Ana içeriğe atla

Urban Care Natural's Extreme Resist Repair Saç Bakım Şampuanı & Kremi

Urbancare Extreme Resist Repair Şampuan - Saç Kremi

Urban Care 'nin Nisan ayının son haftasında gerçekleştirdiği Lansman'a bir blogger arkadaşım vasıtasıyla (beautyboop) davet almıştım. Fakat artık İstanbul' da ikamet etmem ara sıra İzmir' de bulunmam nedeniyle lansmana katılamadım. İçim gitti çünkü Urbancare lansmanlarının samimi ortamını kaçırdım! Kız kardeşim İlken, lansmandaydı. Cadininikiziblog' a uğrayıp, detayları okuyabilirsiniz.

Neyse, İstanbul'a gelince bana Urban Care Natural's Extreme Resist Repair serisine ait bu 2'liyi hediye aldı, kendisi oldukça memnun. Bakalım ben memnun kaldım mı?

İlk önce Urban Care Natural's Extreme Resist Repair Saç Bakım Şampuanı' na göz atalım:


Canlılığın yitirmiş, zayıf ve yıpranmış saçlar için geliştirilmiş. İçeriğinde bulunan amino protein, elastin ve enerji kaynağı aktifler sayesinde saç için gerekli yoğun onarım, yapılanma ve direnç sağlar. Saç köklerini besler ve saçların canlılığını geri kazanmasını destekler.

Bitkisel Keratin içeren ve mis gibi kokan bu şampuanın vaadlerini kısaca yukarıda yazdım. Ürünü ilk kullandığımda fark ettiğim şey saçıma verdiği canlılık ve parlaklık oldu. Saçlarımı yumuşattı ve istemediğim hacmi de verdi. Dalgalı ve elektrikli saçlara sahipseniz muhtemelen hacim sizi mutlu etmeyecektir. Hücre yenilenmesi ve saç onarımı konusunda tek kutu ürünü kullanıp yorum yapanı gerçekten sorgularım;) Şampuanın içeriğinde ise sls ve parfüm mevcut. Bikutubitenler yazısında üründen azda olsa bahsetmiştim. Tekrar indirimde alıp uzun vadeli kullanım da etkisini gözlemlemek için alabilirim tabi ki hacmi engelleyecek güzel saç bakım ürünleri desteği ile =) 

Saç bakım ürünlerinden tam fayda alabilmek amacıyla çoğunlukla set olarak kullanmayı tercih ediyorum. O nedenle bugün size bahsedeceğim bir ikinci üründe Urban Care Natural's Extreme Resist Repair Saç Bakım Kremi:
  • Saç yapısını onarılmasını ve hücre yenilenmesini destekler.
  • Canlılık ve esneklik,
  • İpeksi yumuşaklık, parlaklık ve kolay taranma sağlar.

Her iki üründe de paraben bulunmuyor olması sevindirici fakat parfüm gibi etkenler de olmasa mükemmel olacak <3 Bu ürün için ilk eleştirim arka kısımdaki yazının şampuanın birebir kopyası olması. Bu bir saç kremi ve saç dibine kullanılabilir mi, saç boyuna mı sadece kullanılmalı bu tip ayrıntıların altını çizsek daha güzel olmaz mı? (Çünkü daha önce saç kremi olup saç dibine uygulanabilen ürünler kullandım, şaşırmayın. ) Bu ayrıntı net olarak verilmeyince saç boyu ve uçlarına kullanmayı tercih eden yazarınız, her iki ürünü eş zamanlı kullandığı tamam performanstan daha memnun kaldı. Özellikle yumuşaklık, ipeksilik ve taranabilirlik adına tek başına şampuan çok başarılı değilken, saç kremiyle hem hacmi bir tık azaltıp, hem de diğer yönlerden performansı arttırdı. Bu ürünle de bu ayın bitenler yazısında vedalaşmak üzere, ayrılıyoruz.

Biliyorsunuz ki, Selen Kozmetik' e ait olan Urban Care, hem türk firması hem de hayvanlar üzerinde deney yapmayan, son zamanlarda yıldızı parlayan güzel bir firma.


Onarım ve Direnç etkisini ancak birkaç ay gibi uzun  vadeli kullanım ile gözlemleyebileceğimi düşündüğüm için ilerleyen zamanlarda tekrar deneyimleyebilirim dediğim seriyi canlılık ve parlaklık arayışında olan tüketicilere gönül rahatlığı ile önerebilirim. Ürünü kozmetik satan birçok mağazadan bulabilirsiniz. Watsons' ın bu hafta sonu tüm şampuanlarda %40 indirimde olduğunu, ayrıca yakın zamanda bayram indirimlerinin başlayabileceğini hatırlatırım :)

Daha önce markaya ait kullandığım ürünleri blogta aratarak okuyabilirisiniz. Siz Urban Care' in yeni serisine göz attınız mı? Ürünler hakkındaki görüşleriniz neler?

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter & Snapchat & Snupps kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Yeni bir yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler.




Yorumlar

  1. ben pembe olan seriyi kullanmıştım ve memnundum.... bu seriyi hiç denemedim ama ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, seri yeni çıktı, sanırım fazla reklamı dönmedi çünkü bende kardeşimden dolayı öğrendim :)

      Sil
  2. Ben sıvı saç kremlerini ve saç serumlarını çok seviyorum bu markanın; ancak, SLS nedeniyle şampuanları ile anlaşamıyoruz ne yazık ki :/ Parlaklık kısmı hoşuma gitti ama, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünün olumsuz yanlarından biride o Başak ya, şu SLS olmasa olmuyor sanki :( Arganlı saç maskesi favorimdi, saç serumları da güzel. Bir köpüklerini denemedim... Teşekkürler :)

      Sil
  3. Ben mor ambalajlı serisinin maskesini satın aldım, bu hafta denemeye başlayacağım. Aslında şampuanını da denemek istiyordum ama dediğin gibi SLS olduğundan vazgeçtim, saçlarımı sülfatsız şampuanlara alıştırmaya çalışıyorum iki aydır ama onlar direniyor, ben direniyorum :) Teşekkürler İlke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman, umarım kısa sürede alıştırırsın. Ara ara sls' li içerikler ister istemez kullanıyorum ama kalbim sülfatsızdan yana :)) Bakalım, beğenecek misin? sevgiler ♥

      Sil
  4. sıvı saç kremlerini severek kullanmıştım aslında bu seriye de şans verebilirim. Egzama yapmasından korkuyorum azıcık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Egzema yapar mı bilemiyorum, içeriğinde sülfat var. Benim saç diplerimi kurutmadan temizledi. Ama madem egzeman var, rutinini değiştirme derim :)

      Sil
  5. Bu seriyi denememistim ilk firsatta bakacagim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz başlarında çıkmıştı, biraz yeni bir seri. Bakalım beğenecek misin :)

      Sil
  6. Güzel bir inceleme yazısı olmuş canım.Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Mor serisini denemiştim.Biz pek anlaşamadık ama seveni çok :) Eline sağlık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok yorum aldım mor ile ilgili, merak ettim. Teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  8. Mor seri favorim şimdilik bunu da deneyebilirim aslında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor seri hangi saç tipineydi? Morla ilgili çok yorum aldım, bir bakayım ona da :)

      Sil
  9. Ben bu markanın mor renkli olan biotin içeren şampuanını kullanmıştım. Bunu hiç denemedim. Ama mor olan iyiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor olan seriyi kullanmadım fikrim yok ama arganlı olan serinin maskesi favorimdi :)

      Sil
  10. Bu markanın şampuanlarını çok merak ediyorum ben de, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için şampuanları olmazsa olmaz değil ama saç bakım ürünlerini daha çok seviyorum.

      Sil
  11. Urban Care 'in üç farklı serisini deneyip en çok Argan Oil serisinden memnun kaldım ben ;)

    YanıtlaSil
  12. Vaatleri güzelmiş acaba içeriğinde sls falan var mı?

    YanıtlaSil
  13. Beğenmene çook sevindim. Ben de bitirdim şampuan,krem,maskesini serinin diğerler ürünleride bitsin yazıcam yazısını :)

    YanıtlaSil
  14. Bu markanın ürünlerini denemedim ama merak ediyorum. İlk fırsatta bakayım ben de.

    YanıtlaSil
  15. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca çam sakızı çoban armağanı ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey