Ana içeriğe atla

BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞLERİ ( CARREFOUR, GRATİS,FOREVER, MİGROS, TRENDYOL, WATSONS )

Herkese iyi bayramlar dilerim!

Bu ay bayram indirimini ihtiyaca ve meraka yönelik olarak yaptım. Aslında denemek istediğim ve aklımda olan çok ürün var! Fakat artık tüketim insanı olmayı bıraktım. O nedenle insanlar sırf beni takip etsin diye bol ürüne gömülüp, sonra 2 günlük çekilişle dağıtmayı çokta samimi bulmuyorum. Çünkü çekilişi kazandıktan sonra çoğunluk gidiyor. O nedenle kalıcılık baki olsun, düşünce ve yorumlarımıza güvenen kitleye faydamız olsun yeter! :)

Gelelim nereden ne aldığıma:

Pallete kalıcı doğal renkler 8.0, neutrogena hydo boost micellar water, neutrogena skin detox misel su

CARREFOUR BAYRAM İNDİRİMİ

1. GARNİER SKIN NATURALS NEM BOMBASI KAĞIT GÖZ MASKESİ: Göz altı torbalarına karşı Portakal Suyu& Hyaluronik Asit olan çeşidi ile Göz Şişkinliklerine Karşı Hindistan Cevizi Suyu & Hyaluronik Asit olanını 5.75 TL'ye denemek için aldım. Çok zamandır aklımdaydı. Gratis indiriminde standı hep boş buluyordum. Görmüşken atıverdim :) 

2. PALETTE KALICI DOĞAL RENKLER SAÇ BOYASI: 8-0 olan bu çeşidinden 10 tane aldım. 6.45 TL' ye indiğini görünce annem için aldım. Tek seferde 2 kutu kullandığı için 4-5 ay yeter.

gillete venus riviera, bee beauty organik temizleyici, garnier kağıt göz maskesi, benri aloe vera güneş sonrası jel

GRATİS BAYRAM İNDİRİMİ

1. BENRİ GÜNEŞ SONRASI SERİNLETİCİ JEL: Geçen senelerde Benri After Sun' ı kullanıp çok çok memnun kalmıştım. Aynısından bulamadım, o nedenle yeni versiyonunu aldım. Güneş sonrası serinletici jel' in Aloe Vera D Panthenol ve E vitaminli olmak üzere 2 çeşiti var. Fakat E vitaminli olanda alkol bulunmakta. Ben o nedenle geri bıraktım. Zaten güneşte gerilen cilde en başlarda alkol içeren bir güneş sonrası sürmenin hiçbir manası yok... İndirimli olarak 7.5 TL gibi bir fiyata almıştım.

2. BEE BEAUTY ORGANİK LİKİT TEMİZLEYİCİ: İhtiyacım yoktu aslında. Organik olması ve yeni gelen Gratis ürünlerinden biri olmasından dolayı seri aklımdaydı. %50 indirimde bu ürün 9.95  TL falandı. Diğer ürünlerini de muhtemelen bir sonraki seride alacağım. 

3. GİLLETE VENUS RİVİEA: Daha önce Gillete Venus SPA Breeze olan çeşitini uzunca süre kullanmıştım. Renkli isme tıklayarak okuyabilirsiniz. Tahriş etmeden, acı duymadan, rahatlıkla ve uzun sürece kullanılabilir olduğu için tercihim Venus! İndirim zamanı almakta fayda var. Kasa arkasından yaklaşık 13 TL'ye 2li bu paketi aldım.

Forever Aloe Vera Roll on stick, gülşah aseton, Loreal Bonjuar nudista bb kream, nivea aqua sensation tonik ve krem

MİGROS BAYRAM İNDİRİMİ

1. NİVEA AQUA SENSATION CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ VE CANLANDIRICI BAKIM KREMİ: Bu ikiliyi görümcem için aldık. Karma cildinde alerjiye sebep olmadan, germeden, nemlendirerek istediği bakımı yapıyor. 20'li yaşların başlarındakiler sevebilir. Sanırım temizleyiciye 17 civarı, kreme ise 24 civarı ödedim.

2. NEUTROGENA SKİN DETOX VE HYDRO BOOST MİCELLAR SU: İkisini de geçen aylarda yine almıştım. Oradan oraya taşımak istemediğim ve deneyimlemek için iyi bir görüş oluşturmak adına 1'er şişe daha aldım. Yazlıkta yazısını yazıp, bitirir atarım. 14-15 TL civarı fiyatı vardı.

3. GÜLŞAH ASETON - Besleyici Etki: Bilmeyen yoktur sanırım Gülşah' ı. 3.95'e aldım, yazlığa hiçbirimiz aseton getirmeyi akıl etmeyince alıp koyalım buraya dedik :)

FOREVER ALIŞVERİŞİ

1. ALOE EVER SHIELD DEODORANT STİCK - ALOE VERALI: Arkadaş çevremde uzun zamandır kullanan ve memnun olan bir kesim var. Açıldıktan sonra rahatlıkla 1 yıl gittiği söyleniyor. İçeriğinde alüminyum olmaması çok çok iyi. Terletiyor fakat koku oluşumuna sebep olmuyor. Birkaç kez denedim şimdilik memnunum. Fiyatı 40 TL.

Pastel Beauty Filter Fixing Powder, Elseve Dream Long Onarıcı Şampuan ve Saç Kremi

WATSONS BAYRAM İNDİRİMİ

Sebebi ziyaretim NYX indirimi içindi. Uzun zamandır beklediğim %50 indirimi duyunca sevinerek gittiğim şubede NYX standının olmaması :))) Neyse yerini Pastel ile doldurdum.

1. PASTEL PRO FASHİON BEAUTY FİLTER FİNAL TOUCH FİXİNG POWDER: Tamamen ihtiyaçtan dolayı aldım. Sanırım %40 ile 19.50 TL'ye aldım.

2. LOREAL ELSEVE DREAM LONG ONARICI BAKIM ŞAMPUANI VE BYE BYE MAKAS SAÇ BAKIM KREMİ: Instagramda görünce oldukça merak ettim. Aslında hiç ihtiyacım yoktu. Tuzsuz, silikonsuz, keratinli şampuanlar kullanıyorum son zamanlarda. Merak edince şampuan ve saç kremini alıverdim. Saç bakım kremi sanırım 12 TL, şampuan ise kasa arkasında 8 TL idi :)

TRENDYOL BAYRAM İNDİRİMİ

1. LOREAL PARİS BONJOUR NUDISTA BB CREAM - AYDINLIK VEREN RENKLİ NEMLENDİRİCİ: Tamamen meraktan alındı. Yazın fondöten yerine BB, CC, DD kremler daha konforlu oluyor. Denenecekler arasında yerini aldı. Fiyatı 23 TL'di.

Alışverişleri parça parça yaptığım için fotoğraf çekimleri karışık :) Sanırım Ağustos' ta ki bayram indiriminde ihtiyaç indirimi dışında bir şey almam. Ortak aldıklarımız ya da denediklerimiz var mı?

Sevgiler,

İlke.

Yorumlar

  1. Ürün incelemesi ve tavsiyeler için editöre teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullanasın tatlış, garnıer göz bandını çoğu kişi beğenmemiş ama umarım sen beğenirsin :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhtiyaç ve beklentiye göre değişir, bakalım nasıl bir deneyim yaşayacağım Garnier Göz Altı Maskeleriyle:)

      Sil
  3. Özellikle Elseve'in yorumlarını bekliyorum canım. Bir de Loreal renkli nemlendirici

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftaya Elseve Dream Long'u denemeye başlayacağım, tatilden döneyim bir :) Dream Long' un saç kremi ve saç maskeside aklımda. Almayı düşünüyorum.

      Sil
  4. Birkaç indirimi acil ihtiyaçlar dışında es geçtim. Bee Beauty'nin organik serisinden almayı düşündüğüm birkaç ürün var ama stoklarımı biraz daha eritip almaya karar verdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bende öyle yapacaktım. O nedenle seri olarak almadım. Fakat seri tutulacak fiyatlar fırlayacak gibi geldi bana. :)

      Sil
  5. Elseve Dream Long serisi hakkındaki yorumlarınızı merakla bekliyorum. Hepsini güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. güzel bilgilendirmeler olmuş bayanlar çok aramasın bu arada blogunuzu takibe aldım ilke hanım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey