Ana içeriğe atla

ST. IVES APRICOT SCRUB - KAYISILI SCRUB


Scrub ve Peeling Farkı
Pürüzsüz bir cildi açığa çıkartmak için vazgeçilmezlerimizden biri peeling olsa gerek. Hepimizin evde uygulamayı sevdiği bir peeling olmalı bence. Mevsim geçişlerinde profesyonel cilt bakımı yaptırmaya özen göstersem de yaptıramadığım zamanlarda olmuyor değil. Sadece mevsim geçiş sürelerinde değil haftalık ve aylık bakım rutinleri de şart! O nedenle size geldiği zamandan beri severek kullandığım ST. Ives Fresh Skin Apricot Scrub ' tan bahseceğim. İsmi tanıdık gelmiş olabilir çünkü kendisi Amerika' nın 1 numaralı peeling markalarından biri. Youtuber abartması olmayan bir ürün bence.
Peeling, scrub ve gommade ürünleri farkı
Ürünün ön tarafında scrub yazıyor fakat arka tarafta peeling diyerek bahsediliyor. Scrub yüzeysel temizleme yaparken peeling ise daha derin temizlik sağlar. Zaten peeling kelime anlamı 'soymak' o nedenle peeling scrub'a göre daha agresif bir üründür. İçeriğinde bu nedenle daha çok aha/bha gibi soyucu ajanlar bulunur. O nedenle bence bu ürün ne gommade denilen bir cilt ürünü ne de peeling denilebilecek bir ürün daha çok ön tarafta yazdığı gibi bir scrub. Muhtemelen içerikteki bazı şeylerden dolayı etkisi düşünülerek böyle denilmiş olabilir.
Markanın ürün mesajı şu şekilde;
İçerisinde paraben, sülfat ve fitalat yok.
Ürün sivilce yapmayan  yani non-komedojenik.
Hipoalerjenik ve hayvalsal bir kaynak içermiyor.
İçeriğin sonralarına doğru parfüm olmasa çok daha iyi olurdu. Fakat çok parfüm parfüm bir kokusu yok.
Antioksidan içeren kayısı  çekirdeği, hücre yenilenmesini uyaran mısır ve toz şekline getirilmiş ceviz kabuğu içeren scrubta yağ bulunmuyor.
İçerisinde doğal soyucular var bu nedenle scrub peeling diye çevrilmiş muhtemelen =)
Sunum şahane, ürün ambalajı klasik ama kaliteli.
İçerisindeki partiküller çok büyük değil fakat mikro partiküllerde değil. Hassas ciltler çok bastırarak uygularsa cildin kızarmasına sebep olabilir. Kese gibi değilde hafif uygulamalarla memnun kalabilirler. Chantel Jeffries ile çoğu kişinin öğrendiği markanın tanecikleri haftada 4 gün kullanmaya pek uygun görülmemiş. Hatta yurtdışında bununla ilgili bir dava olduğuna dair yazılar bile okudum. Fakat marka 30 yıldır bu içerikle en sevilen ürün olma namına sahip. Kişisel tecrübem keseler gibi değil, hafif uygulama ve haftada 2 gün sıklıkla olumsuz bir etki yaşamamış olmam.
Markanın sizlere şöyle bir mesajı var, aklımdayken onu da paylaşayım;st ives ürünleri
Cildimde ürünü kullandıktan sonra ipeksi bir yumuşaklık oluşuyor. Sanki derin bir cilt bakımından çıkmış gibi hissettiriyor.  170 gr olan ürün Migros' larda satılmakta. 

St. Ives ekibine güzel paket ve sunum için teşekkür ediyorum. Ben özellikle cilt kremlerini ve duş jellerini merak ediyorum. Migros indirimlerinde değerlendirmek üzere onlarıda listeme ekliyorum. Görüşlerimin objektif olduğunun altını çizmeme gerek yoktur sanırım. 

Sevgiler!

Yorumlar

  1. Benim için ciddi anlamda peeling sezonu açılmış bulunmakta.Soğukla birlikte pullanan cildim malesef sıklıkla ihtiyaç duyuyor.Migros alışverişimde bu ürünede bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o pullanmalar olmasa, benimde çene ve burun bölgemde olabiliyor zaman zaman..

      Sil
  2. Bence de başarılı bir scrub, kullanım sonrası cildimi rahatlatmasını çok beğendim. Emeğine sağlık İlke'cim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, aynı düşüncedeyim =)

      Sil
  3. Haftada 2 ya da 3 kez HC Care peeling ürününü kullanıyorum ve sonucundan oldukça memnunum. St İves scrub kayısılı olması nedeniyle ilgimi çekti, özellikleri de güzel. Migros'ta rastladığımda alacağım :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de beğenerek kullanmıştım bu ürünü bir ara. Hassas ciltli olduğum için dediğiniz gibi yüzüme pek kullanmamıştım. Ancak bacaklarımdaki pullanmaya iyi geliyordu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bacaklarımda denememiştim, benimde bacaklarımda pullanma oluyor bazen. Aklımda olsun, teşekkürler.

      Sil
  5. son zamanlarda çok duyduğum bir marka acaba aknelerde çoğalma yapar mı merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aktif akne, sivilce varsa bence bu ürün çok doğru bir tercih olmayabilir.

      Sil
  6. her 3 tarz ürünü de çok seviyorum ben bunu da merak ettim bakacağım mutlaka..

    YanıtlaSil
  7. Bende çok fazla bastırmadan kullanıyorum. Sonrasında cildime verdiği his hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde Yasemin, taneciklerinden ötürü dikkatli olmakta fayda var =)

      Sil
  8. Bu aralar aradigim ürün bakayim hemen. Sevgiler canim ��

    YanıtlaSil
  9. Bu tarz tanecikli peelingler benim cildime iyi gelmiyor ama ellerde çok işe yarıyor :)) Bir de kayısılı ürünlerin kokusuna bayılıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle peelingler biraz riskli olabiliyor. Aşırı ovalamadan yapılınca dozunda yoksa çizme riski yüksek. İçeriğindeki peeling tanecikleri şeker gibi olsa çok daha iyi olacak...

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey