Ana içeriğe atla

Urban Naturals Argan Oil & Keratin Saç Bakım Maskesi

Merhabalar,

Saç bakımına her zaman düşkün olduğumu az çok takip edenler bilir. Renkli kozmetik tutkumdan çok saç ve cilt bakımı tutkum olduğu doğrudur. Size bugün iyi ki denememiş dediğim, muhtemelen indirimlerle ihtiyacım oldukça tekrar tekrar alacağım, yakın çevreme önerdiğim ve memnuniyet dolu sözlerle geri dönüş aldığım bir saç maskesinden bahsedeceğim!

Argan oil&Keratin - Bitkisel Keratin - Parabensiz Saç bakımı - Urban Naturals - Urban Naturals Argan Serisi - Urban Naturals Argan Saç Maskesi

Ta ta ta taammm! Urban Naturals ailesi ile tanışmam aslında ilk olarak Down Under Fruit Kicks Şampuan ile olmuştu. Tabi bir marka ile ilk tanışmanız olumluysa, aradığınızı az çok bulabiliyorsanız diğer ürünleri de gözü kapalı deniyorsunuz. En azından ben şans veriyorum. Fruit Kicks şampuandan memnun kalınca bu ürünü almıştım. Daha kullanmaya başlamadan İzmir'de gerçekleştirilen lansman ile marka ile yakından tanışma şansı elde ettim. Kalın telli, kabarık mat ve kuru saçlarıma bu seriyi denememi tavsiye eden Selen Hanım serinin tamamamını denemem için hediye etti. Böylelikle ürünü uzun vadede denemiş oldum. 

Argan Oil serisi; E vitamini, doğan antidoksidanlar ve omeğa yağ asitleri bakımından zengin , parabensiz aynı zamanda keratin içeren böylelikle kolay kırılan ve yıpranan saçlara ekstra bakım olanağı sağlaması amacıyla çıkarılan bir seri. Ürün saça nem sağlarken , ısıdan koruma vaadi ile her kadının isteyeceği birden fazla şeyi bir arada size sunuyor.

Neyse laklakı geçip ürünle ilgili görüşlerime geçecek olursak;

Argan oil&Keratin - Bitkisel Keratin - Parabensiz Saç bakımı - Urban Naturals - Urban Naturals Argan Serisi - Urban Naturals Argan Saç Maskesi

Çoğu saç maskesi saç boyuna uygulanırken ürün kökten uca kadar uygulanıyor. Benim asıl dikkatimi çeken nokta bu oldu. 
Saç kırıkları olanlar için söyleyebileceğim ilk şey hiçbir ürün varolan kırıklarınızı tamamen düzeltmez. O nedenle böyle bir performans bekleyerek ya da herhangi bir marka size bunu sunuyor diye alırsanız, aldığınızla kalırsınız. Fakat kırıkları olmayan ya da yeni bakım yaptırdığınız saçlarınızda bu vaadleri sunan bir ürün/ürünler kullanırsanız daha doğru sonuçlar elde edersiniz. Bayramdan önce çok fazla kırıklarım olduğu için saçlarımı kestirdim, geçen yaklaşık 3-4 ayda henüz saçlarımda kırığa denk gelmedim. Ben saç kırıklarımı görünce sinirlenir ucunu kırar, koparır ya da çataları birbirinden ayırırım :D  Henüz saçlarım kırıksız bakalım kaç ay daha böyle devam edeceğiz. Fakat şunu belirtmek isterim ki saçınız ne kadar çok işlem görüyorsa, o kadar çok yıpranır. Saç boyaları, düzleştiriciler ya da fönler tabi ki yediğiniz içtiğiniz şeyler ve genetik yapınız başta olmak üzere birden çok şey bunu etkilemektedir. Sigara içen, düzensiz beslenen, sürekli fön çektiren biriyle tam tersi kişiyi karşılaştırmak çok anlamsız olur.  Yani, saç bakımı sadece doğru ürünle değil doğru yaşam şeklini de gerektirir.

Ben ürünü saç diplerime masaj yaparak uyguladıktan sonra 3-5 dk bekletip, saçlarımı yıkıyorum. Duştan çıktıktan sonra yine Urban Naturals' in argan bakım serumu, argan yağını bazen de jojoba yağı sürerek bakımımı tamamlıyorum.

Annem saçlarım eskisine göre daha çok parlak olduğunu, matlığın geçtiğini söylüyor. Bu da beni mutlu ediyor. Saçları kabarık, kalın telli ve kuru olanlar muhakkak benim nasıl hissettiğimi anlıyordur; saçlarım daha az kabarık daha çok dalgasını belli eden ve de daha yumuşak. İpeksi, bebeksi diyemem ama farkedilir bir yumuşaklık olduğunu söyleyebilirim.

Ürünü kullanırken ilk çekingem saç diplerime sürdüğüm için kaşıntı ya da yağlanmanın daha çabuk olacağıydı. Bu şekilde bir sonuçta gözlemlemeyince ürünü ekstra sevdim. 

Kısacası ürünü sevdim, bir Türk firması olması daha sevindirici olmakla birlikte performans/fiyat bakımından da oldukça iyi. Serinin devamını ilerleyen zaman da sizlerle paylaşacağım fakat şimdilik serinin gözbebeği bu olsun =)

Ürün 200 ml  indirimli olarak 10 TL civarında bir fiyata almıştım. Sanırım indirimsiz fiyatı 20-25 arası.

Sevgiler!





Yorumlar

  1. Güzel bir inceleme olmuş teşekkürler. Ürünün sana yaraması sevindirici çünkü ben aynı Performansı alamadım ne yazık ki. Hafif bir yumuşatması oldu onun dışında memnun kalmadım saç tipine göredir elbette ama kokusunu da bir o kadar tuhaf buluyorum. Hali hazırda bir paketim var fakat bitince bir daha alacağımı sanmam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi saç tipi ve diğer etkenler önemli :) Umarım sende saçların için doğru olan ürünü bulursun, teşekkürler :)

      Sil
  2. Şu an sanki benim saçımı tarif ediyorsun. Hatta son zamanlarda kullandığım şampuandan dolayı arkadan hangi kremi sürersem süreyim ,banyodan keçe gibi olmuş havada saçlarla çıkıyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keçe gibi diyorsan saçların çok yıpranmıştır canım.Hele boya falanda varsa saçın da... Özellikle keratin maskelerini öneririm sana, ardından da argan serumu iyi gelebilir.

      Sil
  3. Bu ürünü ben her seferinde alışveriş sepetime atıp atıp tekrar rafa koyuyorum. Bi denesem içim rahat edecek sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskeyi tavsiye ederim =) Yılbaşı indirimi de kapıdayken aklında olsun :P

      Sil
  4. Urban Care merak ettigim markaalr arasında . Serinin argan yagını almak gibi bir niyetim var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Argan yağı ve saç maskesinden memnun kaldım. Sıvı saç kremi fena değil ama klasik saç açma amaçlı kullanıyorum. Şampuanını pek beğenmedim..

      Sil
  5. Evde saclarima bakim yapmaya cok useniyorum.. Kuafore gittikce bakim yaptirmak daha kolay geliyor..

    YanıtlaSil
  6. favorilerimden bu ürün de ben pembesini kullanmıstım gayet güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım pembe boyalı saçlar içindi. Annem kullanıyordu diye anımsıyorum. Genel olarak markanın ürünlerinden memnunum.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey