Ana içeriğe atla

2020 FAVORİLERİ - UYGUN FİYATLI EN İYİ 5 EL KREMİ

Merhabalar,

En iyi 5 el kremi önerisi

2020' nin Mart ayından sonra el kremi kullanımının ve satışının artış gösterdiğini düşünüyorum. Artan ve sıklaşan el yıkama ve temizlik olaylarında bazen kendimizi kaptırdık diyebiliriz. Sık el yıkamaktan dolayı elime el kremi sürmeyi akıl etmediğim zamanlar oldu. Bir süre sonra ellerimin kuruduğunu fark ettim diyebilirim. Temizlik işleri için kullandığım çeşitli eldivenleri giymeden asla iş yapmaya özen göstersemde bazen onları kullanmayı da unuttuğumuz zamanlar oldu. Neyse bu sene tekrar tekrar bizim eve giren el kremlerini derledim ve sizlere neden sevdiğimi kısa kısa anlattım. Bazıları el, cilt veya tırnak kremi diye çeşitlense bile altını çizmem gereken şey benim el kremi olarak deneyimlemiş olmam olacak. Haydi gelin 2020 el kremi favorilerime bakalım:

Caudalie Hand and Nail Cream: Caudalie' nin el kreminden vazgeçemiyorum, özellikle bundan. 50 ml boyu ile çantamda da rahatlıkla gezdirdiğim bir ürün oldu. İçeriğindeki üzüm yağı, shea butter, avakado yağı gibi birçok içerikle sevdiğim el kremleri arasında birinci sırayı aldı. Aşırı yoğun bir yapısı yok, sürümü kolay, emilimi hızlı, kokusu güzel. Elleri yağlı yağlı bırakmıyor. Günlük kullanıma uygun bir ürün. Fiyatıda indirim zamanlarında 50 TL civarında oluyor. Ben indirimli gördüğüm zaman alıyorum.

Avon Care El Kremleri: Annemin elleri cidden çok kurudur ve markanın el kremlerinden birkaçı kullandığında ona yeterli geliyor.Bunlardan biri Avon Care Radiant with Rosewater & Shea Butter el kremiydi, gül kokusu ile oldukça hoş bir el kremi. Yapısı ince, yoğun vazelin şeklinde değil. O nedenle gün içinde sık sık kullanılabilir. Hızlı emiliyor ve yağlı his bırakmıyor. Her cilt tipine uygun bir kremdi. Birçok çeşiti bulunuyor. Fiyatlarıda genellikle indirimde 10 TL civarı oluyor. Uygun fiyatlı alternatif olarak bakılabilir.

Huncalife Soft Time Zeytinyağlı El Kremi: Yine yapısı ince, sık kullanımda sizi rahatsız etmeyecek bir el kremi. Formülünün yağsız olması benim hoşuma giden yanı. Eli güzel nemlendiriyor ama tırnak çevreniz çok kuru ise tek başına yetersiz gelebilir. İçerik listesinin başında gliserin, shea butter,  ilerleyen kısımlarda panthenol, argan yağı gibi birçok farklı tohum yağı içeriği görebilirsiniz. Yerli, türk malı olmasından dolayı ara ara aldığım bir marka. İndirimli dönemlerde 20 TL civarına satın alabilirsiniz. Uygun fiyatlı alternatif olarak bakılabilir. Özellikle elleriniz çok kuru ise gliserinli çeşitine, egzama, kaşıntı gibi sorununuz varsa Aynı Sefalı olan çeşitine bakın. Aynı sefalı ürünlerini kime önerdiysem hep olumlu dönüt aldım.

Hametol Cilt Bakım Kremi El ve Yüz: Eczanelerde bulabileceğiniz bir el kremi alternatifi ise hametol. Üstte bahsettiklerime göre biraz daha kıvamlı. Tam yoğun  diyemem ne vazelin gibi kalın ne merhem gibi. Kokusu beni aşırı hoşnut etmedi ama itici de değil. Fakat 1 aydır kullanıyor olmama rağmen favorim diyebileceğim kadar iyi. Yüzüm için denemedim. El kremi olarak kullanıyorum. Gece yatarken veya elim uzun süre suya değmeyecekse sürmeyi tercih ediyorum. Sürdüğüm zaman derimin üzerinde ekstra nem katmanı hissi yaratıyor. İçeriğinde sıvı parafin, panthenol, cadı fındığı, shea yağı, susam yağı ve birçok yağ, hyalüronik asit ve E vitamini gibi güzel içerikler var. Sanırım birçok el ve cildi bu içerikler soğuk kış günlerinde mutlu edecektir. Online eczane sitelerinde de satıldığını gördüm. 30 ml olan bu ürünün fiyat aralığı 15-25 arasında değişmekte. Bence fiyat performans olarak oldukça iyi uygun fiyatlı bir ürün.

Lapitak Dermoness El Kremi: Yapısı en yoğun olan vazelinden hallice el kremi önerim ile bu yılın favorilerini sonlandırıyorum. Şimdi kesinlikle yapış yapış, vıcık vıcık bir krem değil. Ama kısa süre içinde emilse bile deri ve parmaklarda kendini hissettiren bir katman var gibi. Dolayısı ile iş yapmaya devam ederken bu kremi sürmek sizi rahatsız edecektir. Benim için bu krem gece yatmadan 10 dk önce sürdüğüm sabahları pamuk gibi eller ile uyandığım yoğun bakım kremim diyebilirim. Çok başarılı! Uygun fiyatlı! Lapitak Dermoness Cream El kremi Gliserin, Allantoin, E vitamini içeriyor. Kuru ellerin çok çok seveceği bir krem. Tırnaklara da bakım yapıyor. Markanın tırnak bakım kremide favorim sürekli ojelerimi koyduğum kutuda açılmamış bir yedeği var. 60 ml olan lapitak el kremi çeşitli sitelerde 15-20 TL civarına satılmakta.

Son anda fotoğraf çekerken masa başında duran -File Marketleri tarafından hediye olarak yollanan kutumdan çıkan- Daycare Yasmine El kremini ne kadar beğendiğimi hatırladım. Bir süredir çalışma masamda duruyor ve aklıma geldikçe kullanıyorum. Mini boyu ile çantaya atmaya da oldukça uygun. Yapısı çok kalın değil, emilmesi el üzerinde hızlı ama parmaklardaki hissi biraz uzun sürüyor. O nedenle işim bitince sürmeyi sevdiğim bir krem oldu. Özellikle konusu mis gibi yasemin kokuyor. Bu da bonus krem önerisi olsun ;)

Henüz daha hiç denemediğim ve beklettiğim en az 5-6 farklı markaya ait el kremim var. 2021' de favorilerimin içerisine girenler olursa sizlere onlardan da bahsedeceğim. El kremi seçerken, ellerim normal olduğu için birçok el kremi beni tatmin ediyor. O nedenle pahalı alternatiflere bakmıyorum bile. Sizin favorileriniz neler? Şu el kremini muhakkak denemelisin dediğiniz ürün var mı?

Nemli elleriniz hiç kurumasın!

Sevgiler,

İlke.


Yorumlar

  1. ben bu sıralar mizonun el kremini kullanıyorum , memnunum genel olarak ... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Snail serisindeki mi acaba? O serideki cilt ürünlerinden çok memnunum. El ve ayak kremi vardı aklımda denemek için.

      Sil
    2. evet o seri , güzel bir seri kuru ciltli isen gönül rahatlığı ile öneririm

      Sil
  2. benim buradaki favorim caudalie ama şu anda kullandığım Cake&beauty de çok iyi..

    YanıtlaSil
  3. Caudalie dışında tün el kremlerini kullandım ben de. Hepsini de sevmiştim. Body Shop kenevirli el kremini öneririm ben de :)

    YanıtlaSil
  4. Hametol çok iyi geldi ellerime :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey