Ana içeriğe atla

Organique Body Peeling Watermelon+Cantaloupe / Vücut Peelingi Karpuz&Kavun

Merhabalar,
Hafta sonunun vazgeçilmezi tabi ki bakım!

Kavunlu Karpuzlu Vücut Peelingi
Organique markası, son günlerde isminden fazlasıyla bahsettiren ve ilgimi çeken bir marka oldu. Bende hemen deneyimlemek istedim. Fakat bu küçük deneyimden önce kısaca bu markadan söz etmek istiyorum;
Polanya menteşeli bu marka 10 yıl önce Tomosz Czarski. tarafından kurulmuş. Polanya'da 34 magazası ve standı var, bunun dışında 4 ülke de magazası bulunmakta. Bunlardan biride Antalya Türkiye'dedir.
Bana gelen ürün içinde Organique'nin sertifikası vardı :

ve


Cilt bakımı, saç bakımı, banyo ürünleri, çeşit çeşit maskeler ve sabunlarca zengin bir ürün yelpazeleri var.

Ürün hakkında bilgi;

Aromatik peeling cildi ölü hücrelerinden arındırır. Kan dolaşımını uyararak hücrelerin daha fazla oksijen almasını sağlar. Cilde daha fazla besin ve nemlendirici kazandırır. Cilt sağlıklı ve esnek bir görünüm alır. Nilüfer özü anti-enflamatuar etki gösterir. Cildin hassasiyetini ve tahrişlerini azaltır. Hücre DNA'sını ve kolajen elastin lifletini UV ışınlarından korur. Özellikle hassas ve alerjik cilt tipleri için önerilir.

Görüşlerim;

Plastik yapıdaki bir kavanozda metal kapağa sahip bir ürün. Gramajı 200 ml ve indirimsiz satış fiyatı şurada 39 TL. Zaman zaman kampanyalara denk gelebilirsiniz.

Exfolianting yani cildin üzerindeki ölü hücreleri uzaklaştırma özelliği var, kullandıktan sonra cildinizde canlılık ve ferahlık hissediyorsunuz. Fakat ürünün tanecikleri biraz iri. Çok fazla rahatsızlık duymadım fakat hassas ciltli olanların pek hoşuna gitmeyebilir..

Kapağı açar açmaz tabi ki önce kokusuna baktım; muhteşem! Burnum yapışıp kaldı bir süre. Fakat kokusu kalıcı değil. Daha doğrusu kokusunun kalıcı olmayışı kullanmadan öncede belirtildiği gibi Kavun&Karpuz serisinin hafif kokulu oluşundan olabilir. Ama vücut kremlerinin kokularının oldukça kalıcı olduğunu okumuştum, bununla destekleyebilirsiniz. (Suffle koku bakımından oldukça iddaalı demedi demeyin :)

Kısacası verdiği temizlik hissi ve yumuşaklık sebebiyle severek kullandığım banyo ürünlerim arasında yerini aldı.
Organique ürünleri hakkında detaylı bilgi almak için tık tık.

Siz Organique ürünlerini denediniz mi?

Mis kokulu günler!



Yorumlar

  1. Rengi çok tatlı gözüküyor,sanki buram buram karpuz kokuyormuş gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten kokusu bir hoş, bildiğim ama ne olduğunu tanımlayamadığım bir koku. Bir içecekten yada sakızdan hatırlıyorum ama =) Öyle hafif ve hoş bir karpuz kokuus var ki =)

      Sil
  2. Karpuz kokusu burnuma geldi 💞

    YanıtlaSil
  3. bu markadan birkaç ürün kullanmıştım ve beğenmiştim ama sonra hiç bir yerde bulamadım...

    YanıtlaSil
  4. Güzel kokulu ürünleri çok severim :)

    YanıtlaSil
  5. Organique markası yıllardır en sevdiklerim arasında. Harika kokuyorlar

    YanıtlaSil
  6. Bunların kokularına bayılıyorum ben de :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey