Ana içeriğe atla

Aliexpress Alışverişi #2 5in 1 Beauty Care Massager - Yüz Temizleme Cihazı ( Ön İnceleme )

Merhabalar,

Aliexpress'ten sıklıkla alışveriş yapıyorum. Tabi yaptığım her alışverişi uzun uzadıya yazmaya imkanım olmuyor. Daha çok böyle şeyleri instagram hesabımdan paylaşıyorum. Neyi nereden, ne kadara aldığımı sizlerde faydalanabilin diye belirtiyorum.

5 in 1 beauty care massager - yüz temizleme cihazı - clarisonic - braun - Aliexpress.com alışverişi
5in 1 Beauty Care Massager Yüz Temizleme Cihazı
Clarisonic'ten sonra Braun, Philips gibi markalarda yüz temizleme aleti çıkartmaya başladı. Tabi ucuz pahalı birçok alternatif var. Kimi memnun kimi verdiği paraya değmeyeceğini ifade ediyor. Ama bence elle temizlemenin vermeyeceği bir etkiyi yapan bu makinalardan bütçemize uyan bir tanesini edinmek mantıklı. Nasıl yüz yıkamak yeterli gelmediği için peelingler ne bileyim keseler, hamamlar var bu tip aletlerde yine  Bir şeylerin yeterli gelmediği kanaati ile piyasaya çıkartılmış. 

5 in 1 beauty care massager - yüz temizleme cihazı - clarisonic - braun - Aliexpress.com alışverişi

Paketten 5 adet başlık çıkıyor. Ben şimdiye kadar makinaya takılı olan fırçalı başlığı denedim. Ve memnunum. Makinanın incelemesini biraz daha kullandıktan sonra yapacağım. Bunu şimdilik sıklıkla gelen nereden aldın, ne kadara aldın ya da memnun musun diyen arkadaşlara bir ön yazı olması nedeni ile hazırladım.

5 in 1 beauty care massager - yüz temizleme cihazı - clarisonic - braun - Aliexpress.com alışverişi

Ürün pil ile çalışıyor. Malesef şarjlı değil, belki de ürünün ilk eksi yanı benim için bu. Low ve High olmak üzere iki aşaması var. 

5 in 1 beauty care massager - yüz temizleme cihazı - clarisonic - braun - Aliexpress.com alışverişi

Kutunun içinden çıkan diğer 4 başlığın yakından görünüşü bu. Pembe olan başlık sanki ponza taşı gibi ne için olduğunu bilmiyorum. ( Sanırım tahmin ettiğim gibi topuk vs amacıyla kullanılmakta) Hemen üstündeki masaj amaçlı. Dün gece ilk defa yüzüme krem sürdükten bir müddet sonra bununla masaj yaptım. Hoşuma gitti =) Biliyorsunuz masaj dolaşımı arttıran en büyük etmenlerden biri. Diğer ikisi de sünger yapıda olan makyaj temizlemek amacıyla kullanılan başlıklar.

Ürünü şuradan 5.90 dolara almıştım şuan 5.55 dolara satılmakta.

Ön inceleme olduğu için yazı ne kadar faydalı olur bilmiyorum ama yaklaşık 15 TL'ye aldığım bu ürün tek fırça başlığı ile olsa da, oldukça iyi şekilde işimi görüyor. Birkaç hafta daha kullandıktan sonra +/- leriyle birlikte sizlerle paylaşacağım.

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler !

Yorumlar

  1. Bende almak istiyordum bundan ama arada kaldim. Yorumlarını bekliyorum memnun kalırsan bende alacağım. Bana da beklerim ;) http://istanbullukokosh.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. çok güzel şeyler bunlar çok beğendim

    YanıtlaSil
  3. bende bir ara dusundum bundan almayi sonra kendiliginden unuttum. hatta internette iki gun incelemisdim de yuzde ellisi memnun kalmisdi yuzde ellisi memnun kalmamisdi diye yorumlar farkliydi. sanirim benim unutmama da o yorumlar psikolojik baski yapdi. Denemeden sonraki yorumunu sabirsizca bekliyorum.Bende alabilirim belki daha sonra. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. artı ve eksılerını sabırsızlıkla beklıorum. tamda bu kadar gundem bır konuyken. braundan suanda vazgectım senın yorumuna kadar :) Sabırsızlıkla beklıoruz:)

    YanıtlaSil
  5. Aliexpressten ben de çok alışveriş yapıyorum hatta genel hatlarıyla yazmıstım.. Devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  6. alıp denenebilir aslında fiyatı gayet uygun yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen fiyatı çok uygun bir clarisonic'e göre =) Ben teşekkür ederim zaman ayırıp okuduğunuz ve yorum bıraktığınız için güzel bayan :)))

      Sil
  7. ben de aldım başka bi satıcıdan bekliyorum bakalım gelir mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ki 2 haftada geldi. Umarım hemen sorunsuzca gelir ve beğenirsin =) Yorumlarını merakla bekliyorum..

      Sil
    2. siz hangi satıcıdan aldınız @kirpik kiz

      Sil
  8. Hıım güzellik bakım deyince akan sular durur ne güzel bir sayfa böyle takipteyim...
    http://meryeminmutfagindan.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Konu yüz olunca tedirgin oluyorum . Yüzüme böyle bir şey uygulamalı mıyım diye? Ben ki neredeyse hiç makyaj yapmayan biriyim. Bu arada bloğunuzu çok beğendim açıklayıcı ve tarafsız anlatmışsınız herşeyi

    Sevgiler
    Sevilay Uçak
    http://lokumpilavi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Pil ile çalışması kötü olmuş. Dayanıklı piller bulmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik Duracell ile denemekteydim ( o pili de 6 aydır mause de kullanıyordum ) bakalım kaç gün gidecek =))

      Sil
  11. Aliexpressten alışveriş yapmayı bir ara düşünmüştüm ama sonra cesaret edemedim..
    Güle güle kullanın..
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  12. Bilgi paylaşımınız çok güzel, tam bayanların ihtiyacı olan bilgiler! Bende bu ürünün benzerini almalımıyım diye çok düşündüm ama gereksizmi olur acaba diye almadım! Ürün hakkınızdaki yorumları bekliyorum merakla, sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Cok faydali bilgile var blogunuzda. Takibime aldim.Ayrica blog ziyaretiniz icin tesekkur ederim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. merhabalar blog yazarları etkinliğinden geliyorum evde cilt bakımı yapabilmek harika hem de ekonomik güzel bir ürün gerçekten bende bloguma beklerim sevgiler ebrununmutfagindan.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  15. Güzel ve faydalı bilgiler var bloğunuzda başarılar dilerim ..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. Oooo sen iyice aşmışsın bu yurtdışı alışverişi konusunda :)
    Ben, Xtras'tan sonra yeniden cesaret edemedim başka sitelere...

    YanıtlaSil
  17. Pili ne kadar gidiyorbilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pil her gün kullanırsan ancak 10 gün civarı gidiyor ancak..

      Sil
  18. Alıp deneyelim hiç beğenmezsek ne olur ki rakam çok hesaplı. Benzer bir ürün almak vardı aklımda bu iyi oldu. Bir bakayım.
    Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geçen gün Avon'dan da aldım aynı ürünü. 39 TL mi neydi. Bu ürünü fırçalı olanını banyoda muhafaza ediyordum ama iplik iplik döküldü. Islak kalmaya hiç gelemiyormuş. Aklıma gelmişken söyleyelim canım, aklında kalsın.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey