Ana içeriğe atla

Project Pan Final Raporu

Sevgili İlknur, Sihirli Mavi' nin hareketi ile birçok blogger arkadaş gibi bende Project Pan yani bitirme projesine katılmıştım. Sanırım projeye katılanlar arasında hedefi en yüksek tutan Larcenciel yani Başak ve benim. Çoğumuzun bitirme projesinin final yazısını okuduğumda hedeflerimizi çok büyük koymamız & renkli kozmetiğe yoğunluk vermemizdi. Yazının sonucunu aslında bir önceki cümleden anlayabilirsiniz, hedefimde başarısız oldum! Hadi gelin hemen inceleyelim: 

Resimde unuttuğum Huncalife Matlaştırıcı Ojeyi de sayarsam 10 adet ürün ile katılmıştım. Şimdi bunlardan sadece 5 adetini bitirdiğimi söyleyebilirim. Aslında Ekim' in ilk haftasından bu yana 3 buçuk ay geçti. Bu sürede %50 başarı sağlamış olmam da bir başarı diyip kendimi teselli etmeyeyim mi? 


Kendimi alkışlıyorum. Yahu sen kimsin ki 2 paletle etkinliğe giriyorsun ? Göz makyajını ayda 2-3 kere yaparsam iyi :D İzlemek için palet alıyorum resmen. Her türlü kalem, eyeliner, maskarayı ve ten ürünlerini koy ama far paleti koyma o_O 

Neyse, kaş farımdaki açıklık gittikçe büyüdü. (Tek tarafı bitirildi.) Pastel pudrayla ise artık vedalaştım. Rimmel pudra azaldı ama bir hit the pan değil... Ama elimden düşmeyen Biota allık, Rimmel Pudra ve Oriflame Kaş Kiti muhtemelen 3 aylık bir projeyle bitecek.


Proje ürünlerini unutup diğer ürünlere ağırlık verince yine başarılı bir sonuç elde edemediğim bir kare daha... Supershock kalemi, Avon ve Young Blood eyelinerı bitirebildim. Emily dudak kaleminin boyu da oldukça küçüldü, bir sonraki proje de sanırım bitmiş olacaklardan.. 

w7 , Esterel, Oriflame kalemi ve Mufe kaş kitini neredeyse hiç kullanmadım.. O nedenle kendime ceza yeni projede bu 4'lü bitirilecek.
Daha önceki bitenlerde Nuxe' yi yolcu etmiştik. Şimdide Gosh ruju yolcu ediyorum. Aslında kıymadığım için fırça ile kullanıyorum ama sürülebilir kısmı bitti, napım çok seviyorum! Youngblood ruj ve Oriflame kalem ruj ise halen benimle sürünmeye devam edecek ^,^


Avon Makeup sprey, kış ayının hakkını vererek sabitlemesinden birşey kaybetmedi :D Şaka bir yana, makeup çizgisine doğru yol aldı ama çok kullanmam gerekmediği için bitiremedim. Ancak bu yaz biter diye düşünüyorum. Dermacover fondoteni yapıca sevmediğim için bitirme projesine koyup, yapısı sebebiyle hiç kullanmadım. Essence ve Maybelline maskara karenin kahramanları. Rimmel kapatıcıyı ve The Balm primeri hiç kulanamadım. Huncalife kapatıcı ise elimde düşmedi, etiketin olduğu hizaya indi. Diğer projenin ilk biteni olmaya aday :)


Bebak, Bioderma, Isolde ürünlerini bitirdim. Daha önce bitenler yazımda bu ürünleri görmüştünüz. Yves Rocher temizleyici bir parmak kadar kalsa da kullanım ömrü dolduğu için üzüleyerek yollarımı ayırmak zorunda kaldığım bir ürün. Avene hiç açılmamış bir üründü, maalesef yeni açabildim. Cyrene temizleme yağı ise uğraştırıcı olması nedeniyle çok elimin gitmedi, muhtemelen miladı dolana kadar elimde sürünecek bir ürün :D Ama şunu belirteyim, Maybelline Lash Sensational maskarayı iyi temizliyor.
Son güncelleme yazımda da aynı durumlardan söz etmiştim: Project Pan Durum Raporu


Yaz kış güneş kremi kullanıyorum. Fakat kışları nemlendiricimin güneş koruma faktörü varsa sürmeyi es geçebiliyorum. Vichy' nin bu güneş kremini bitiremedim ama Şubat sonu biteceğini düşünüyorum. Neutrogena ürünleri, La Roche Posay, Cyrene, Oriflame tonik, Cyrene scrub bitirildi. Garnier genç cildi olan görümceme verildi. Bu karede %90 başarı içeriyor :)


Moshos Hot Cloth Cleanser uğraştıcı olması sebebiyle elimin gitmediği ürün oldu. Good Things peeling ciddi anlamda azaldı. Belki %20 ürün var ya da yok içinde. Avon siyah kil maskesini de bitiremedim. Yani 6 üründen 3'ü bitti..


Bu 6 üründen bitiremediğim 2 ürün var. Biri Avon Care Cocoa Butter krem diğeri Foot Works' un topuk yumuşatıcı kremi. Diğer ürünler başarıyla bitirildi. Cocoa Butter yarım oldu, ayak ürünü ise ilkini bitirince açıldı.


Başarılı olamadığım bir diğer konuda lipbalm! Mediwell' in %25 i kaldı diyelim. Aslında hepsini aynı anda kullanmasaydım, biri kesin biterdi...


Gelelim saç bakım ürünlerine... Daha önce bitenlerde Mucizevi yağ, Bebak ve Organix' i okumuştunuz. Yine aynı noktadayız. Neden mi? Bir yanda Revox maske, diğer yandan Huncalife Sarımsak ve Zeytinyağlı maske derken Cyrene maskeyi unutmuşum. Capicode bb krem de Huncalife' nin Mavi suyu ve argan yağlı saç serumu nedeniyle bana kendini unutturdu. Neredeyse yeni açtığım saç ürünleri bitti, bunlar kaldı... Aslında ürünleri beğenmediğimden falan değil, tamamen yeni ürün deneme doyumsuzluğu...


Shiseido Zen parfüm yarım oldu. Madame Coco vücut spreyini pek kullanmadım. Diğer ürünler ise bitirildi.

Sonuç olarak 77 ürün ile katıldığım bu proje de sadece 37 ürünü bitirebildim. 6 üründe de 1-2 haftalık ürün kaldı ya da kalmadı. O nedenle kendimi %50 başarılı sayıyorum. Bir sonraki projede benzer ürünlerden daha az tercih etmem gerektiğini, zaten normal şartlarda bile her gün kullandığımda bitiremeyeceğim ürünlerin hepsini aynı kareye dahil etmemem (parfüm gibi) gerektiğini öğrenmiş oluyorum. Fakat ilk güncelleme yazımda 14 ürün bitirip, hedef olarak 30 ürün daha bitireceğimi söylemişim. En azından bu bakımdan hedefimi tutturdum.

Yeni Project Pan etkinliğine de en kısa sürede katılmak istiyorum. Bakalım bu sefer başarılı olabilecek miyim?

Sevgiler...

Yorumlar

  1. İlke aslında başarısız değilsin. Dediğin gibi nırmalde zaten bitiremeyeceğimiz kadar ürün koyduk hepimiz, tamamen planlama hatası. Ben mesela üç ayda 6 ruj bitirmeye kalkmışım, şaka gibiyim😃 Bence gayet iyi performans göstermişsin👏🏻👏🏻 Ben de project pana katılacağım ama bir yandan da kararsızım; belki minimal bir liste yaparım bu sefer. Sevgilerimle...❤

    YanıtlaSil
  2. Ya hepiniz bitiremedik diyorsunuz kiziyorum. Hepimiz tonla urun koyduk , renkli kozmetik tam bir iskenceymis 😑 Ahah olsun Ilke'cim yeni projede biticekler ben inaniyoruuum bize 💜💜💜 Eline saglik canim 😘

    YanıtlaSil
  3. İlkecim bence çok iyi bir performans sergilemişsin, bizim yanlışımız gaza gelip renkli kozmetikte coşmaktaydı =) Ama bakım ürünleri gayet güzel bitmiş, bir dahaki project pan oldukça minimal olmalı, ki başarımızı göz ardı etmeyelim!
    Öperim çok,
    Zeynep

    YanıtlaSil
  4. Ehehehe senin yazını okuyunca içim rahatladı valla İlke'cim, kader arkadaşım benim! Renkli kozmetikleri katmazsak çok aşırı başarılı bile olabiliriz ki! Yeni PP'de sana başarılar diliyorum, öpüyorum!

    YanıtlaSil
  5. Ay ben Cyrene temizleme yağını resmen içtim ya . 2 şişe bitirdim hatta sonra bir yarım bitirdim. Yenisini da alacağım sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında üründen memnunum, etkisi clinique çift fazlı makyaj temizleyicisi gibi. İçeriği de güzel. Ama tek olumsuz yanı uğraştırıcı olması. 😓

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey