Ana içeriğe atla

OLIVAL EKSTRA BOGATA KREMA - TEMİZ İÇERİKLİ EN İYİ GECE KREMİ ÖNERİSİ

olival nemlendirici gece kremi incelemesi, temiz içerikli en iyi nemlendirici, en iyi gece kremi, anti aging krem

Olival markası ile Ocak aylarındaki Gratis indirimi ile tanışmıştım.Hırvatistan menşeili bir marka. Ülkemizde göz ve yüz nemlendiricileri, maske, peeling, misel su gibi ürünleri ile raflardaydı. Doğal ürünler bulunca gözlerimden çıkan parıltıyı düşünün bir. Geç buldum erken kaybettim vakası kendisi. Çünkü ben daha başka ürünleri deneyemeden marka Türkiye' den çekildi. Bu kremden neden kimse bahsetmedi, neden youtuberlar övmedi, markanın PR'si neden yapılmadı acaba? Gitti, gitti gitti diye dövünelim mi yani?

Olival, olival cilt bakım ürünleri, gratis indirimi, nemlendirici

Yüz temizleme, tonikleme ve serum aşamasından sonra, nemlendirici gece kremi olarak Olival 'ı kullanıyorum. Yapısı içerikte de görüldüğü gibi su bazlı. Kalın ve yoğun yapısı olan kremin içeriğinde birçok besleyici etken madde var. Aslında markanın bu ürünü içim cilt hasarlarını onarmak ve cildin yenilenmesini sağlamak için olduğu söylenmiş.

En iyi gece kremi, uygun fiyatlı anti aging krem, en iyi nemlendirici, botoks etkili krem

Olival Gece Kreminin içeriğine şöyle bir göz atacak olursam; su ile başlayan krem susam ve kayısı çekirdeği yağı ile devam ediyor. Yine bal mumu, nemi kitleyen lanolin içeriğin en başlarında.  Zeytinyağı, çuha çiçeği, ceteryl alcohol ve nem tutan gliserin diye devam ediyor. Cilt yenileyici olan aloe vera ve papatya çiçeği yağı, ölmez otu çiçeği yağı, benzyl alcohol (korkmayın alkolü görünce koruyucu), yine siyah noktaların oluşmasını önleyen salisilik asit, bakteri oluşmasını önleyen sorbik asit ve son olarak limon ve zambaktan elde edilen koku molekülleriyle sonlanmakta. İçeriğe baktığınız zaman oldukça başarılı, değil mi?
olival içerik, cruelty free markalar, temiz içerikli kozmetik, en iyi nemlendirici, gece kremi

Krem tüm cilt tiplerine uygun. Olgun ciltlerin seveceği anti aging özellikli bir içeriği olduğu gibi 25 yaşın üzerinin rahatlıkla kullanacağı bir krem gibi. Özellikle kuru ve normal ciltler çok çok sevecektir. Ben karma ciltliyim fakat neme ihtiyaç duyduğum aylarda mükemmel yardımı dokundu. Yaz aylarında karma ve yağlı ciltler için fazla gelebilir. Gece sürüp yattığım da pamuksu, yumuşak, sakin ve canlı bir cilt ile uyanıyordum. Alın bölgesinde hafif parlama ve yağlanma zaman zaman olabiliyor. Hava ısınmaya başladıkça rutini değiştirmekte fayda var.


Olival, tüm ürünlerinde doğal içeriklerden faydalanıyor. Komedojenik değil. Markanın bu nedenle bir çok artısı var: hayvanlar üzerinde test yapmıyor ve içeriğinde paraben bulundurmuyor.

Geçen sene Gratis indirim alışverişi yazımda ürünü kullanmaya başladığımdan bahsetmiştim. Orada da dediğim gibi 50 mL olan bu ürünü 22.50 TL' ye almışım. Keşke tekrar alma şansım olsaydı. Eylül ile mart arasında çok iyi anlaşmıştık. Bereketli bir üründü. Gratis' lerden çekilmeseydi en iyi nemlendirici, en iyi gece kremi diye ödül verilmeliydi :) Sizde hem uygun fiyatlı hem de içeriği güzel olan ürünler kullanıyorsanız, önerilerinizi bekliyorum.

Sevgiler,

İlke.

Yorumlar

  1. çok güzel bir paylaşım olmuş ben de sayfama bekliyorum... sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey