Ana içeriğe atla

Ocak Ayı Bitenler #22

Merhabalar,

Bu ay baya ürün bitirdim. Çoğu saç, vücut ve bakım ürünleri. 2-3 tane renkli kozmetik içeriyor olması sevindirici. 


Bitenleri yukarıdaki sepete sığdırmak istesem de sığdıramadım..

Dalan Kırmızı Meyveler&Zencefil El Sabunu: Köpürmesi güzel, kokusu hoş bir sıvı sabundu. Gene alabilirim.
Yves Nutrition Şampuan: Bu araya karışmış. Yazmak için ayırmıştım geçen ayın biteni...
Gliss Şampuan: Yakın zamanda yazısını yazarım, uzun zamandır Gliss'ten yakınırdık. (Annem ve ben) Uzun süre sonra bu şampuan saç kremi kullanmadan bile yumuşacık yaptı saçları. bu 2. kutu. Yenisi alınacak.


Colgate Optic White Diş Macunu: Yazısı blogta var.
Yves Rocher Gestes D'Instıtut Maske: Bu maskeyi sanırsam Sevda'nın blogunda okuyupta almıştım. Ürünü yüzüme sürüp kuruduktan sonra soyuyorum. Birçok soyulan maskenin aksine canınızı yakmadan elastik bir şekilde soyulması çoğu kişinin hoşuna gidecektir. Maskeyi uyguladıktan sonraki ferah cilt ve mat görüntüden hoşlanıyorum. Maskenin detaylı yazısı yazılacak. 

Urban Naturals Argan Oil&Keratin Saç Bakım Şampuanı:  Açıkcası tam fikir sahibi olamadım. Fakat 1 tüp daha kullansam gene de fayda alamayacak hissi uyandırdığı için yenisini almak istemedim. Ürün firma tarafından lansman da denemem için verilmişti. Saçlarım olduğundan daha çabuk yağlandı ve ağırlaştı. Saç maskesi ve argan yağını çok çok beğensem de bu ürün onlardan biri olamadı...


Nivea sabunun kokusuna, dokusuna bayılıyorum. ZDM sir ağdayı ilk kez denedim, eh işte. Flormar Aseton ise sıklıkla aldıklarımdan biri. Rossmann' dan anneme aldığımız Accent saç boyası ile evde kalan Koleston'u karıştırıp kullandık. 
Bioderma H2O Misel Su: Kaç kere sevdi gönül? Laylaylooom artık yazısını yazmam gerek biliyorum. Belki de çok yazıldı diye yazasım gelmiyor ama arşivde olsan iyiydi. Bu biten 3. yada 4. şişe. Yenisi yolda =)


Avon Premiere Luxe Edp: Yazısı blogta var.
Hugo Boss Edt: Yazısı blogta var.
Avon Instinct Edp: Yazısı blogta var.

Elimde geriye Ungoro by Avon, Our Story, Coco Chanel Noir, UDV de Varens , Oriflame Volare ve Shiseido Zen kaldı. Yeni yeni parfümler alma ve deneme zamanı =)


Cyrene sabun: Bir etkinlikte bu kutu içinde keratin maskesi, organic shea butter ve sabun gelmişti. Sabunu el ve vücut için kullandım. Kurutmadan temizledi, köpürmesi güzeldi.

Vitacream B12: Ürün grubunun olduğu testerları yollamışlardı. Alerji vs yapmadı. Kremlerin nemlendirmeleri güzeldi. Özellikle göz ve dudak kremini çok beğendim. 3 ml o küçüçük tüp neredeyse 2 hafta göz çevreme yetti. Hepsinden 2şer tane yolladıkları için 1 aylık deneyim şansı elde etmiş oldum. İlerleyen günlerde göz kremi hakkındaki görüşlerimi yazmayı planlıyorum.


Avon Starry Night Asansörlü kalem: Asansörlü kalemler favorim ve bu renk en sevdiğim.

Avon Gel Oje Red: Ne kurudu, ne dondu bitirdim vay be! Kalıcılığı ve kurama hızı güzel olduğu için tekrar alırım.

Oriflame Beauty Tender Lip Balm: Kuruyan dudaklara arkadaşımın önerisi ile aldığım koruyucu ruj. Fena değildi.


Pallette saç boyalarını annem için alıyorum, en memnun kaldığı ürün o. Benri pamuk yumuşak dokulu sevdiğim bir ürün. SimplY Venus2 zor zamanlarda kurtarıcı. Kotex&Orkid favori 2li, Trussardi My Name adlı parfüm Lilakutumdan çıkmıştı. Çiçeksi kokuların üst noktada olduğu bu fresh parfümde  zannedersem yine sedir&vanilya ile kalıcı ve çekici bir hale bürünmüş. Parfüm hoşuma gitti, uygun bulursam orjinal boyunu alırım.


Oriflame kiprikleri fiyatı ucuz, denemek amacı ile almıştım. Hem el alışkanlığı olmasından hem de yapıştırıcısının azizliğinden pek bişi anlamadım. Kipa pamuk 1 TL gibi ucuz fiyatta olunca 5-6 tane alıp depolamıştım. Yapısı diğer kullandığım pamuklara göre sert.. Synergen, Rossman'dan aldığım alın,burun ya da çene bölgesine uygulayabileceğiniz bir kutudan 3 tane çıkan bant. Şahsen 3 adeti 6 tl gibi bir fiyatta. Ben her bölge için 3'er adet var sanıp aldım. Performans/ fiyat bakımından pek almaya değmez. Fouf Day Cream yine Lilakutumdan çıkan deneme boyu üründü. Yapısı yoğun diyebilirim o nedenle az bir miktarı tüm yüze yettiyor, nemlendirmesini beğendim.

Baya bir ürün bitmiş di mi? Sanırım sepete sığdıramamam normal. 2-3 gün daha beklesem kesin birkaç ürün daha bu karelere eklenecekti. Hazır bitenler çokken yazıp kurtulayım dedim. Sizler bu ay neler bitirdiniz? İçlerinden denedikleriniz varsa görüşlerinizi merakla bekliyorum.

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler !

Yorumlar

  1. Maşallah ne çok ürün bitirmişsin :) Gitsin eskiler gelsin yeniler güzel bir yazı olmuş teşekkürler. Yves Rocher Gestes D'Instıtut Maskeyi deneyeceğim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten epeyce ürün bitmiş. Zeytinyağlı sabun, gliss şampuan benim de sevdiğim ürünler.

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar çok ürün bitmiş öyle! Yves Rocher Gestes D'Instıtut Maskeyi merak ettim, yazısını bekliyor olacağım. Yenilere yer açılmış :)

    YanıtlaSil
  4. Glisler fazla kurutuyor benım saçlarımı ondan dolayıdır almıyorum bayadır, gule gule bitirmeceler :--* bende artk yazmayı unutuyorum yoğunlugumdan şimdi aklıma geldi du bi biriktiyse bitenler yazayım :))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Okumayı en sevdiğim yazılardan biri bitenler. Gitsin bitenler gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  6. Okumayı en sevdiğim yazılardan biri bitenler. Gitsin bitenler gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  7. Ne çok ürün bitirmişsiniz:))Ben özellikle Avon ürünlerini severek kullanıyorum..Asansörlü göz kalemlerini ben de çok rahatlıkla kullanıyorum..Kolaylıklar dilerim..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Ben bazen bir kremi yıllarca kullanabiliyorum. Maaşallah iyi ürün bitirmişsiniz. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  9. Avon Oje ile yves rocher şampuan denemek istediğim ürünlerden.. yenilerini güle güle kullanın diyelim :) sedosun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Vay canına demekten kendimi alıkoyamıyorum.. Ne çok ürün bitmiş. Bende genelde temizlik ürünleri biter. Kozmetikler hep bitmeden son kullanma tarihleri geçer ve atılır. Tabi göz alerjimin bunda büyük payı var :/ Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Ooooo epeyce ürün kullanıp kullanıp bitirmişsiniz,yenilerini alıp iyi günlerde kullanın inşallah ,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Yves Rocher'in o maskesini ben de çok seviyorum. benim ki de bitti, yakında bir indirimden tekrar alabilirim. Glissin sıvı saç kremleri harici ürünlerini pek sevmem ama o şampuanı merak ettim.

    YanıtlaSil
  13. Oh ne güzel bir çok ürün bitirmişsin ,böyle azimli olamıyorum ben :(( Yorumların için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. Sizi tebrik ediyorum iradeli davranarak bir çok urun bitirmişsiniz maalesef ben büyük bir istekle aldığım ürünleri bile bitiremiyorum... ):

    YanıtlaSil
  15. Bu bitenlerin en zevkli kısmı da yenilerini almak ;) Keşke bitirdiklerimizin hepsinden memnun kalsak ama olmuyor maalesef. Takipteyim, bana da beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Zevkli bir yazı canım .Takipteyim.Beklerim.....pitat1980.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey