta yeni serilerini oldukça çok merak ediyorum..

Pallette Saç Boyası: Annemin saçlarını yeni boyadık, beyazları kapatıcılığı güzel. Kalıcılığı nasıl olur bilmiyorum, genelde kuaförde bile boyattığında en geç 20 güne dipleri geliyor.


Ipana 3 Boyutlu Beyazlık Diş Macunu; evet 1 tık beyazlığa etki ediyor ama daha fazlası ? , Benri Kulak Temizleme Çubuğu; klasikti. Rituel de Beaute Burun Bandı; 3. kutuyu aldım oldukça başarılı yakında ürün yazısını blogta paylaşacağım. 3D Yüz maskesini de beğendim fakat başta verdiği hafif yapışkan hissi çok sevmedim. Vitamin C & Pomegranate içeren soyulan yüz maskesini daha öne de kullanıp beğenmiştim.


Pamuk, her bitenlerin baştacı :) Özellikle Migros'tan aldığım Cle-Up sevdim. Benri bozduğu için elimdeki son 1-2 paket bitince bir müddet almayı düşünmüyorum.

Bu ayın bitenleri daha çok bakım, hijyen ve temizlik ürünleriydi. Zaten renkli kozmetikleri bir müddet daha biriktirmeyi ve o şekilde paylaşmayı düşünüyorum. Bu ay ortak bitenlerimiz  var mı?

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler !

Yorumlar

  1. Hadi geçmiş olsun, ürünlerin hakkı verilmiş =)
    termal suyu çok merak ediyorum ;) Clinique ürünleri kaliteli bence hani laboratuvar testleri, bilimsel açıdan baktığımda normalde çok alıp denemişliğim yok tabi =)
    Le petit marseillias duş jellerini çok tavsiye eden gördüm, elimdekiler bitse alacağım ama zor yani =)
    İpanayı çok seviyorum, güzel de ferahlık veriyor, beyazlatıyor memnunum... Hadi bakalım gelsin yenileri ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Termal suyu sevdim. Clinique' nin maskesi fiyat/performans bakımından çokta başarılı değil ama mesela göz kremini seviyorum. Ipana benim için bir tık beyazlık verdi, temizlik hissi 10 numaraydı.

      Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  2. Bitenler yazısı okumayı seviyorum.Emeğine sağlık :))) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Burun bantlari bayagi iyi galiba, bu ara bircok kisiden olumlu yorumlar duyuyorum. Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  4. Şeftalili duş jelini ben de çok sevmiştim :) Palette'yi beyazlarını kapamakta zorlanan bir arkadaşım da çok beğendi ama yeni beyaz çıkma durumu saç uzamasıyla alakalı. Migros pamukları ben de deneyeyim, Benri gerçekten bozdu. Gelsin yeniler, diyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Ipanayi bende sevmedim acikcasi. Benim icin balon cikti. Avene in gunes kremini bende bayila bayila kullaniyorum su an sikilmadim hadi bakalim ☺ Benrinin pamuklari orda burda patlayinca sacmaladilar bozdular pamuklari. Kipanin kendi pamuklarina da bakabilirsinnn. 1 liraydi ama yumusacik! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eviime yakın Kipa yok =( Hatta İstanbul'da pek kipa şubesi gördüğümü söyleyemem. İzmir'deyken alırdım sıklıkla. Bence de blogger şişirmesi olan bir ürün. Yani sonuçta herkeste aynı etkiyi vermez ama profesyonel diş beyazlatması etkisi gibi ballandıra ballandıra anlattıkları için olumsuz görüşüm. Avene <3

      Sil
  6. Termal su yazın ev sevdiğim ürün ^.^ cildin yağlıysa bioderma renkli güneş koruyucusu alma derim

    YanıtlaSil
  7. termal sular özellikle yazın harika oluyor, ben buzdolabında tutuyorum, ve mesela bugünkü gibi 50 derecelik Bodrum sıcaklarında ilaç gibi geliyor buzdolabından çıkınca:)

    YanıtlaSil
  8. Renkli kozmetik olan bitenler yazını merakla bekliyorum bakalım.

    YanıtlaSil
  9. Baya ürün bitmiş :) Avene güneş kremi benim favorim beyaz iz bırakmadığı için tercih ediyorum

    YanıtlaSil
  10. Avene güneş kremlerini ben de çok beğeniyorum. Renkli olarak ilk önerim Cosmed dd krem olur.Kapatıcılığı çok çok hafif ama cilde verdiği o canlılık kesinlikle harika . Avene'in renkli koruyucusu da güzel ama ben beyaz olduğum için cildimde koyu duruyordu :)

    YanıtlaSil
  11. Pamukta favorim Cle Up ve Apax. Kil maskesi konusunda da senle aynı durumdayım. Özenip arada pahalı maskeler alıyorum ama aslında hepsinin etkisi aynı. Sadece bazen, ucuz veya pahalı, maskenin içindeki parfüm vs. gibi katkılar tahriş yapabiliyor.

    YanıtlaSil
  12. Termal su candır ^^ Clinique maske için aynı fikirdeyim hıı bide bence renkli güneş korumaya girme derim ekstra içerik sonuçta ben denediklerimden hiç memnun kalamadım yine klasiğe döndüm

    YanıtlaSil
  13. Şu CleUp'ı herkes çok seviyor, ben bir türlü denk gelemedim... renkli güneş kremi de bir şey ifade etmiyor bana İlke ya, renkli nemlendiriciden hallice oluyor sanki. Belki beyaz iz bırakmıyordur en fazla. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  14. Ay bende biriktirmeye becersem yazacam 😂 le petit dış jelini bende aliyim uzun zamandır unutuyordum sayende hatırladım canım kalemine saglik

    YanıtlaSil
  15. Termal su bende de bitmek üzere güzel bir ürün yenilerini güzel günlerde kullan:))

    YanıtlaSil
  16. Herseyi sabirla saklamaniza bayiliyorum. Ben asla tutamam o boslar gözüme batar.

    YanıtlaSil
  17. Oldukça ürün tüketmişsiniz. Termal suları bir ara çok sık kullanıyordum. özellikle de yazın. tekrar aklıma gelmesine vesile oldunuz. teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey