Ana içeriğe atla

#BiKUTUBiTENLER ARALIK- 39


Bioderma H2O Misel Su: Hem tonik hem de makyaj temizleme için kullandığım bu ürünü genel olarak seviyorum. Eskiden değişmez demirbaşımdı, şimdi çok fazla alternatif olduğu için diğer ürünlere şans veriyorum. Oldukça iyi alternatifler yok değil.. Yalnız bu 1 lt'lik ürünün pompasını hiç sevmedim. Pamuk dışında diğer yerlere de gelme sıkıntısı olduğu için kullanırken az söylenmedim.. 

Oriflame Eco Beauty Toner: Yıllar önce Oriflame' nin Eco Beauty serisinden bir nemlendirici kullanıp çok memnun kalmıştım. Toniğim bitmek üzereyken, kataloğa denk gelip meraktan aldım. Cildimi yormadan, kirden ve makyaj kalıntılarından temizledi. Tenimde temizlik hissini verdi; tekrar alabilirim.

Bebak Eye&Lip Suya Dayanıklı Makyaj Çıkarıcı: Project Pan etkinliği ile bitirdim; aslında bir önceki yazıda olmalıydı ama PP'leri ayrı bir yerde biriktirince unutmuşum. Günlük makyajlar için yeterli, ağır ve waterproof ürünler için bir tık yetersiz kalıyor. Gözde hafif yağlı his bıraksada yüzünüzü yıkadığınız takdirde sıkıntı yaratmıyor. Ayrıntılı yazısı blogta mevcut.

Black Mask Purifying Peel-off Mask: Instagram ve Snapchat'te soru aldığım bir ürün olmuştu. Geçen sene internetten yurtdışı alışverişi yaparken almıştım. Detaylı yazısını bu hafta yayınlayacağım. Kullanım şeklini ihtiyacınıza göre doğru kullanımı keşfettiğinizde memnun kalacağınız, öbür türlü nalet diyebileceğiniz bir maske bence :)


Avon Fleur Edp: Aklıma Avon'un Celebre adlı parfümünü getiren bir koku. Sıkıldıysanız ve o tarz kokuları seviyorsanız, güzel bir alternatif. Çiçeksi kokuların üst notalarda olduğu, altta odunsu ve kalıcılık barındıran miskin yer aldığı fiyat/kalıcılık açısından tüketiciyi mutlu edecek bir ürün. Ayrıntılı yazısı blogta mevcut.

Avon Mrs Frosty Duş Jeli: Sırf şişe tasarımı için aldığım bu ürünü, tarihi geçmeden içindekini kullanayım. Dekor olarak saklarım dedim. Portakal, zencefil, tarçın kokusu bu kadar hoş olur!!! Tamam sls vs var içinde ama uzun zamandır Avon'un yeni duş jelleri arasında hiç bu kadar güzel kokulusuna denk gelmemiştim. Tam kışlık bir duş jeli olmuş, yılbaşı kurabiyelerini hatırlattıyor bana.

Huncalife Delight Therapy Duş Jeli: Alışverişim sonrasında hediye olarak yollanmıştı. Mrs Frosty bitince ayın ikinci favorisi bu duş jeli oldu. Acıbadem kurabiyesi seven biri olarak, tabi ki duş jelide kalbimde ayrı yer edecekti :) Elimde 1-2 yıl hiç duş jeli almasam, ihtiyaç duymayacağım kadar duş jeli olunca hemen tekrar sipariş edeyim diyemiyorum. Aklımda! :)

Desert Essence Shampoo: Bu ürünün yazısıda hemen yazılacak. Sevgili Miskin Kek' in yaptığı çekilişte kazanmıştım. Hindistan Cevizi kokusuna bayılıyorum!!! Fakat şampuan beni o kadar mutlu etmedi :( Saçlarım kuru olduğu için, parmaklarım saçımda kaldı, yıkarken bile açmak zordu. Maske ile desteklediğim zaman, daha az sıkıntı yaşasam da bu kez saç derimde kuruluk ve kepeklenme sıkıntısı yaşattı. Kışları saç derim biraz sıkıntılı oluyor, o nedenle içerik ve mis gibi hindistan cevizi ile aram azıcık açıldı ^,^



Huncalife Helichrysum Gündüz&Gece Kremi: Testerını çok beğenip anlatınca bizimkiler hemen alıverdi. Onlar stoktayken alıverdi, şansıma tükendi bir daha da stoklanmadı. Yeni katalogta fiyatı biraz tuzluydu, bir sonrakine özellikle göz kremini alıp denemek istiyorum o_O

Sleepy Islak Mendil: Ayrıntılı yazısı blogta mevcut. Hemen kurumayan, yapısını sevdiğim bir ürün. Yedekleri alındı bile. 

Orkid Sensetive Pamuk: Gerçekten pamuk gibi yumuşak, konforlu günler vaadeden bu ürün hakkında detaylı bir blog yazısı yazmştım.

Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendili: Daha önce mavi renkli olanını kullanmıştım. Bence yapı olarak o daha iyiydi. Alırsam mavi olanını tercih ederim.

Cle-Up Pamuk: Son bitenlerimde bir klasik haline geldi. Oldukça memnunum. Migros'a uğradıkça alıyorum.

Family Islak Havlu: Arabada, evde hep el altında. Denk geldikçe alıyorum ama Sleepy' i daha çok beğendiğim için sanırım onla yola devam edeceğim.

Son 1 ayın bitenleri bu şekildeydi. Bitenlerden de anlaşılacağı gibi pek dolu dolu bir ay olmadı. Birden fazla ürünün aynı anda açık olması sonucunda durum böyle.. Allahtan project pan sayesinde merakı biraz öteleyim, yenilere yönelmiyorum. Sizde durumlar nasıl?

Yorumlar

  1. İlke öncelikle tebrik ediyorum, baya ürün birirmişsin yine😊👌🏻 Desert Essence duş jelini kullanıp çok memnun kalmıştım, saç ürünlerini de merak ediyordum ama korktum sen sorun yaşadım deyince🙈 Bioderma'nın 1 litresi pompası düzgün çalışsaymış harika olurmuş bence😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıştan önce en azından sç diplerimde kuruma yapmamıştı. Diğer durumlar krem, serum vs hallediyordum. Ama saç diplerimi kurutunca sorun büyüdü. Muhtemelen normal ya da yağlı saçlar daha memnun kalır üründen. 1 lt olan piyasada satılıyor mu bilmiyorum, bitmekte bilmiyor en güzeli 250-500 boyları =) Sevgiler ^.'

      Sil
  2. Bebak makyaj temizleyici denemeyi çok istiyorum ama hiç bir yerde bulamadım yaşadığım şehirde ne güzel şeyler bitirmişsin :)

    YanıtlaSil
  3. duş jelleri ne tatlıymış öyle zaten Avon'un yılbaşına özel çıkarttığı o jellerin kutuları harika oluyor sevgiler :-))

    YanıtlaSil
  4. 1 ay için yine bile çok iyi İlkecim. Ben 1 ayda hiçbir şey bitiremiyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Gelsin yeniler, yine bitmiş bir sürü ürün :)
    Pazartesi günü yeni PP'YE BAŞLIYORUM, VAR MISIN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son PP'yi yayınlayıp ardından katılabilirim tabi ki :)

      Sil
  6. Siyah maske yorumunu merakla bekliyorum İlke'cim ♥

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey