Ana içeriğe atla

Cyrene Alışverişi #1

Merhabalar,

Size daha önce severek kulladığım Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu'ndan bahsetmiştim. Bu ürün denemem için firma tarafından yollanmıştı. Çok iyi bir performans ile karşı karşıya kalınca ve arayışlar içinde olunca Cyrene'den alışveriş yapmaya karar verdim.


Sitede cilt bakım setleri tanıtım amacı ile özel fiyatlardan satışta. Bu setlerdeki ürünlerden neredeyse 1 tanesinin fiyatına 3 ürünü aldığınız yetmiyor; üzerine hem tam boy hem de birkaç adet deneme boyu ürün çıkıyor. Deneme ürün dediklerimden biri mesela Shea butter ki daha önce 2 kutu bitirdim ve neredeyse birkaç ay boyunca kullandım :)

CYRENE Hydrating Skin Recovery Gentle Cleansing Gel - CYRENE Aloe Vera Yüz Bakım - CYRENE Hydra Radiance Micro Exfoliating Scrub - CYRENE HYDRA RADIANCE - Cyrene ürünlerini deneyenler - Cyrene alışverişi -

Yukarıdaki 3'lü seti bu fiyata alabilmek büyük şans çünkü; yukarıda da bahsettiğim gibi içerisindeki Scrub sadece 75 TL fiyatına satılmakta ve bu şekilde set almak çok avantajlı. 

CYRÈNE %2 AHA Daily Skin Brightening Treatment Glycolactic Exfoliant - Cyrene Ürünleri Kullananlar - Glikolik asit - glycolic acid - eksfolyan - cilt aydınlatıcı tonik - aha - Cilt lekesi

Ürünleri almadan Şirin Hanım ile ufak bir soru-cevap maili ile diyaloga geçtim. Cilt tipimden ve sorunumdan bahsettim. O da bana oldukça detaylı bir şekilde neleri kullanacağımdan, ne sıklıkta neler yapmam gerektiğinden bahsetti. Bu alışveriş biraz da onun böyle özenli ve bilgi verici dönüşünden dolayı oldu. Uzun zamandır aklımda olsa da hep bir bahane buluyordum aman ya sonra denerim diye. Hepsi birleşince alışveriş kaçınılmaz oldu :)


123 TL tutan alışverişim birçok hediye ile süslenmesine rağmen bir de üyelik, ilk alışveriş ve alışveriş yüzdesi bakımından puan kazanmama da ben bir şey demiyorum ama okuyanlarınızın içinizden ne diyebileceğini tahmin etmiyor değilim :)

cyrene - cyrene shea butter - cyrene sabun - cyrene makyaj temizleme suyu - cyrene epilasyon sonrası rahatlatıcı krem

Paketten yukarıda bahsettiğim 123 TL'lik alışverişim dışında gelenler Shea Butter deneme boyu, %15lik Aha maskesi, sabun, güneş kremi testerı ve tam boy Makyaj temizleme losyonu ile epilasyon sonrası rahatlatıcı krem çıktı. 

Ürün deneyimine kargomu aldığım akşam hemen başladım. 28 şubata kadar deneyimleyip yeni bir set daha sipariş vermeyi planlıyorum.

Ben bu kadar gönlü bol bir firmaya denk gelmedim. Daha da gelir miyim bilmiyorum. Umarım yayıldıkça ve tanındıkça fiyatları kat be katlanan firmalardan birine dönüşmez ve içerikçe temiz ürünler üreten bu firmadan bol bol sipariş vermeye devam ederiz.

Bu arada Cyrene'ye Lilakutu' dan da kolaylıkla ulaşabileceğinizi hatırlatayım. Cyrene ürünlerine şuradan ve buradan ulaşıp alışveriş yapabilirsiniz.

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Paranız yerinde rahat durmuyorsa güzelliğiniz için harcayın :)




Yorumlar

  1. Çok bereketli bir alışveriş olmuş , güzel günlerde kullan hepsini. İnternet alışverişini tester ve hediye ürün anlamında daha da çok seviyorum. Firmalar dilenci muamalesi yapmıyor hiç olmazsa :))

    YanıtlaSil
  2. Süpermiş bundan iyisi olamazdı. Çok güzel bir alışveriş olmuş.
    Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Çok duydum ürünün adını, ilk fırsatta deneyeceğim. (www.madamrozika.com)

    YanıtlaSil
  4. Ya Cyrene'in ürünleri çok iyi geliyor bana. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  5. iyi günlerde kullanın alışverişin dışında gelenlerde güzelmiş

    YanıtlaSil
  6. iyi günlerde kullanın hepsi süpermiş..

    YanıtlaSil
  7. Cyrene en sevdiğim markalardan biri. İyi günlerde kullan canım. Ürünlerin detaylı yorumlarını da bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. sabırsızlıkla kullanıp deneyimlerini bekleyeceğim zira bende de aynı sorunlar var :((

    www.lerzankaradan.com

    YanıtlaSil
  9. Sen deneyimlerini aktar bakalım bizlere ona göre ben de alayım olmadı :) umarım bizim alışverişler de böyle bereketli olur :)

    YanıtlaSil
  10. Günes kremini kullanan varmi acaba bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey