Ana içeriğe atla

CUIQ Pureness Probiyotikli El Bakım Seti İncelemesi

Bir kadın her daim bakımlı ve güzel olmak ister. Güzellik göreceli olsa da, bakım için herkesin hemfikir olduğu bazı noktalar var, mesela el ve tırnak bakımı. Yaz geldi, renkli ojeler koleksiyonda önlere alındı, botlar kaldırılıp; sandaletler, terlikler yerini aldı. Hal böyle olunca manikür & pedikür bakımları sizce de daha bir dikkat edilir olmadı mı?

CUIQ Pureness Probiyotikli El Bakım Seti İncelemesi

Cuiq ailesi Pureness Probiyotikli El Bakım Setini yollayınca sevindirik oldum! Çünkü uzun zamandır el bakımını, daha doğrusu manikürümü evde yapmayı tercih ediyorum. Susuz manikürler bu konuda hem pratik hem de hijyenik!
Bağırsak florasında yer alan probiyotiklerin, cilt yüzeyinde fayda edebileceği yıllar önce bir hipotez olsa da bugün yapılan birçok araştırmada tırnak mantarı, egzama gibi hastalıklarda tedavi edici özelliği olduğuna dair ciddi araştırmalar var. Mesela probiyotik içeren tırnak yağları, tırnaklarımızı zararlı mikroorganizmalardan korur. 

Peki probiyotiklerin cilde olan faydaları nelerdir? diye aklınızdan geçiriyorsanız; hücre yıkımını azaltıp, hücre yenilenmesini yüksek oranda arttırdığını, cildimizin bağışıklık sistemini güçlendirdiğini, ciltte sıkılık kaybı, kızarıklık,  ve kırışıklıkta, hyaluronik asit sentezini artırarak cildin su dengesini sağlamada önemli roller oynamaktadır. Akne tedavilerinde, kırışıklık için anti aging ürünlerde ve saç ürünlerinde birçok Avrupa ülkesinde popüler olarak kullanılan probiyotik teknoloji sanırım ülkemizde ilk Cuiq firmasında görüyoruz.

CUIQ Pureness 3'lü  El Bakım Seti

El bakım setinin içerisinde peeling, tırnak eti yağı, el kremi ve tırnak eti itici tahta çubuk bulunmakta. Şimdi yaklaşık 2 haftadır deneyimlediğim bu ürünlerden bahsedecek olursam;

CUIQ Pureness Probiyotikli El Bakım Peeling Jeli

El Bakım Peeling Jeli:

Nemli ellerime, ihtiyacım olduğu kadar üründen alıp dairesel hareketler ile masaj yaptıktan sonra duruluyorum. Ürünü uyguladıktan sonra ellerim daha parlak ve canlı aynı zamanda yumuşacık oluyor. Ürünün vanilya&incir aroması ise mükemmel!! Kavonozda olduğu için parmak daldırarak ürünü kullanmak zorundasınız ya da varsa uygun temiz bir spatula ile de uygulayabilirsiniz.. Spatula gibi bir çubuk olsa set tam olurdu bence. Ürün 50 ml ve açıldıktan sonra 12 ay boyunca kullanılabiliyor.

İçeriğindekiler ise sitelerinde etkileriyle şu şekilde;

Avokado yağı: rahatlatıcı, iyileştirici
Zeytinyağı: besleyici, nemlendirici
Probiyotik Aktifler:Yararlı bakterilerle cildin üzerinde koruma kalkanı oluşturur 
Aynısafa çiçeği özü: Akne karşıtı, rahatlatıcı
Yeşil çay özü: Antioksidan, canlandırıcı
Papatya özü: Yatıştırıcı, iyileştirici
Ginseng özü: Yaşlanma karşıtı, yenileyici
Ihlamur özü: Yatıştırıcı, ferahlatıcı
Provitamin B5: Nemlendirici, iyileştirici, yenileyici
E vitamini: Antioksidan, yaşlanma karşıtı
Biotin (H Vitamini): Cilt bariyerini destekleyici, canlandırıcı.

CUIQ Pureness Probiyotikli Tırnak ve Tırnak Eti Yağı

Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı:

Peeling işleminden sonra ellerimi kuruladıktan sonra tırnaklarıma ihtiyaç dahilinde damlalar şeklinde üründen uygulayıp, masaj yaparak uyguluyorum. Daha sonra tırnak eti itici çubukla işlemi tamamlıyorum. Ürün pompalı yapıda dolayısıyla kullanımı kolay aynı zamanda hijyenik. 2-3 damla ürün ile tüm tırnaklarıma yeterli bakımı yapabiliyorum. 10 ml olan ürün açıldıktan sonra 12 ay boyunca kullanılabiliyor.

İçeriğinde ise Probiyotik Aktifler,Badem Yağı,Portakal Yağı,Keratin,Susam Yağı,Argan Yağı,Zeytin Yağı,Kayısı Yağı ve Vitamin E bulunmakta.

CUIQ Pureness Probiyotik İçerikli Yaşlanma Belirtilerine Karşı El Kremi

Yaşlanma Belirtilerine Karşı El Kremi:

Son olarak 1 pompa el kremi alıp el ve tırnaklarıma uygulayıp bakımı bitiriyorum. El kremi çabuk emiliyor ve ipeksi bir yumuşaklık sağlıyor. Ürün 50 ml ve açıldıktan sonra 12 ay boyunca kullanılabiliyor. El kremi içeriğinde petrolatumu pek sevmesem de diğer birçok güzel içerik yer almakta.

İçeriğinde Probiyotik Aktifler(Yararlı probiyotik bakterilerle, cildinize doğal bir koruma kalkanı oluşturur.), Gliserin, Lizolesitin, Perilla Yağı, Pantenol, Vitamin (E canlılık sağlar, hücre aktivitelerini destekler.) ve Allantoin içermektedir.

Özellikle uygulanan probiyotik teknoloji sebebi ile CUIQ Pureness Probiyotikli El Bakım Setini çok sevdim. Bu ürün şu an %25 indirim ile 79 TL yerine 59 TL' ye satın alabilirsiniz. Ayrıca markanın yolladığı ürün kataloğunu inceleyince çoğu ürün ilgimi çekti. Sizde markayı ve ürünleri incelemek isterseniz ; Cuiq Beauty sitesine girerek ve sosyal medya hesaplarını takip ederek haberdar olabilirsiniz. 

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter & Snapchat & Snupps kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler!

Yorumlar

  1. tam ihtiyacım olan setmiş indirimliyken bakayım bende :) teşekkürler tatlım bilgilendirme için :)

    YanıtlaSil
  2. özellikleri gayet güzel görünüyor ki mor renge bayıldım😍

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir set. Ben de yillardir el ayak bakimimi evde yaparim.

    YanıtlaSil
  4. Mutlulukla kullan İlke'cim.Bende yeni yeni kullanmaya başladım bu el bakım setini ♥

    YanıtlaSil
  5. Ürünün rengi ne kadar da güzel böyle mor mor.

    YanıtlaSil
  6. Severek kullanmaya başladım bende :) kokusu mis bana göre

    YanıtlaSil
  7. Mutlulukla kullan İlke, çok pratik ve güzel bir setmiş :)

    YanıtlaSil
  8. Set gerçekten harika ve kokusuna ben de bayıldım! El kremini de özellikle başarılı buldum; ama, yağ ve peelingden biraz daha yüksek performans beklerdim... güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  9. çok ilgimi çekti bu set özellikle peelingi denemeyi isterim o tarz peelingleri severim .. güle güle kullan .-))

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullanın. peeling çok ilgimi çekli. Denenesi :)

    YanıtlaSil
  11. Ben yeni gördüm bu ürünü ,çokta güzel bir set göz atayım bende 😎

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey