Ana içeriğe atla

MAYIS AYI #BİKUTUBİTENLER #58

güzellik blogu bitenler, bitenler blog, kozmetik bitenler yazısı

Yaz aylarının başlaması ile tüm bakım düzeni değişenler burada mı? Bitenlerin çoğunu Ramazan Bayramı tatilinde gittiğim yazlıkta bırakmış olsamda kalan sağlar bizimdir diyorum;

Elseve Mucizevi Yağ: Ben bu ürünü daha bu kadar popüler değilken şişe şişe bitirip, anlatıyordum. Bir zamanlar 6 TL'ye falan alıyorduk. Şimdi indirimli olarak 15'e bulabilene aşk olsun :D Bitenler yazılarımda gezinirseniz ne kadar çok beğendiğimi göreceksiniz. Son 1 yıldır pek almıyorum çünkü fiyatı çok artı. Durulanmayan, besleyici yağ kremi hiç denemediyseniz kesinlikle 1 kez şans vermelisiniz.

Pantene argan yağı, saç bakımı, pantene, güzellik blogu

Pantene Argan Elixir Yağ Terapisi: Sevgili Cadının İkizi Blog sahibesi sayesinde tanıştığım ürün. Yine durulama gerektirmemesi sayesinde deniz, havuz sonrası bile rahatlıkla kullandığım ürün oldu. Aşırı vıcık vıcık bir yağ değil. Saçı ağırlaştırmıyor, ipeksi bir yumuşaklık veriyor. Saçlarımın kabarmadan doğal dalgalar halinde kalmasını sağlıyor. Tüm özelliklerini düşündüğümde nötr kaldığım bir üründü. Detaylı incelemesi için renkli ürün adına tıklamanız yeterli. Belki Elseve Mucizevi Yağın artan fiyatından dolayı yeni bir muadil bulmuş oluruz :)

Pantene Argan Elixir Yağ Terapisi içeriği blog

Eda Taşpınar Yoğun Bronzlaştırıcı Yağ: Yazısını geçen haftalarda yazmıştım. Detaylı yorumlarımı okumanızı tavsiye eder ürün ismine yazı linkini eklerim.

Garnier Ambre Solaire Yoğun Bronzlaştırıcı Yağ blog, bronzlaştırıcı, sağlıklı bronzlaşma

Garnier Ambre Solaire Yoğun Bronzlaştırıcı Yağ: Garnier sanırım çoğunluğun tercihi olan markalardan biri. Didim' de çoğu market ve yerel yerlerde hep Garnier' ı görüyorum. Bu ürünle ilgili detaylı inceleme yazmayı planlıyorum bu hafta. Kısaca kokusu harika, spf 2 içeriyor o nedenle dikkatli kullanmak gerek. Cildinize sürdüğünüzde hemen emilmiyor, yapış yapış his bırakmıyor. Uzun vadede iyi iş çıkarabilir, detaylı yazıda konuşuruz ;)

Dalin Vazelin Etkin Nemlendirici: Özellikle babam beyaz tenli, hassas ciltli biridir. Genel olarakta güneşe bir alerjisi vardır. Dikkatli korunmaz ise tüm vücuduna iğne sokup çıkarıyorlar gibi batma hissi yaşar. Tabi o raddeye gelmeden önce banyo sonrası hafif yangı hissini aldığını ve tabi ki güzel nemlendirdiği için genelde evde bu tip vazelin içeren bir ürün bulundururuz. Kuruyan bölgelerime özellikle bu ürünü sık sık sürdüm, etkisini de beğendim. Çabucak yayılıp, yapış yapış his bırakmamasına ekstra puan veriyorum.

Nivea Sensation Canlandırıcı BaKım Kremi incelemesi blog

Nivea Sensation Canlandırıcı BaKım Kremi: Bu ürünü görümcem için almıştık. Daha önce bende bu serinin temizleyicisini ve nemlediricisini kullanıp memnun kalmıştım. Genç ciltler, hassas, karma ve normal ciltler bu kremi beğenecektir. Yapış yapış his yok, hızlı emiliyor, kuruluk hissi bırakmıyor. Makyajın altında da iyi. Benim tekrar kullanmamın sebebi alkol denat içeriğinin hemen en başlarda olmasındandı. Karma ciltli olduğum için etkisini başta hemen hissetmiyorsunuz, uzun vadede kullanırken neler değişir bilemiyorum. Yaz aylarında karma ciltler memnun kalabilir, kış aylarında tercih edeceğim ürün bu olmaz.

nivea canlandırıcı bakım kremi içerik, nivea Q10, nivea

Simple Water Boost Hydrating Gel Cream: Yaz kış deneyip son yorumumu buraya bırakayım. Detaylı yazımı ürün ismine tıklayarak okuyabilirsiniz. Bu ürünü karma cildim için Nisan-Ekim ayları arasında kullanırsam yeterli gelir, memnun kalırım. Soğuk ve kış günleri ya iyi bir nem serumu ile takviye edilmeli ya da başka bir nemlendirici tercih etmem gerekli.
 Diadermine Micellar Yüz Yıkama Jeli incelemesi, güzellik blogu, diadermine ürünleri, micellar yüz yıkama jeli

Diadermine Micellar Yüz Yıkama Jeli: Diadermine markası ürünlerinin bir kısmını severek kullanıyorum. Markanın ürünlerinin iyi olduğunu fakat PR' sinin pek yapılmadığı için ürünlerinin pek duyulmadığını düşünüyorum.
 Diadermine Micellar Yüz Yıkama Jeli, diadermine içerik, micellar yüz yıkama jeli, diadermine ürünleri, güzellik blogu
Yağlıya dönük ciltlerin yaz aylarında severek kullanacağı bir temizleyici. Tüm makyajı temizleme vaadi var. Bu konuda başarılı olduğu noktalar olduğu gibi başarısız kaldığı noktalarda var. Detaylı yazısı Haziran ayı içerisinde blogta yer alacak.
vensil, vensil yüz peelingi, acvit, güzellik blogu, acvit dermopeeling

Vensil Dermopeeling Özel Granüllü Yüz Peelingi: Bana Cyrene' nin Peelingini hatırlattı. Ne çok severdim onu.. Blogger etkinliğinde marka gönderilerinden birinde çıkmıştı. Acvit markasına ait bir ürün. İçeriğine bakınca şahane diyebiliriz! Haftada 2 kez kullandım. İçinde aloe vera, at kestanesi, lavanta, panthenol gibi içerikler bulunuyor. Pütürlü yapısının neyden kaynaklandığına emin olamadığım için hafif dairesel hareketler ile uyguladım. Tam boyunu almayı planlıyorum.


Superdrug Yüz Temizleme Mendili - Karma Ciltler: Full makyaj yaptığım günler, fazlalığı alıp sonra misel su vs ile sırayla temizliğe başlıyorum. İşime yarıyor, dokusu yumuşak. Kalın ve yumuşak mendilleri seviyorum.

Mara Metalik Ayna Efektli Oje: Zaman zaman sevdim, zaman zaman beğenmedim. Bu yazlıktakiydi aynısından 1 tane de evde var.

LURE Sprey Deodorant: Vanilya kokusu kalbimi çaldı. Sanırım a101' den almıştım. Sıkarken biraz boğucu olması hoşuma gitmedi. Koruması ise ortalardaydı. Sanırım bu biten sonuncu yedekti. Tekrar almayı düşünmüyorum.

Kotex Günlük Ped ve Benri Pamuk klasikleşen biten kutularında gördüğünüz ürünlerden.

Güzellik blogumda bitenler yazısında bahsedeceklerim bu şekildeydi. Ortak bitenlerimiz, beğendiklerimiz ya da beğenmediklerimiz var mı?

Sevgiler,
İlke.

Yorumlar

  1. Nivea Aqua Sensation favorilerimden, çok memnunum, Pantene yag da sevdigim bir ürün :)

    YanıtlaSil
  2. Lure sprey deodorant ben de bakayım. Gelsin yeni güzel ürünler

    YanıtlaSil
  3. Bitenler yazılarını hep sevmişimdir. Bir yazıda birden fazla ürün hakkında fikir sahibi oluyor insan.
    Sevilen ürünlerin birden fiyat yükseltmesi ayrıca konuşulacak bir konu, çok şikayetçiyim çoook :D

    YanıtlaSil
  4. Panten yağını elseve!den daha çok sevdim kesinlikle daha hoş kokusu var ve saçlarımı yumuşacık yapıyor o günlükte olsa (:

    YanıtlaSil
  5. Dalin'in vazelinini merak ediyordum bende, kokusu klasik Dalin mi yoksa normal vazelin kokusunda mı ? Gelsin yeniler.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Nivea Sensation Canlandırıcı Bakım Kremi bende severek kullanıyorum. Bana da uğrarsanız çok sevinirim.
    Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. oje favorim :) geçen haftalarda gratiste indirim vardı 2 tane kaptım yine :)

    YanıtlaSil
  8. heeey tişkir çok faydalı yazı buuuu :)

    YanıtlaSil
  9. Pantene yağı bende kullanmıstım güzel bir ürün, benimde yazılacaklar birikti bitenler için:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey