Ana içeriğe atla

Project Pan 2016 - 77 Ürün

Sanıyordum ki 25-30 ürünle bu projeye katılırım, temiz bir proje ile başarılı olurum. Sonuçta ben 6 aydan uzun süredir ciddi anlamda alışveriş yapmıyorum. Bu kadar kısa sürede minimalist olduğumu düşünmüştüm ama o kadar depom varmış ki, minimalistlik kim ben kim o_O Daha önce de blogta  ve instagram da küçük çaplı bir bitirme projesi yapmıştım.

Project Pan' ı ilk Başak'ta görmüştüm. Sonra Blana' nın yazısıyla devam eden bu sürecin asıl başlatıcısı sevgili Sihirli Mavi İlknur. Özellikle birden fazla ürünün açık olduğu kategorilerden seçerek oluşturduğum bu bitirme projesi başarılı olursa elimdeki ürünlerin 5'te 1'ini falan bitmiş sayılırım. ( Yanlış okumadınız ;) 


Hepsi severek kullandığım fakat çok yakın tonların birden fazla olması sebebiyle seçtiğim ojeler. Aslında karede fotoğraflamayı unuttuğum ve çok severek kullandığım Huncalife Matte Topcoat'ta var. Özellikle kışın kullanmayı sevdiğim tonların olduğu 10 ojeyi projeye dahil ettim. Bakalım hangilerini bitecek...

Project Pan Blog

Muhtemelen bitirmekten en zorlanacağım kısım renkli kozmetik olacaktır. Baya bir ürün fotoğraflamışım, aşağıya indikçe size farkedeceksiniz.

11-12. w7 Palet
13. Rimmel London Stay Matte Transparan Pudra yazısı blogta mevcut.)
14.Essence Face Conturing Palette
15. Biota Allık
16. Pastel Pro Fashion Pudra yazısı blogta mevcut.)
17. Oriflame Kaş Kiti

Project Pan Blog

Evet, renkli kozmetiğe devam edecek olursam yukarıdaki ürünler kaş, göz ve dudak kalemlerinden oluşmakta. Emily dudak kalemi bittikçe aldığım sevdiği bir kalem. Young Blood' un gri renkteki eyelinerını da çok severek kullanıyorum. İçlerine bitirmekte en zorlanacağım ürün w7 kalem olacak muhtemelen yapısının sert olması nedeniyle elim hiç gitmiyor... 

18. Emily Dudak Kalemi
19. Esterel Longlasting Eyeliner yazısı blogta mevcut.)
20. Oriflame The One Siyah Göz Kalemi
21. Avon Super Shock Göz Kalemi
22. Young Blood Eyeliner
23. w7 Simli Siyah Göz Kalemi
24. Avon Extent Eyeliner
25. Mufe Kaş Jeli

Project Pan

Hepsini severek kullanıyorum.Özellikle Gosh No 160' ı elimden bırakamıyorum desem yeridir. Daha önce Nuxe severek bitirmiştim. Muhtemelen Young Blood'un rengi şahane olan bu rujunu 3 aylık süreçte bitiremem ama şansımı deneyeceğim :)

26. Young Blood Ruj27. Gosh Ruj
27. Gosh Ruj
28. Nuxe Dudak Koruyucu
29. Oriflame The One Kalem Ruj yazısı blogta mevcut.)

Project Pan

Avon Make-Up spreyi aldığım günden beri severek kullanıyorum. Performansının bu kadar iyi olabileceğini düşünmemiştim. Kullanım süresi bitmeden umarım. bitirebilirim. Aslında 1-2 fondöten daha eklemeyi planlayıp son dk kareden çıkarttım. Çünkü bu DermaCover fondötenin yapısı çok kalın pek anlaşamadık gibi, kullandıkça sever miyim bilmiyorum ama bir an önce bitsin istiyorum. The balm far bazını da blogta yazmak için almıştım neredeyse hiç kullanmadım. Kapatıcılardan en az birini bitirip Maybelline Age Rewind The Eraser'ı almak istiyorum. 

30. Avon Makeup Setting Spray ( yazısı blogta mevcut.)
31. DermaCover Fondöten
32. Essence Maskara
33. Maybelline Lash Sensational Maskara yazısı blogta mevcut.)
34. Essence Wake Me Up Kapatıcı
35. Huncalife Color Illision Kapatıcı
36. The Balm Put A Lid Far Bazı
37. Benefit Pore Professional


Özellikle Avene Cleanance 'yi denemek ve bitirmek istiyorum. Neredeyse çoğu alışverişimde tester olarak bu ürün olunca elimdeki tam boyu bir türlü açamadım. Yves Rocher' ı biraz ihmal ettim, tarihi geçmeden bitirip yazmak istiyorum. Bu kategoride Cyrene Cleasing Oil dışında fazla zorlanacağımı sanmıyorum. Çoğuna muadil çeşit çeşit ürün elimde var. Bitirmeden benzer bir ürüne daha başlamak istemiyorum.

38. Bebak Suya Dayanıklı Makyaj Temizleyici yazısı blogta mevcut.)
39. Bioderma Sensibio H2O
40. Avene Cleanance Cleasing Water
41. Cyrene Cleasing Oil
42. Isolde Zigavus Yüz Temizleme Jeli
43.Yves Rocher Spesific

Project Pan Beauty Blog

44. Vichy Capital Soleil spf 30
45. Neutrogena Oil Free Nemlendirici
46. Neutrogena Siyah Nokta Temizleyici Tonik
47. La Roche Posay Termal Su
48. Cyrene AHA-BHA Ped
49. Oriflame EcoBeauty Tonik
50. Cyrene Exfolianting Scrub
51. Garnier Saf ve Temiz 3'ü 1 Arada

Project Pan bitirme projesi

Moshos Hot Cloth temizleyici güzel olsa da, uğraştırıcı geldiği için kullanıp bitirmek istiyorum. Diğer ürünleri kolaylıkla bitiririm zaten bazıları tekrar tekrar aldığım ürünler.

52. Moshos Hot Cloth Facial Cleanser
53. Moshos Klementin Super Mask
55. Black Mask Peel off Maske
56. Avon Clearskin Siyah Mineral Kil Maskesi yazısı blogta mevcut.)
57. Good Things Manuka Honey Scrub

Project Pan

58. Hakime Hanım Çiftliği Zeytinyağlı Vücut Kremi
59. Moshos Garden Lavantalı El & Yüz Kremi
60. Bodyville Kavunlu El Kremi
61. Avon Care Kakaolu El Kremi
62. Avon Foot Works Overnight Krem
63. Avon Foot Works Topuk Yumuşatıcı Krem

Project Pan - Dudak Bakımı

Dudak bakımını ihmal edenlerden misiniz? Yalnız değilsiniz...

64. Cyrene Macaron Lip Balm
65. Oriflame Tender Care Vanilyalı
66. Mediwell Çilekli Dudak Kremi

Project Pan - Saç Ürünleri

Çok fazla şampuan ve duş jeli gibi ürünler katıp, cılkını çıkarmayayım işin dedin :) Mucizevi yağı uzun zamandır tekrar tekrar alıyorum, bu da bitince tekrar almam. Sıkıldım çünkü artık. Tony Guy' ın yedeği var genel olarak sevsem de öyle abartıldığı kadar yok bence.. Cyrene ve Organix severek kullandıklarımdan. Cyrene artık saç bakım ürünü üretmiyor ama Organix bitince tekrar alabilirim..

67. Loreal Elseve Mucizevi Yağ yazısı blogta mevcut.)
68. Bebak Sıvı Saç Kremi 
69. Tony & Guy Sea Salt Sprey
70. Capicode BB Krem
71. Cyrene Keratin Maskesi
72. Organix Brazilian Keratin Therapy Mask


Son olarak, sıkıldığım parfüm ve kolonyalardan özellikle bitmesini istediklerimi seçtim.

73. Shiseido Zen Sun Edp
74. Avon Fleur Edp
75. Madame Coco Vanilyalı Vücut Spreyi
76. Fraternikus Bodrum Mandalinası Kolonyası
77. Huncalife Enjoyable İncir Kolonyası

Resim çekmeden önce ürünleri işaretlemek aklıma gelmedi. Silinmez kalem ile ürünleri işaretleceğim ki aylık raporlarda ürünlerden ne kadar gitti, gözlemleyebilelim. Belki el ve tırnak bakımı ve birkaç duş ürünü daha ekleyerek yazımı güncelleyebilirim.

Genelde 10 ürün seçilerek yapılan bu projeye 77 ürün seçerek katılıyorum, hey maşallah! Siz #maviyleprojectpan etkinliğine katıldınız mı?





Yorumlar

  1. Kolay gelsin canim 😊

    YanıtlaSil
  2. Allaaaah, kolay gelsin :))) Ay beni en çok renkli kozmetik kısmı darlıyor ama dur bakalım, azimle kullanacağız artık :) Hepimize kolay gelsin İlke'ciğim!!! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle benim için en sıkıntı kısım renkli kozmetik =) Hepimize kolay gelsin :) Sevgiler =)

      Sil
  3. 77 ürün az buz değil. Şimdiden kolaylıklar dilerim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bu kadar çok ürünle katılmam sanıyordum. Meğersem neler varmışta göz önünde olmayınca, farkına varılmıyormuş :)

      Sil
  4. İlkecim kolay gelsin şimdiden özellikle cilt bakımı ve temizlik ürünü seni zorlar biraz ama biter bence düzenli kullanımda .. renkli kozmetik çok önemli değil ne kadar azalsa o kadar iyi mantığı ile koydum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam tersi cilt bakımı ve temizlik muhtemelen daha rahat bitireceğim ürünler gibi geliyor bana da :) Bir temizleme yağı kullanmayı pek sevmediğim için onan ümidim yok... Ama o renkli kozmetik bu project panla bitmez =)

      Sil
  5. Yazıyı görünce çocuk gibi sevindim, dedim İlke de geldi, yaşasın :) Kalabalıklaştıkça, özellikle sevdiklerim katıldıkça ben bir gaza geliyorum :) Azmim artıyor :) Yazını okurken wishlistime ürün de ekledim, aferim bana :) Hepimize kolay gelsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla önce cesaret edemedim, sonra bir gaza geldim sanırım. Aynen eksilttiklerimizin yerlerine planları daha yazmadan yapılıyordu kiiii :D

      Sil
  6. Harikasın İlkecim, gerçekten merakla bekliyordum yazını :)
    Birkaç ürün derken en az 50'yi buluyoruz işte. Ve eminim, biz bunu bitirdikten sonra bi proje daha yapsak daha paklanmış sayılmayız :)
    Olsun, bir yerden başlamak gerek ve inanılmaz güzel bir etkinliğe imza atıyoruz bence :)
    Yayının linkini, kendi yayınıma ekliyorum, kolaylıklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  7. Bu arada yazmayı unuttum; W7 göz kalemini kullanmadan önce ucunu çakmakla birazcık ateşe tutmayı dener misin? Hem yumuşuyor hem de sürümü kolay ve kalıcı oluyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bir deneyeyim, valla 1 değil 2-3 project pan beni paklar =) Kalabalık olunca güzel oluyor =) İnsan bir şevke geliyor, daha öncede yaptım bir kez, bu kadar eğlenceli ve heyacanlı olmamıştı :)

      Sil
  8. Oooo maşallah 77 ürün . Ben korkudan başlayamıyorum ama bir yandan da haydi diye iteklemeye çalışıyorum kendimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az da olsa başla, bir ekip ruhu esti böyle kalabalıkla.. =)

      Sil
  9. çok güzel ürünler umarım hedefinize ulaşırsınız =)

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı olsun İlke PP klubüne hoşgeldin :) 77 ürünle başarılar diliyorum! Biraz düşkünlük olunca bizim gibi 60'lar 70'leri buluyor ürünler :) inşallah çoğu bitmiş ve çok azalmış olur!
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk... İnşallah öyle olur, Glam Sight bu bitsin rahat 2-3 proje daha katılırım böyle O_o
      Sevgiler :)

      Sil
  11. Rujlardan, bazlardan ve temizleyicilerden yana hiç korkun olmasın zaten hemencecik biter gibiler. Bir tek şu cyrenenin yağı beni düşündürdü. Olmasa da olur muydu dedim ama bu projede başlanmazsa bir daha ne zaman başlanacak ki :D Renkli kozmetikler bitmese de olur azalsın yeterli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de düşündüren Cyene yağ, ondan ümidim yok azalsın yeter. Umarım yılbaşına dahaa hafif gireceğim :)

      Sil
  12. ayyy o kadar renkli kozmetik biter mi? ben kendime güvenemediğimden başlayamıyorum daha :)) kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılmazsam hiç bitmeyecek, o nedenle başladım zaten. Teşekkürler Nilgün :)

      Sil
  13. kolay gelsin canım
    bende de en çok rimel,balm ve parfümler birikti :( nasıl bitecek bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, balm ve maskaralar kolay bitmiyor ama parfümler fıs fıs =))))

      Sil
  14. Ne çok ürün ayırmışsın.Bunlar biterse ne güzel yer açılır.Bende mi yapsam acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mini kozmetik evlerine dönüştük, tahminimce seninde ihtiyacın vardır bu etkinliği yapmaya :)

      Sil
  15. ne güzel umarım bitirebilirsin canım kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  16. Yanıtlar
    1. Yazını okuduğumu anımsamıyorum, neler var neler diyorsan ve halen katılmadıysan hemen seni de aramıza bekliyoruz =)

      Sil
  17. kolay gelsin sağlıkla kullan oldukça çok ürün varmış:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Hatice hanım, ev maşallah mini kozmetik dükkanı =)

      Sil
  18. Bunlar nasıl bitecek merak ediyorum. Çok fazla ürün seçmişsin kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende seçerken değilde yazarken farkettim, cidden bunlar nasıl bitecek :)

      Sil
  19. KOlay gelsin bol şans canım. Ben cesaret edemedim çünkü devamlılık 0 :) Sonucu merakla takip ediyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey