Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün: BH Natural Keratin Peptide Onarıcı Saç Bakım Maskesi

Merhabalar,

Son zamanlarda beni takip edenler biliyorlar ki saç bakımı, sağlığı ve uzamasına çok önem veriyorum dolayısıyla bununla ilgili araştırmalar yapıp sürekli yeni yeni ürünler aldığımı ve denediğimi görüyorsunuzdur. Yılbaşından önce BH Natural Kozmetik'ten 4 blogger 1 ürün ekibi olarak keratin içeren bu onarıcı maskenin olduğu bir paket aldık.  


 Peki, keratin maskesi & keratin bakımı nedir?

Öncelikle bildiğiniz gibi keratin vücudumuzda bulunan saç, tırnak, kirpik ve hatta derimizi oluşturan proteinler biridir. Özellikle saçlarımız işlem gördükçe sahip olduğu keratin yapısı bozulur. Bu bozulmalar bizler saçın esneklik kaybı, saç kırıkları, saç incelmeleri ve saç dolaşmaları gibi birçok şekilde gözlemleyebiliriz. Bu nedenle yıpranmış saçlarımıza esnekliğini geri kazandıracak en iyi uygulama keratin bakımından geçiyor.

Öncelikle maskenin değişik bir kokusu var, pek rahatsız olmadım ama belki olanlar çıkabilir ayrıca rengi çok çirkin :) Neyse hemen ürünün kullanım önerilerine geçelim:


Tek tek özellik ve uygulama yazmaya erindiğim için size kutusundan önemli yerleri bir resim halinde sunmak istedim.

Ben uygulama kısmında temiz saça dediği uygulamayı çoğunlukla kirli saça olmak üzere ürünü bitene kadar deneyimledim. Maskeyi kirli saça yaptığım zaman bekletme sürem daha uzun oldu fakat temiz saça yaptığım zaman genelde 15-20 dk ancak bekletebildim.

Ürünün vaadleri;

--> Saçın sağlıklı ve güzel kalmasını sağlamak,
--> Saç büyümesini uyarmak ve desteklemek,
--> Saç kaybını önlemek,

Ürün saçlarımın varolan güzelliğine ekstra bir katkı sağlamadı, zaten böyle bir beklentim de yoktu. Saç uzaması ve büyümesine de 1 aylık deneyim ile gözlemlediğim bariz bir sonuç elde edemedim. Saç kaybını önlemesi konusunda dökülmelere az da olsa etkisi olduğunu söyleyebilirim. Genelde saçları çok dökülen biri değilim, mevsim geçişleri hariç. Fakat ortalama dökülme oranımda bir azalma gözlemledim.  (Saçlarımın yapısını bilmeyenler için kalın telli, hacimli, kuru & yıpranmış saç tipi) Bu arada ürün saç diplerimde aşırı kurumaya sebep oldu ve yıkadıktan sonra saçlarım yumuşaktan ziyade daha sert bir hal aldı.

Ürün içeriğinde gözlediğim Dimethicone ve Fragnance dışında içerik olarak da temiz olduğu gibi no tested animal yani hayvanlar üzerinde test yapmayan firmalardan birisi.

Bence keratin maskesi, özellikle boyalı ve yıpranmış saçların yaptırması gerektiği bir bakım türü.  Fakat, bu bakımı yaptırırken ya da yaparken seçtiğiniz ürünlerin silikon, parfüm veya paraben türevleri içermeyenini seçmenizi tavsiye ederim. Özellikle silikon bildiğiniz gibi saçlarınızın daha ipeksi hissetmenize yarayan bileşik. Yani bu nedenle saç bakımı ürünlerinin birçoğunda görmeniz mümkün. Genellikle bir ürünü alıp saçlarımı ipek gibi yaptı, yumuşacık dersiniz. Aylar geçince ne ürün size yeterli gelir, ne de bakım yapmadığını gözlemlersiniz. Hatta çoğumuz klasik ürün nemlendirmesi der geçeriz. O nedenle aldığınız ürünün içeriğinin önemi tam burada başlıyor.

Ürünü merak eder ve denemek isterseniz BH Natural' in sayfasına girip ulaşabilirsiniz. Ürünü denememizi için bizlere yollayan firmaya teşekkür ederim. Görüşlerim tamamen objectiftir.

Ürün puanım: 2.5/5

Gizem' in Blogu için buraya
Mehtap' ın Blogu için buraya ve
Pınar'ın blogu için şuraya tıklayarak ürün hakkındaki yorumlarını okuyabilirsiniz.

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler!

Yorumlar

  1. Merhaba bloğunu keşfettim bende bloğuma beklerim ve seni bloğumdaki 8 Mart hanımeli hediyeleşme etkinliğine davet ediyorum katılırsan cok sevinirim sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Taşınma telaşında olduğum için kısa süreli bu tip etkinliklere katılamıyorum. artık bir daha ki sefere :)

      Sil
  2. Objektif yorum harika tebrik ederim. Pek bu tarz tecrübeler yazılmıyor Kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, amacım karşımda bilgilendirdiğim kişileri kendi yerime koyarak bu işi gerçekleştirebilmek. Malesef çoğu instablogger ve bazı bloggerlar gibi ürün gelmeye devam etsin diye kimseye eyvallah çekemem. Firmalarda bu beklentiler içinde olmayıp, doğru tüketici yorumları ile kendilerini geliştirmeye çalışırlarsa ne mutlu.

      Sil
  3. Bayanların en çokta önem verdikleri saçlardır ve benim içinde çok önemlidir, ne güzel bilgiler, ellerinize sağlık!Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Saçlar ve temiz,sağlıklı bir cilt bayanların olmazsa olmazı.

      Sil
  4. Merak ettim bu ürünü en kısa sürede deneyeceğim teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  5. markaya ait hiç bir şey denemedim bakayım bir inceleyeyim bakayım nasılmış..

    YanıtlaSil
  6. Hayvanlar üzerinde test edilmiyor oluşu şahane (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey