Ana içeriğe atla

AVON FULLSPEED NITRO EDT | ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

avon erkek parfümleri, erkek parfüm önerileri, en iyi erkek parfümler, kalıcı erkek parfümleri, aromatik erkek kokuları

Kendime yeni bir parfüm siparişi verdiysem muhakkak eşime de bir tane sipariş ederim. En son verdiğim Avon siparişinde öğrencilik yıllarında eşimin severek kullandığı klasik çeşidi olan Fullspeed adlı kokunun yeni çeşitlerinden birini, Avon Full Speed Nitro Edt 'yi sipariş etmiştim. Bugün blogumda okumanız için erkek parfümü önerisi bırakıyorum.

Fullspeed Nitro Edt, aromatik ferah kokuları seven erkeklere göre. İlk defa bir parfümü uzun uzun anlatmayacağım sanırım. Çünkü koku içeriği olarakta çok fazla içeriğe sahip değil.  İlk sıktığımda nanenin verdiği o ferah kokuyu alıyorum. Üç beş dakika sonra koku yavaşta oturuyor o zaman kakulenin kokusu yavaş yavaş sarmaya başlıyor. Koku saatler geçtikten sonra amberin kalıcılığı ile gün sonunu tamamlıyor. Arada tamda adlandıramadığım bir tını daha var sanırım bu nitro bullet dedikleri içerikten olsa gerek fakat araştırdığımda tam olarak ne olduğunu bulamadım. Hızlı ve öfkelideki nitro olayları hariç :)

FULL SPEED NITRO KOKUSU, AVON FULL SPEED NİTRO İÇERİĞİ, FULL SPEED NİTRO KOKUSU

ÜST NOTA: Mint
ORTA NOTA:  Kakule, nitro bullet
ALT NOTA: Amber

Eşim kokuyu maalesef alamadığı için pekte beğenmedi. Fakat yakın arkadaşı çok beğendiği için babasına aldı. O nedenle koku zevkleri kişiden kişiye değişiyor. Klasik full speed eşimin favorisiydi, daha odunsu ve net bir koku olduğu için onu sevdiğini söyledi. Fakat akşam sarıldığımız zaman ya da ceketini, gömleğini asarken ben parfümün kokusunu çok net alıyorum ve o aromatik koku fevkalade! Koku bir tık daha hissedilebilir olsaydı bence daha çok sevilebilirdi. Eşim beğenmediği için bitince tekrar almayacağımız erkek parfümleri arasında yerini aldı.

FULL SPEED NITRO KOKUSU, AVON FULL SPEED NİTRO İÇERİĞİ, FULL SPEED NİTRO KOKUSU

Avon Fullspeed'in Adrenaline, Supersonic, Nitro, Power, Max Turbo ve klasik olmak üzere tam 6 farklı çeşidi var. Diğer kokularını da en kısa sürede denetmek istiyorum. Özellikle Avon Full Speed Supersonic' in beyaz şişesi çok şık!  Nitro edT, 75 mL boyunda. Ürünün katalog fiyatı 130 TL fakat yapılan aylık Avon katalogu indirimlerinde 79.99 TL'ye kadar düştüğünü görebilirsiniz.

Güvenli şekilde ve indirimli fiyatı ile Satın almak için Avon Dükkanıma tıklayabilirsiniz.

Mis kokulu günler,

İlke.

Yorumlar

  1. bu kokuyu ben de çok seviyorum:) erkek parfümü olsa da kullanıyorum

    YanıtlaSil
  2. Eşime bir dönem almıştım. Sevmişti de ama şu anda çok pahalı.

    YanıtlaSil
  3. Hoş ve güzel bir blogunuz var. Sizi takibe aldım. Sizi de beklerim,sağlıcakla Kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey