Ana içeriğe atla

Bu Ayın Duyuları - MART 2020

Merhabalar,

İnsanın kendiyle, çevresiyle ve diğer tüm şeylerle sınandığı günlerdeyiz. Bir virüsün tüm dünyada pandemi yaratıp, binlerce ölüme, taşıyıcılığa sebep olacağını kim bilebilirdi ki? Tabi bu süreçte değişik kitaplarda bugünü 10 sene önce yazanların olduğunu da gördük... En kötüsü de ne biliyor musunuz? Korona virüsünün değil cehaletin öldürmesi. İstenilen şey o kadar basit ki; #evdekal , hijyenine dikkat et, kendini hasta ve bulaştırıcı olarak düşün. Maalesef ülkemde tam bir izolasyon yapmak mümkün değil, herkesin çalışmaması yine mümkün değil. Bunları tartışmak istemem kimseyle fakat yerinizde olmak isteyen milyonlarca kişi varken neden? Biliyorsunuz yıllar önce güzellik blogumda bu ayın duyuları diye bir seri başlatmıştım. Karantina günlerimi değerlendirerek bu güzel serime dönüyorum.


KOKU:

Mall Of İstanbul' un orada ışıklarda bir adam ara sıra bu çiçeklerde satıyor, eşimde sevdiğimi bildiği için denk gelince alıyor. Bu çiçekleri görünce bir başka seviniyorum nedense, doğallığı, içtenliği, saflığı hatırlatıyor sanırsam. 


Sanırım bu çiçeklerin tek seveni ben değilim. Baksanıza Mario Bey' e o mis gibi kokuyu içine çekiyor :) Tabi o bir taraftan çiçekleri koklarken, patilerken aslında ben yeni gelen Avon Beautyclub  kutumu fotoğraflamaya çalışıyordum. Yakında Avon Her Story kokusu ile ilgili yorumlarımda blogta yerini alacak.

''Avon kadın parfümleri, avon parfümleri kullananlar''

DİNLEDİM:

Evrencan Gündüz' ün arkadaşları ile çektiği bir şarkı var  ''SEN AŞKIMIZDAN'' Eğlenceli, enerjili, ritmik, diline dolanıyor. Güzel bir şarkı olmuş, videoyu buraya bırakıyorum, belki dinlersiniz ;)

İZLEDİM:

Netflix' ten birçok film izlemiş olabilirim. Özellikle home office' e geçince uzun zamandır izlemediğim kadar çok. Sumru Yavrucuk ve Özge Gürel' in başrollerinde oynadığı ANNEm filmi bunlardan başarılı olanlarıydı. Mendilinizi alıp açın izlemediyseniz. Dramdan çıkmak isterseniz aksiyon, macera ve gerilimi bir arada tutan kitaptan uyarlama Spenser Kanunları' nı izlemenizi tavsiye edebilirim. Başrollerinde Mark Wohlberg oynuyor. Komedi için gerçekten açım! O doygunluğu verecek film bulamıyorum son zamanlarda. Yine Türk yapımı olan, başrollerinde Aslı İnandık'ın yer aldığı Aslı Gibidir izlediklerim arasındaydı. Son olarak bu kısmı kapatmadan birde polisiye dizisi önereyim. Her biri 8 bölümden oluşan, 2 sezonu şu an netflix'te bulunan MARCELLA dizisi ''Asıl şimdi başlıyoruz'' der gibi yaptığı sezon finali ile devamı gelecek mi soru işaretlerini bıraktı bende.
marcella dizisi izleyenler, polisiye yabancı diziler

TAT:

İlke klasiklerini görmeye hazır değilseniz, sekmeye tıklayıp çıkın, sonra uyarmadı demeyin :) Hangisini paylaşsam bilemedim sonra en klasiği eklemeye karar verdim. Biraz peynir, biraz krema, taze yapılmış pandispanya kahveyle birleşirse evet bingo! TİRAMİSU 

''tiramisu tarifi, kolay tiramisu tarifleri''

Altın oranlarda çok lezzetli olan tiramisu ile bir peynirin bir tatlı ile nasıl uyum sağlayacağını öğreten lezzetlerden biri değil mi?


Mario' nun bile kreması için gelip bacaklarıma sürtünüp, dolanması tiramisu' yu ailecek yediğimiz bir lezzet yapıyor. Sizin kediniz böyle değişik şeyler yiyor mu? 

HİS:

Gabrini markası Mart ayı başlarında yeni çıkardıkları ürünleri denememiz için yollamıştı. Dudaklarıma bu kadar iyi geleceğini tahmin etmezdim. Gabrini Aloe Vera Moisturizing Lip Balmfiyat/performans ürünü olmuş. Oldukça uygun fiyatının üzerindeki başarısı ile lip balm kullanmayı sevmeyen beni bağımlısı yaptı. Sabah uyandığımda dudaklarımı birbirine değdiğindeki o pürüzsüz his! O hissi bilenler beni anladı.

 

Yazmayı sevdiğim bu ayın duyuları yazısını sizlerde hatırlar ve okumaktan zevk alırsınız umarım. Nisan ayı' nın duyuları ile kaldığımız yerden kesintisiz devam etmek dileğiyle...

Sevgiler,

İlke.



Yorumlar

  1. Tremisu şu anda inanılmaz canım çekti 😇

    YanıtlaSil
  2. baharda en güzel koku nergis ve sümbül kokusudur bence :-)

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler. güzel anlatim. olmus. Yeni yöntemler keşfetmek ve bunlari ortaya koymak harika bir çalışma. İyi çalişmalar.

    YanıtlaSil
  4. Netflix tavsiyelerine uyuyorum ben ,sen paylaştıkça göz atıyorum bende :) Bu seriyi okumayı çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ben bu seriyi ilk defa görüyorum canım, çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey