Ana içeriğe atla

AVON PRO COLOUR OJE IN 60 SECONDS - Intuative Dark ve Inspiring Rose

 Merhabalar,

Avon Pro Colour Oje Deneyenler

Blogumda oje diye arattığınız zaman Avon Gel Finish Ojeleri, Avon Speed Dry Ojeleri ve Avon Nailart ürünlerini ne kadar sık satın alıp kullandığımı göreceksiniz. Bugünde yeni renklerin seriye katıldığı Avon Pro Colour Oje In 60 Seconds ojelerin Intuative Dark ve Inspiring Rose renklerini güzellik blogumda inceleyelim:

Avon Pro Colour In 60 Seconds Swatches

Ojeler ile ilgili genel fikirlerimi yazıp, sizi renkler ile başbaşa bırakayım hemen:

- Fırça yapısı Avon Ojelerin klasik fırça yapısında. Fotoğraflarken fırçayı oluşturan plastiklerin tam eşit olmadığını gördüm. Fakat fırçası sürerken herhangi bir kusura sebep olmuyor. Uzun yapıda olan fırça rahatlıkla ojeyi sürmenizi hatta taşırmadan işlem yapmanızı kolaylaştırıyor.

Kalıcı ojeler, hızlı kuruyan oje, parlak oje, jel oje

- Oje şişeleride her zamanki klasik şişeler. Bu ojelerde bitirmede hiç sorun yaşamadım. Fırça sonuna kadar ojeyi iyi bir şekilde tüketmenizi sağlıyor. Ojeleri düzgün kapatırsanız, kuruyup çöp olmuyor. Yanlış hatırlamıyorsam açıldıktan sonra 3 seneydi kullanım süresi. Gerçekten o süre boyunca kullanılıyor. 

Avon hızlı kuruyan ojeler, avon oje intuative dark rengi
- Tek katta bile oldukça rahat şekilde kullanılabilir renkler. Intuative Dark rengi, alt tonu mor olan bir renk. İkinci katta siyah oluyor. Tek katta morluğu farketebiliyorsunuz. Inspiring Rose ise tek katta oje şişesinde gördüğünüz rengi veriyor. İkinci katta bence bir tık daha koyu duruyor. 

Avon Pro Colour Oje deneyenler

- İkisi de parlak bitişli. Matlaşmıyor. Gerçekten 60 saniyede kuruyor. Normalde iki kat oje sürmeyi sevmem. Çünkü yatmadan 2-3 saat önce sürmeme rağmen uyandığımda hep yatak izi olur. Bu ojelerde o sorunu yaşamıyorum. Üzerine kurutucu sprey sıkmasamda, koruyucu, kurutucu sürmesemde etkileri ve verdiği yetiyor.

Avon oje kullananlar, hızlı kuruyan ojeler, kalıcı ojeler

- Fotoğrafta tırnağımda gördüğünüz renkler üç gün zarar görmeden tırnaklarımda kaldı. Evdeyiz malum iş güç, daha çabuk bozuluyor. Benim için üç gün ideal bir süre.

-  Fiyatları herhangi bir ojeye göre pahalı gelebilir. Normalde 26 TL. Ben kampanyalı dönemlerinde alıyorum. Şu an herhangi 2'liyi 25 TL' ye alabiliyorsunuz. Bence böyle fiyatları oldukça iyi. Çünkü piyasada oje aldığım çoğu markada oje fiyatları bu civarda. 

- Ürün 10 mL.


Intuative Dark tırnaktaki görünüşü
Avon Pro Colour Oje In 60 Seconds Intuative Dark Oje Kodu 27867


Ev içindeki ışıkta Inspiring Rose' un görünümü

Pencere önündeki ışıkta Inspiring Rose, Oje Renk Kodu:27859

Eğer sizde Avon ojeleri satın alıp denemek isterseniz, Avon Dükkan linkime buraya tıklayabilirsiniz.



Yorumlar

  1. Avon ojelerin kalıcılığını seviyorum. İndirimde de denk geldikçe alıyorum. Flormar'ın bile en ucuz ojesi 9 lira olmuşsa Avon almak daha mantıklı :)

    YanıtlaSil
  2. 2 renk de çok güzel.. Çekimler harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Avonun ojelerini seviyorum özellikle gel serisinden tekrar tekrar almıştım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey