Ana içeriğe atla

Farmasi Energizing Face Scrub Berries - Böğürtlen Özlü Yüz Scrubu

Instagram hesabımda Farmasi Çiğdem hanımdan gelen ürünleri sizlerle paylaşmıştım. Ürünlerin neredeyse hepsini kullandım ve şimdi fikirlerimi sizlerle paylaşma zamanı geldi. Öncelikle Çiğdem Hanıma güzel paketi için tekrar teşekkür ediyorum. (Kendisine ulaşabilmek için ismine tıklamanız yeterli.)


Scrub yüzümüzdeki ölü derileri arındırmak için kesesiz gerçekleştirmeye çalıştığımız işleme verilen ad diyebiliriz. Bu ürün sadece ölü derileri atmak değil, enerji verip cildi canlandırmayı da vaat ediyor. İçeriğindeki Vitamin E ve Gliserin sanırım bu ekstra nemin kilit noktası.


Kuru, normal ve karma ciltlerin seveceğini düşündüğüm bu ürün belki hassas ve akneli ciltlerin hoşuna gitmeyebilir. Tanecikleri tahriş edecek kadar sert değil ama çok yumuşakta olduğunu söyleyemem. Bu taneciklerin böğürtlen çekirdeklerinden oluştuğunu tahmin etmeniz zor değil. Bence her ihtimale karşı bu iki cilt tipine sahip kullanıcıların test edipte almalarında fayda var.

Kullanımı ise oldukça kolay bu kremsi formüllü, tanecikli scrubu; nemli yüz ve boyun bölgenize parmak uçlarınızla masaj yaparak uyguladıktan sonra ılık suyla yıkayarak kolaylıkla temizleyebiliyorsunuz.


Ürünü hem ilkbahar hem de yaz aylarında kullanma şansım oldu. Kullandıktan sonra cildimde ne gerilme hissettim ne de kuruluk. Daha çok hoş bir yumuşaklık bıraktı. Kokusu da oldukça güzel zaten Berries ailesi ürünlerinden kötü kokanına denk gelmedim :) Pek köpürdüğünü söyleyemem, kremsi losyonumsu yapısından dolayı olsa gerek.

Biliyorsunuz scrublar çoğunlukla günlük kullanıma uygun değiller. Yapısı aynı yüz temizleme sütlerinin az daha yoğun ve tanecikli hali olunca şimdiye kadar kullandığım ürünlerden biraz farklı geldi. Genellikle haftanın en fazla 2-3 günü cilt bakım rutinimde scrub yer alır. 


Ürünün cildi nemlendirmesi, germemesini oldukça beğenmiş olsam da sanki T bölgemi temizleme de yetersiz geldi.  Aslında arka yüzüne baktığınızda göreceğiniz gibi eksfoliasyon, arındırma gibi bir vaadi yok. Benim scrub tercihim cilt tipi nedeniyle bu tarz ürünlerden yana olduğu için bunun eksikliğini hissettim diyebilirim. 

Ürün 100 mL ve oldukça bereketli. Fiyatı hakkında bilgim yok ama tahminimce 20 TL'nin altında, indirimlerle alabileceğiniz bir ürün. Eğer Farmasi ürünlerine ulaşmak isterseniz, Çiğdem Hanım ile bağlantı kurabilirisiniz. Kendisinin instagram adı Farmasi_Cigdem olarak geçmekte.

Farmasi' nin peelinglerini daha önce denemiş miydiniz? En beğendiğiniz Farmasi ürünlerini aşağıya yorum olarak bırakmayı, varsa önerilerinizi yazmayı unutmayın. 


Yorumlar

  1. Kıvamı ve görünüşü aynen tatlı gibi, uygularken yiyesi gelebilir insanın! Bilgiler için teşekkürler İlke'cim, öperim!

    YanıtlaSil
  2. Ben de scrubları çok severim ama henüz farmasi ürünü denemedim :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım :) Farmasi'nin çoğu ürününü denemedim ama yorumlar güzel anlaşılan :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey