Ana içeriğe atla

Hijyen Silahlarım - Bitenler 5

Merhabalar,
Hijyen Silahlarım kategorisinde evimde kullandığım temizlik ürünlerinden sevdiklerim ve sevmediklerimi incelemeye devam ediyorum. Uzun zamandır bu konseptin bitenlerini yapmamıştım çünkü çok farklı zamanlarda biten ürünleri yazmak için bekletmek beni rahatsız ediyor. Bu hafta birden fazla ürün bitince hafta sonu sizlerle paylaşmak için beklettim. Bir sürü yeni çıkan ürünü de giden ürünler yerine hemen yerleştirdim :) 
Domol Fırın Temizleyici, Vernel Max, Perwoll, Pronto Ahşap Temizleyici, Palmolive, Huncalife Bulaşık Deterjanı

Toplu düğün fotoğrafınıda çektiğimize göre bireysel olarak ürünlerden bahsedelim mi? :)

PERWOLL YENİLENEN CANLI RENKLER: Hassas Çamaşırlar için Sıvı Deterjan olarak geçen ürün bence özellikle yeni giysilerinizin renginin daha canlı kalmasını sağlıyor. Zaten rengi giden ürünlerini canlandırdığını söyleyemem. Ürünün vaadleri şöyle; renk solmasını önleme, yıkama sırasında gri iplikçiklerin giderilmesi, leke çıkarma gibi. Var olan rengi korumada ve iplikçik oluşmasını önlemede gerçekten başarılı. Leke için bazen yeterli gelmediği için buna yönelik ürünler ve yöntemler kullanmam gerekebiliyor. 3 senedir aralıksız perwoll kullanıyorum. Arada aldığım küçük boy farklı ürünler olsa da Perwoll almaktan sıkıldım sanırım. O nedenle diğer çamaşır deterjanlarını denemek adına bir müddet almayacağım.

PERWOLL YENİLENEN SİYAHLAR: Siyah, Koyu Renkli ve Hassas Çamaşırlar için Sıvı Deterjan yukarıdada bahsettiğim gibi bu ürününden siyahların daha canlı siyah olmasına yönelik bir etkisi olduğunu gözlemlemedim. Ama yeni aldığım koyu renkli giysilerin renklerini koruduğunu söyleyebilirim... Perwoll Yenilenen Canlı Renkler için düşündüklerim bu üründe de geçerli. Fakat siyahlar için söyle bir durum daha var. Biliyorsunuz siyahın toz çekme durumu. Bunu engelleme durumunu düşük buluyorum. Asarken çırpsam bile yeterli gelmiyor. Zaten evcil kedim olduğu için tüy temizleyici kullanıyorum. Şimdi daha sık kullanır oldum çözüm üretmediğim için..

VERNELL MAX SOFT & OİLS - Manolya Yağı: Makine bitip, çamaşır sepetine aldığım ürünlerde ilk Vernel Max' ın kokusunu alıyorum. Özellikle Manolya Yağı olan çeşitini seviyorum. Uzun süre kalıcılık vaadi konusuna katılıyorum çünkü katladığım çamaşırları dolabımdan alırken kokusu geliyor ama yoğun parfümlü kokusu olduğu konusuna katılmıyorum. Buram buram bir koku kalıcılığı beklerseniz, aradığınızı bulamazsınız. Yumuşaklık konusunda da bence başarılı. Ben pek yumuşatıcı arayan biri değilimdir. Fakat eşim kullanmadığım zaman özellikle havlularda hemen anlıyor :D 

DOMOL FIRIN, IZGARA TEMİZLEYİCİ: Bu indirimde kendimi Domol ürünleri alırken kaybetmemek için eşime beni Rossmann' a götürme dedim :) Siz düşünün memnun muyum? Detaylı yazısını blogta yazmamış olabilirim ama yine konsept yazıları içinde muhakkak gemiştir. Ben 3. şişeye geçeceğim ve yağları akıtıp götüren, sizi yormadan pırıl pırıl temizlik sağlayan bu ürünü bence 1 kere denerseniz ne demek istediğimi anlarsınız. Sanırım aynı kalitede farklı bir Türk markası keşfetmiş olabilirim. Biraz onu deneyeyim yorumlarımı paylaşacağım <3

HUNCALİFE LİMONLU BULAŞIK MAKİNESİ SIVI DETERJANI: Konsantre ürünler kullanmayı sevenlerden misiniz? Huncalife Home Professional ürünleri konsantre yapıda ve Fosfat, Paraben, Sülfat içermemekte. Her yıkama için kendi kapağının yarısı kadar ürün kullanmak yeterli. Açıldıktan sonra 2 sene içinde bitirmelisiniz. Yerli Türk bir markanın böyle temiz içerikli ürünler üretmesine memnun kaldım. Yaklaşık 60-65 yıkama kadar yeterli geliyor. Ürünleri çizmeden, leke bırakmadan temizlemesinden memnun kaldım tekrar alabilirim. Tablet ürünler yerine arınması kolay olan sıvı ürünler kullanmaya karar verdim.

PALMOLİVE MUTFAK İÇİN EL SABUNU - KOKU GİDERİCİ: Misket limonunu çok severim. Ve ellerde kalan balık, sarımsak ve soğan kokusunu ise hiç sevmem! Denemek için kaldım fena da değildi bence. Zaten Palmolive sıvı sabunları genelde beğeniyorum. 

PRONTO 5İN 1 SABUN BAZLI AHŞAP TEMİZLEYİCİ: Temizler, korur, toz bırakmaz, doğal parlaklık verir ve parfümlüdür şeklindeki  5 in 1 etkisinden memnun kaldım diyebilirim. Çok abartıldığını düşündüğüm bir ürün. Aynı etkiyi sağlayan daha ucuz ürünler olduğunu düşünüyorum. İndirimliyken denk gelirsem yine alabilirim ama elimde denemek için aldığım birkaç farklı markanın ürünü var :)

Son zamanlarda bitirdiğim temizlik ürünleri bu şekilde. Yeni gelen SIR ve NİSS ürünleri (firma gönderisi), KİM Market' ten aldığın VİKİNG markasının 5 farklı yeni ürünü, HİGHGENİC' ten yeni aldıklarım derken 4 farklı firmaya ait yep yeni ürün denemeleri beni bekliyor. 

Ortak bitirdiklerimiz var mı? Kullandıysanız ürünler hakkındaki düşüncelerinizi duymak beni mutlu eder. Ayrıca gerek deneyip memnun kaldıklarınızı, gerekse deneyip şu ürünü yorumlar mısın dediklerinizi aşağıya yorum olarak bırakmayı unutmayın!


Yorumlar

  1. bizde de kedi ve köpek var ve tüyler konusunda tek çözüm kurutma makinesi, tüm tüyü topluyor :)
    Huncalife bulaşık deterjanını merak ettim, fiyatı ne kadar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurutma makinesi koyacak yerim yok =( Huncalife bulaşık deterjanı zaman zaman indirimle 18-20 TL'ye alınabiliyor.
      Sevgiler.

      Sil
  2. domol temizleyiciler favorim sadece onları alıyorum artık o derece..

    YanıtlaSil
  3. bunların çoğunu ben de severek kullandım ^_^

    YanıtlaSil
  4. Vernelin bu serini ben de sevdim. Dediğin gibi kokusu çok yoğun değil, gayet yerinde bence de..

    YanıtlaSil
  5. Palmolive koku giderici sıvıyı çok severek kullanıyorum, kokuyu anında yok ediyor :)

    YanıtlaSil
  6. Perwoll bir dönem çok sık kullanıyordum ama şu ara başka markalara bakar oldum. Domol fırın temizleyiciyi muhakkak stok yapıyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey