Ana içeriğe atla

#BIKUTUBITENLER EYLUL - 37

bitenler yazısı - Clear Men - Mucizevi Yağ - Relief Shampoo

Son bitenler ve project pan paylaşımından sonra özellikle bitirmek ve azaltmak istediklerimi öne çekince bikutubitenler performansım hiçte kötü gelmedi. 

Clear Men Kepeğe Karşı Etkili Şampuan: Ferahlatıcı nane etkisi güzel olsa da kepeğe karşı etkisi pekte yok.. Ürünü kullanan eşim neredeyse yarısından aşağı inene kadar kepeğe etkisi olmadığını söyledi. Sonra kepek durumunu biraz toparladı ama saç dökülmesi konusundan haneye bir eksi aldı.

Loreal Elseve Mucizevi Yağ: Beğenerek kullandığım, sevdiğim bir ürün. Neredeyse 2-3 ayda 1 kutu bitiriyorum. Ama sürekli kullanmaktan sıkıldım diyebilirim, biraz ara...

Oriflame Milk & Honey Smoothing Sugar Scrub: Severek bitirdiğim ürünlerden biri oldu. Tanecikler ne çok büyük, sertti ne de çok küçük. Verdiği temizlik hissini sevdim.

Avon Senses Mystique Duş Jeli: Elimde bu seriye ait tüm ürünle sanırım bunla birlikte bitti. Yeni içerikli ya da farklı bir kokulusu dikkatimi çekerse alırım.

Coresatin Relief Şampuan: Kutudan çıkan ürün saçımı 2 kere şampuanlama ancak yetiyor. Bir kutu daha var ama pek yorum yapabileceğim bir ürün değil bu kadarlık kullanımla..


Bodyville Vücut Köpüğü - Egzotik : Bu markaya ait büyük boy duş köpüğü de kullanmıştım. Buna da bayıldım. Özellikle tropikal meyve kokularını almak, o yumuşacık köpük :) Zaten blogta yorumu var, üzerine tıklayıp okuyabilirsiniz.

Avon Foot Works Beautiful Overnight Renewing Cream: Ayaklarımı güzel yumuşattı. Genelde ihmal ettiğim bakım ürünleri kategorisi, ayak bakımı. 

La Roche Posay Termal Su: Severek kullandıklarımdan biri. Yedeğim var. O da bittikten sonra farklı markaların termal sularını denemek istiyorum.

Cyrene Advanced Micro Exfoliating Scrub: Sürekli alışveriş yaptığım bir marka olan Cyrene' nin çoğu ürününden çok memnunum. Bu ürünü de çok beğendim. Tanecikleri minicik, tuz gibi, çizmeden ve cilde zarar vermeden güzelce exfoliant görevini yerine getiriyor. 2. kez bitirdiğim bir ürün ve 1 şişeyi bitirmem yaklaşık 7-8 ay sürüyor. Merak ettiğim birkaç ürün daha var, onları deneyimledikten sonra tekrar dönüş yapabilirim :)

Beauty Formulas Active Oral Care: İçeriğinde alkol olmayan, ağzı kurutmayan verdiği ferahlığı sevdiğim bir ürün oldu. Alıştığın Listerine gibi yakıcı olmayan bir ürün. Eşim beğendi, tekrar alabiliriz çünkü içinde alkol olmayan ağız suları, daha az ağız kuruluğu ve kokusuna sebep olduğundan sanırım tercih edilmesi daha doğru olacak :)

Bepanten krem ve pamukta bitenlerim arasında... Bu ay minimal bir bitenler yazısı okuyor olabilirsiniz fakat çoğunu beğensem de sıkıldığım ve bir köşede durmasıyla sinirimi bozan ürünler olduğu için (özellikle o Clear Men ) bitmelerine çok sevindim. Minimal olmasının bir sebebi ise son bitenler yazımdan 3 hafta sonra bu yazıyı yayınlıyor olmam olabilir. Haftaya yoğun bir tempo içinde olacağım için erken yazmak daha iyi olur diye düşündüm. 

Beraber project pan yaptığım arkadaşlarım, keyifler nasıl? Siz en son neler bitirdiniz? Ortak bitirdiğimiz ürünler var mı? Önerilerinizi ve görüşlerinizi bekliyorum, sevgiler!

Yorumlar

  1. #maviyleprojectpan sayesinde ben de elimde sürünen şeyleri bitirmeye başladım. Ben de vichy termal suyunu bitirdim hatta detaylı yazısını da yazdım. 21 gün olmuş ben başlayalı ürün bitirmeye şimdilik sadece 10 ürün bitirmişim :( yarıladıklarım da oldu ama hiç bitmeyecek gibi olanlarda var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aslında çok ürün bitirmiş sayılmam ama pudra ve farın bir iki tanesini hitthepan yapınca, baya bir mutlu oldum Sinem'cim :) Darısı kalan kısımların başına :D

      Sil
  2. Loreal Elseve yağın bu kadar sevilmesine kayıtsız kalamadım ben de aldım.
    Termal su olaraksa Avene'i deneyeceğim bakalım.

    Yeni ürün bitirmelere... Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene termal su ' da güzeldi :) Elseve ürünleri arasında en sevdiğim ürün bu =)

      Teşekkürler..

      Sil
  3. Baya da ürün bitmiş yılbaşına kadar ben de baya bitirmeyi umuyorum 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım project panlarımızdaki ürünleri baya bir azaltırız :)

      Sil
  4. Elseve mucizevi yağı ben de merak ediyorum İlke, elimdekiler bitince onu deneyeceğim. Clear'ı eşim de kullanıyor ama ben bitiminde ona temiz içerikli şampuan bakacağım, şu SLS içeriğinden kurtulmaya çalışıyorum ama cidden bu konuda Zeyna'ya döndüm, her yerden çıkıyor o arkadaş :)))
    Ben bu ay project panda çok başarısızım ya, sorma. Ay sonu güncelleme yazısını yazacağım ama moralsiz bir ay geçirince elim hiç bir şeye gitmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moralsiz olmana üzüldüm :( Umarım Elseve' i beğenirsin. Bende arada temiz içerikli ürünler alıyorum eşime ama o fazla takmıyor içerik olayını :/

      Sil
  5. Mystic duş jeli bana çok ağır kokulu geldi, o yüzden ben fırça yıkama jeli yaptım onu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu yenilenmiş formu sanırım, eskiden bende beğenmiyordum :)

      Sil
  6. İnsanın sevmediklerini bitirip çöpe atabilmesi ne büyük rahatlık değil mi ya? Darısı başıma! L'Oreal yağ bende hiç bitmeyecek gibi duruyor; halbuki düzenli de kullanıyorum :))) Yenilerini ya da diğer bitirmek istediklerini güle güle kullan! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle valla Başak'cım. Hepsini kaldırıp, tek elimin altına bunu alınca kolaylıkla bitti :) Teşekküler <3

      Sil
  7. Loreal yağ bende de bitmeyecekler arasında duruyor ya. O kadar güzel ürünler denedim ki elim de ona hiç gitmiyor zateb:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkisini sevdiğim için hep elimin altındaydı. Birde bitsin diye diğerlerini kaldırdım böylelikle çabuk bitti :)

      Sil
  8. Loreal mucizevi yagi ben de alicam sanirim artik herkes cok memnun :)

    YanıtlaSil
  9. Bodyville duş köpüğüne bayılıyorum bende

    YanıtlaSil
  10. Yine sana alisveris yollari göründü 😊

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel benim de bitmeyi bekleyen bi çok ürün var sırada :)

    YanıtlaSil
  12. şu termal suyu düzenli kullanamadım hiç. ama çok seviyorum

    YanıtlaSil
  13. Eskilerin bitmesi yenilere mi yol açıyor nedir :) Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey