Ana içeriğe atla

Yüz Tipine Uygun Gözlük Modeli Seçimi

Göz sağlığı için güneş gözlüğü kullanmanın gerekliliği sadece yaz aylarında değil, kış aylarında da gerekli. Büyük bir yanılgıya sebep olan durum aynı şekilde güneş kremi kullanımında da geçerli. Yaz aylarında Güneş ışınları etkisini arttırsa da, kardan yansıyan ışınların göze verdiği zararda azımsanacak gibi değil.

E hal böyle olunca, insan yaz kış kullanabileceği farklı gözlükler arayışına giriyor. Bence güneş gözlüğü seçerken optik kısımla ilgili sorunları doktora danışıp hallettikten sonra, yapılması gereken en doğru şey yüze uygun gözlüğü seçebilmek!


Yüz şekli kare, kalp, oval, üçgen ve yuvarlak olmak üzere 5'e ayrılıyor. Yüz tipime göre gözlüğü sayfa sayfa, o mu bu mu diye aramaktansa, Atasun' un internet sayfasındaki bu ayrıcalık ile rahatlıkla seçip, kendime uygun seçenekler arasında alışveriş yapmanın kolaylığı ve keyfini yaşıyorum.


Sizde benim gibi yüze uygun gözlükler seçmek, uygun fiyat ve kampanyalardan haberdar olmak isterseniz, Atasun'un web sayfasına uğramayı unutmayın.

Peki siz gözlük seçerken nelere dikkat ediyorsunuz? Yüz tipinize göre gözlük seçimine önem veriyor musunuz?

Yorumlar

  1. Deniyorum tabi ki hangisi olursa...ama bana hepsi yakışıyo. Valla bak, abartmıyorum:)))

    YanıtlaSil
  2. Bana hiç biri yakışmıyor İlke :D Güneş gözlüğü kullanmak önemli gerçekten, ben sevmediğim için yıllarca gözlerimi kısa kısa, resmen erken yaşlandım :-/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen bana da hiiçbiri yakışmıyor gibi geliyor ama elbet birinde karar kılıyor insan. Ben gözlüksüz yapamam, zaten güneş gözlüğümü bile dereceli kullanıyorum =)

      Sil
  3. Ben de yaz kis kullaniyorum. Deneyip karar veriyorum yakisip yakismadigina.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli her mevsim kullanmak dimi :) Bende gözlüksüz duramıyorum.

      Sil
  4. Neredeyse saatlerce deniyorum gözlüklerimi :)
    Önce gördüğüme alışmama lazım :)
    Ama küçük ebatlı gözlükler asla olmuyor. Bir de oval kesim lazım bana :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de iki ay önce gözlük değiştirdim ve Atasun Optik'ten 2 gözlük aldım. Çok iyi yönlendirdiler cidden ve seçimlerimden çok memnunum. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. ben aradığım gözlüğü Ray-Ban da buldum fakat çok pahalı idi alamadım :)

    YanıtlaSil
  7. gözlük almada sıkıntı yaşanlara faydalı bir yazı yazmışsın kuzum. sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ben çok zor gözlük seçiyorum.Yüzüme uyan modeller gerçekten çok az.İşporta gözlük taksa yakışanlara hayranım valla :)

    YanıtlaSil
  9. yaz kış kullanıyorum yoksa fena başım ağrıyor kırışıklığı bir kenara bırak :)
    ancak şöyle bir dez avantajım var yüzüm ufak olduğu için junior kısmından alıyorum gözlüklerimi. En son Atasun da Ray Ban junior alınca oradaki görevliler çok şanslısınız aynı modelin yetişkin fiyatı bunun neredeyse 1.5 katı demişlerdi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey