Ana içeriğe atla

Bana İKİMİZİ Anlat - Ahmet Batman / Destek Yayınları #okudum #KİTAP

Güzel bir Cumartesi' nden merhabalar!

Ahmet Batman'ı ilk olarak Soğuk Kahve kitabı ile tanımış ve blogta konuk etmiştim. Kitap yine Destek Yayınları' ndan çıkarılmış ve son günlerin çok satanları arasında yerini almış durumda.

Bana İkimizi Anlat Ahmet Batman - Kitap Yorumu - Kitap Alıntısı - Ahmet Batman Kitapları - Çok satan kitaplar

Sevgilime hediye aldığım kitabı o okumaya başlamadan okuyup bitirmiş olabilirim <3

Sayfa Sayısı: 183

Arka Kapak Alıntı:

''Yaşaması mümkünken yaşanmayan her aşk güngelir bizden bunun hesabını sorar.''

Adamlık, bir kadını bir ömür sevmekten geçer. Kadınlık da kendini bir ömür sevecek adamın değerini bilmektir. Kimin için yaratıldığını bilmiyorsun elbette ama bu hikayenin başrolü sensin. Aşkı senin, acısı senin. Kimse içinde kopan fırtınaları anlamaz, anlamak zorunda da değil zaten.
İnsanlar hep konulur çünkü hayat senin, tasası onlarındır.

Her şeye rağmen bilmediğim bir hikayenin başrolünü oynuyorum. Sonu nereye gider belli değil, seveceğim kaç şarkı kaldı bilmiyorum. Herkes gibi, her şeyden habersiz yaşıyorum. Ne zaman karşıma çıkarsın, hangi şarkıda ilk dansımızı ederiz hiçbir fikrim yok. Ayrıntılara takılmaya gerek yok belki de... 
Hikayeme katıldığın gün sarılır konuşuruz bunları.

Bana İkimizi Anlat Ahmet Batman - Kitap Yorumu - Kitap Alıntısı - Ahmet Batman Kitapları - Çok satan kitaplar

Sevgilim kitabı kurcaladı diye mi, Ahmet Batman'ın ilk kitabını beğendiğimden mi yoksa kapak tasarımının çekiciliğinden mi bilmiyorum ama kitabı hemen alasım geldi. 

Zaten isminden kitabın aşk koktuğunu anlıyorsunuz.

Yazarın kendini Rüzgar Demirsoy yerine koyarak bize bir hikaye anlattığını düşünüyorum. Rüzgarın Yağmur' a olan o derin aşkı okurken en çok hoşuma giden yine bölüm başlarına, aralarına sıkıştırdığı tespitler ya da güzel sözlerdi.

İnsan gerçekten kendisini seven bir insanın sevgisini severek mutlu olabilir mi? Kitabın sonunda aklımda kalan tek soru buydu.

Birisi için biri olmak mı önemliydi? Yoksa iyi kötü , güzel çirkin demeden sizi deli gibi seven birinin ilgisine ve sevgisine sığınmak mıydı aşk? 

Bana İkimizi Anlat Ahmet Batman - Kitap Yorumu - Kitap Alıntısı - Ahmet Batman Kitapları - Çok satan kitaplar - Ahmet Batman - Bana İkimizi Anlat

Kitaptan Bazı Alıntılar:

Sy 33: Zaman içinde tükenmez kaleminin de tükendiğini göreceksin. Bu hayatta tükenmeyen hiçbir şey yoktur. Kurşun kalemin ise sen yazdıkça küçülecek. İşte bu bize en güzel mesajdır. Yazdıkça küçüleceksin evladım, çünkü yazmak korkakların işi değildir. Yazmak, içini kağıda dökmeyi başarmaktır. Sen kuşları yaz, bakarsın bir gün bütün dünya kuşları dinlemek ister.

Sy 36: Aşk insanın önüne bakmamasıdır, çünkü başka türlü kimseyle çarpışamazsınız.

Sy 42: Aşk böyle bir şeydir, birinde kaybolduğunuz anda başka birisinin hayatınıza dokunması imkansızlaşır.

Sy 59: Aynı gökyüzüne aidiz, ne kadar uzağa gidebilirsin ki! (İster kapı komşum, ister dünyanın bir ucunda ol, bu kalbe girdin ya bir kere, artık nerede istersen orada ol!)

Sy 64: Belki de biz seninle Güneş ve Ay gibiyiz. Sen batmadan ben doğamam, sen doğmadan ben batamam. Belki de Ay Güneş' e aşık olduğundan bazı günler erken beliriyor gökyüzünde... 

Sy 79: Saçlarını kesmene sebep olacak bir adam olmam! diyorum sana. Daha nasıl seveyim seni!

Sy 83: Yaşadıklarımı yazmadım ama yazdıklarımı hep yaşadım.

Sy 103: Bana aşkın sen hali lazım. Başkasını yakıştıramam ki kendime...

Sy 112: Yolu sizden geçmeyen bir kadına ''Nereye gidiyorsun?'' diye sormanın bir anlamı yoktur. İstediği yere gidebilir....

Kitap yine A.B' nin akıcı kalemiyle yazılmış, edebi niteliği ağır kitaplardan sıkıldığınız zaman okuyacağınız güncel ve sizden bizden kelimelerle dolu kitabı okurken eminim zaman ne çabuk geçti anlamayacaksınız.

Kitap Puanım: 10/6.5

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler!

Yorumlar

  1. Bana önce hediye alıp daha sonra kendisi okuyup yorum yaptı benim sevgilim :)

    YanıtlaSil
  2. Sahtekarlıkta son nokta benim diyorsunuz yani =) Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar...
    bloguma ziyretiniz için teşekkür ederim.. iadei ziyret yapayım dedem:))
    takipe aldım sizi... yeni bloglar tanımak bu etkinlşk sayesinde güzel oldu.

    Kitap okumayı seviyorum. Bu kitabı da bir kaç yerde duymuştum ist. gelince alıp okuyacağım... sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, şimdiden iyi okumalar dilerim.

      Sil
  4. Merhaba kitap okumayı seven biri olarak merake ettim doğrusu.İsmi de çok değişik sevgiler
    www.okulanneleri.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunması kolay, günlük bir kitaptı. Kafa dağıtmak için bu tarz kitapları okumayı seviyorum özellikle yoğun, daha edebi kitaplardan sonra iyi oluyor.

      Sil
  5. Merhaba.Benim de okumayı düşündüğüm kitaplardan. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunması kolay, günlük hayatın sıkıntısını, tasasını unutturacak günlük bir kitaptı. Şimdiden iyi okumalar dilerim.

      Sil
  6. " Saçlarını kesmene sebep olacak bir adam olmam ! diyorum sana. Daha nasıl seveyim seni ! " Bunu çok beğendimm. Hani bazen bir cümle size yön olur ya. işte bu cümle için bu kitap okunur benceee ... sevgilerr ..

    YanıtlaSil
  7. Kitapta tam da beni, bizi anlatıyor diyebileceğiniz çok yer var. Çoğu kişiye yer ve yön olacaktır :)

    YanıtlaSil
  8. 2014 yılında Ahmet Batmanın Şimdi iki yabancıyız adlı kitabını okumuştum ve çok beğenmiştim. Bu kitabı da, şimdi iki yabancıyız kitabından sonra çıkmıştı diye hatırlıyorum. Kitabı güzel bir şekilde anlatmışsınız elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi İki Yabancıyız kitabını daha önce duymamıştım. DR' ye uğradığımda Ahmet Batman kitaplarını bir karıştırayım. Teşekkürler.

      Sil
    2. Rica ederim.
      Okuduğunuzda hoşunuza gidebilecek güzel bir kitap.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey