Ana içeriğe atla

CELENES BY SWEDEN TERMAL MİSEL TEMİZLEME SUYU - THERMAL MICELLAR CLEASING WATER

celenes misel su kullananlar, celenes, celenes ürünleri deneyenler

Celenes by Sweden markasının mineral roll-on unu güzellik blogumda daha önce detaylı olarak yazmıştım. Hatta youtube kanalımda Celenes by Sweden Marka İnceleme videosu çekmiştim. Ürünlerinde katkı maddeleri, zararlı kimyasallar ( paraben, alkol, mineral yağ, nanopartiküller, petrokimyasallar, renklendirici maddeler ) kullanmıyor oluşu, hayvanlar üzerinde test yapmaması ve Rossmann gibi rahatlıkla ulaşabileceğim bir yerde satılıyor olması benim için markanın ilk artıları.

Celenes by Sweden Termal Misel Temizleme Suyu 'nu kendim aldım. Takip edenler markayla tanıştıktan sonra tarafıma PR KUTUSU geldiğini görmüştür. Fakat PR KUTUSU olması ya da olmaması benim ürün hakkındaki görüşümü kesinlikle etkilemez. O kulvarda olmadığımdan olsa gerek Pr kutusu tarafıma yağmaz, kendi markasına, ürününe ve yorumuma içtenlikle önem veren firmalardan ürün gelir. Her neyse ürünün içeriği şu şekilde;

celenes termal misel temizleme suyu, celenes by sweden, micellar water

Termal Misel Su, yağlı ve karma ciltlerin kullanımına uygun. Yine kuru ve hassas ciltler için olanı mevcut, yağlı ve karma ciltleri için Sea Buckthorn (Yabani İğde) içerikli ve yine kuru hassas ciltler için Cloudberry içerikli iki farklı misel suları daha bulunmakta. 

Celenes Termal Misel Temizleme Suyu Yorumlarım:

* Sürfaktan özelliği sahip. Bu nedenle dudak, göz ve yüzde ovma yapmaya gerek kalmadan cildinizi temizliyor.  
* Sebum dengesini bozmadan  temizleme ve derinlemesine arındırma vaadinde.
* %93 oranında doğal içeriklerden oluşuyor.
* İçerisinde yatıştırma özelliği bulunan Bisabolol var.
* Günlük olarak cildinizi veya makyajınızı temizleyebilirsiniz. 
* Durulama gerektirmeyen bir ürün.
* Fakat makyajı baya iyi temizliyor olsa da kalıntı oluyor. Bu nedenle makyajın kabasını aldıktan sonra temizleme jeli ya da yağı ile geçiyorum. Ardından tekrar tonikleme işlemi yaparken pamuğuma kalıntı gelmiyor. Son zamanlarda temizleme jeli olarak yine Celenes markasını kullanmaktayım.
* Ürünü tonik gibi kullandığım zamanlarda yapış yapış his bırakmaması benim için önemli bir artı.
* Gözlerimi temizlerken yanmaya sebep olmuyor. Günlük makyajımda neredeyse çok başarılı diyebilirim.
celenes termal temizleme suyu incelemesi, celenes ürünleri deneyenler

Ürün 250 mL ve açıldıktan sonra 6 ay içinde kullanılması gerekmekte. Rossmann mağazaları ve Eve Shop mağazalarında ürünleri bulabiliyorsunuz. Rossmann indirimi sırasında ürünü 12 TL'ye almıştım. Şu an sitesinde 28 TL mevcut fakat indirim ile 17 TL 'ye satılmakta. Tekrar alır mıyım? Evet indirimli fiyatları cazip geldikçe alabilirim. Benzer markaların misel suları 400-500 mL olup aynı fiyata satıldığı zaman ister istemez daha ekonomik olanı tercih edebiliyorsunuz. Fiyat bandı uçmadığı sürece listemde kalacak ürünlerden biri.

Makyajı temizlemeyi unutmuyoruz değil mi?

Sevgiler,

İlke.

Yorumlar

  1. Bende cildimi temizlerken kullanıyorum, youtube videonuz sayesinde almıştım. Favoriniz peelingte gerçekten favorim oldu 🙏 Teşekkürler 🥰

    YanıtlaSil
  2. Şu anda makyajımı temizlemem gerek ama çok üşeniyorum İlkecim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman öyle hissettiğim günler oluyor =)

      Sil
  3. bana da pr gelmişti ama beğendim gidip yenisini kendim alacağım mesela :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana PR olarak farklı ürünlerini yolladılar. Zaten ürünlerini satın alıp yazdıktan ve video attıktan sonra ilk PR kutusunu bana yolladılar sanırım :) Satın aldığım ve pişman olduğum ürünü yok=) PR den çıkan roll on favorim 2. yi aldım. Yolladıkları göz kremini deneyemedim henüz.

      Sil
  4. harika denenecekler listesine girdi bile :)

    YanıtlaSil
  5. Markanın ürünlerini ben de çok beğendim açıkçası. Özellikle de temizleyicileri etkili. Güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey