Ana içeriğe atla

PK (Peekay) 2014 - Aamir Khan #izledim #film

Merhabalar,

Son 1 ayda izlediğin onlarca film arasında birkaç tanesi çok çok iyiydi. Bunlardan biri kesinlikle başrollerinde Aamir Khan ve Aushka Sharma'nın oynadığı PK (Peekay, Hindistan'da çok içki içen insanlara takılmak amacıyla kullanılan bir lakapmış. Filmin bir alkolikle ilgili olduğu düşüncesi doğacağı için ne anlama gelmediği fakat bir ismin kısaltması olduğu söylenen PK olarak kalmıştır.) filmiydi. Ölmeden önce izlemeniz ve kendinizi sorgulamanız gereken filmlerden birisi..


3 Idiots en sevdiğim Aamir Khan filmlerinden biridir, gerçi adamın sevmediğim filmi yok. Yine bu filmde 3 idiots'ta da olduğu gibi Rajkumar Hirani (Kendisi yapımcı,yönetmen,kurgusu,senarist) iş birliğini görüyorsunuz. Bu adam kesinlikle çok iyi sosyal ve toplumsal mesaj veren senaristlerden biri! Güldürürken ağlatan, ağlatırken düşündüren tüm benliğinize işleyen, çoğu zaman gördüğünüz ama çoğunuzun sorgulamadığı şeyleri size sorgulatan yapımları ile uzun süre hakkında konuşturacağa benziyor.


Tür: Dram, Komedi

Filmin Konusu:

PK, dünyada ki yaşamı anlamaya gelen bir yabancıdır. Bazı durumlardan ötürü kendi ırkının yanına dönememekte fakat dönmek için yollar aramaktadır.

Biliyorsunuz ki Hindistan din bakımından oldukça karışık bir ülke. PK daha önce kimsenin sormadığı sorular sormaya başlar. Bu sorular kimine göre bir delinin soruları kimine göre bir çocuğun soruları olsa da insanı düşündüren ve düşününce kimi zaman cevabın sessizlik olduğu sorulardı. Bu soruları sorarken kimi zaman güldürdü, kimi zaman ağlattı. Başına gelen onca trajikomik şeyden sonra yine de ayakta kaldı; kızmadı küsmedi. 


Filmden çok fazla ayrıntı vermek istemiyorum ama vermesem de olmaz =) Jaggu, PK'ye inanan ve ona yardım eden Hindistan' ın önemli bir TV kanalında çalışan gazeteci-spikerdir.

Yine bu filmde de bir aşk var. Jaggu&Sarfaraz aşkı...


Tabi kurulan büyük dostluklar, arkadaşlıklar...



İnsan yaratılışı gereği ve ruhsal ihtiyaçların en önemlisi inanmaktır. İnanır, dua eder ve isteriz. Tanrı ise bunu görür ve bir şekilde yakarışımıza cevap verir.  Bu kişinin Tanrı olduğunu öğrenen PK Tanrı'yı aramaya koyulur. Fakat onlarca Tanrı'ya sahip Hindistan' da işler hiç öyle kolay değildir...

Filmin Fragmanı:

IMDB: 8,6

Puanım: 9/10

Filmin beğendiğim bir iki karesini ve bu karelerde çalan şarkıları da belki izlemeden önce ilginizi çeker diye ekliyorum.



Filmin başlangıcı belki 15 dk'sı ilginizi çekmez ama sonra sürükleyici ve iyi ki izlemişim demenizi sağlayacak kısımlar başlar. Film yaklaşık 2 saat. Her zamanki gibi Hint müzikleri, dansları var ama birçok filme nazaran çok daha az.. İzledikten sonra yorumlarınızı bekliyorum.

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler !

Yorumlar

  1. Bu adamın filmlerini ben de seviyorum. Bunu da en kısa zamanda izleyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen her biri başka güzel, vasat filmine dek gelmedim henüz..

      Sil
  2. Amir khan filmlerinin bir çoğunu izledim artık fazla sosyal mesaj içeriyor...
    P K 'de izledim ama uzaylının hareketleri fazla yapmacık geldi :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. arkadaşımın tavsyesi üzerine izlemiştim 3 aptalı izlediğim günden sonra bu adamın filmlerini izlemeye başladım bunu izlemedim müsait zamanımd aizleyeceğim

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Filmi izledim beğendim.
    Helal olsun adama kendi ülkesindeki dine daha çok dokundurarak sorgulama yapmış.
    Filmi yanlış algılayanlarda olmuş okuduğum yorumlardan bunu anladım ama film çok doğru bir kurguya sahip.
    Bir uzaylı olarak inançları sorgulaması ve yanlış numara olayını çok beğendim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ''Wrong Number , Wrong number'' kesinlikle çok güzel şekilde irdelemiş. Beğenmene sevindim, sevgiler.

      Sil
  5. Henüz izlemedim ve çok detaylı bilgi vermediğin için ayrıca teşekkürler. Bazı bloglarda karşılaştığım detaylar yüzünden filmlerden keyif alamaz olmuştum. Bu yüzden bu tarz yazılar okumuyordum,başlık dikkatimi çekti. Hatırlamış oldum. tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Bu film adeta din belgeseli.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey