Ana içeriğe atla

#Bikutubitenler Nisan - 32



#Bikutubitenler Mart yazısından bu yana oldukça fazla ürün birikti. Bu ayın bitenler kutusunda uzun aradan sonra renkli kozmetik var. Peki bitirebildiklerim mi? Yoksa vadeleri dolanlar mı? Ağırlıklı olarak biten bakım kutusunu hemen incelemeye başlarsak;
1. Renkli Kozmetik


Wet n Wild Cover All Kapatıcı Palet: Detaylı yazısı için ürün adının üzerine tıklayabilirsiniz. 18 aylık raf ömrü dolduğu için, çöpe gidiyor. Kapatıcısı neredeyse bitti, fena değildi ama özellikle kapatıcıdan beklediğim beklenti yüksek olduğundan tekrar almam sanırım.

Hellocare Kapatıcı: Biri oldukça koyu, diğeri ise oldukça açık olan bu ürünler dermokozmetik alışverişlerim sırasında kutumdan çıkmıştı. Daha öncede aynı ürünlerden kullanmıştım. Koyu olanı kontur yaparken kullanmayı tercih ettim, memnun da kaldım diyebilirim. Yine kullanım ömürlerini doldurdukları için atıyorum.

Maybelline Expression Kajal Göz Kalemi: Yarısını açacak yarısını ben kullandım. Açılırken hep kırıldı, en sinir olduğum durum bu, sırf bu sebeple böyle kalem almak istemiyorum. Göz içinde ve altında kullanımda akma yapsa da kış aylarında göz üstünde fena değildi. Siyahlığını çok seviyordum ama 3-4 saat geçmeden akma ya da göz kapağımda izi çıkabiliyordu. Biz anlaşamadık, o nedenle tekrar almam sanırım. İndirimdeyken 4-5 TL civarında bir fiyata edinmiştim.

Avon 2'li açacak: Taa 2008' den beri makyaj çantamın ayrılmaz ürününün, bu ay helvasını yiyoruz. 

HM Make Me Blush Palet: Pink, Bright Pink ve Plum adlı 3 renk içeren bu allıkta en başta gördüğünüz koyu plum rengi benim favorimdi. Diğerlerini belki denemek için 1-2 kez kullandım kullanmadım. Fakat 2014 Ekim ayında aldığım bu paletin ömrü 12 aydı, ben fazlasıyla uzun zaman yanımda tutunda bunu da atmak zorunda kaldım. Yanılmıyorsam 6gr 'dı ve 10 TL civarında bir fiyata almıştım. Kalıcılığı oldukça iyiydi ama talc, mica, dimethicone ve parabengiller içeriğinde mevcuttu. 


2. Depilasyon - Epilasyon Ürünleri:

Bioder Tüy Azaltıcı Vücut ve Yüz Serumu: Her ikisini de ayrıntılı yazmayı ve tekrar sipariş etmeyi planlıyorum. Bu tip ürünler bence 1 kürle değil en az 3-4 kürlük kullanım sonucu etkisini ortaya koyuyor, ben %25 likte olsa bir etki farkettiğim için biraz daha denemeye devam etmeyi planlıyorum.

Sesu Tüy Sarartıcı Krem: Geçen gün bu daha bitmeden Gratis alışverişinde yedeklemiştim. El altında bulunması bazen iyi olabiliyor.


Bioder Epiten Tüy Azaltıcı Kartuşu daha önce blogta yazmıştım. Bu fena değil ama pembe pudralı olanı kesinlikle çok daha iyi. Yeşil olan bu papatyalının kartuşunda erime sıkıntısı ile karşılaştığım  1-2 kez oldu ama pembesi akışkanlıkta hiç sıkıntı çıkartmadı. Kozmela alışveriş yazılarımda sık sık bu markanın ürünlerine yer veriyorum.

Vi-vet Roll-On Sir Ağda: Diğerlerine nazaran çabuk eridikten sonra kullanırken çabuk donan, kartuşta bazen başlıkta dönme ve akışkanlık soruna denk geldiğim için çok sevemediğim bir ürün oldu.

Sesu Roll On Sir Ağda Natural: Oldukça akışkan, son gramına kadar iyice kullanabildiğim kartuşlardan. Neden bilmiyorum sanki bu ürünü kullanınca kolumdaki kıllar daha sert çıktı. Sebebi farklı bir şey muhtemelen ama bacağım normal, kollarım farklı bir tepki verince şaşırdım. Ama sıkıntı çıkartmayan bu kartuştan gene alabilirim. Gratis, Watsons bir çok marketten rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

Tanaçan Depilissima: Bu da çok beğendiğim, sonuna kadar rahat kullanabildiğim sorunsuz bir üründü. Depilissima ürünlerine Eminönü' ne gittikçe Filiz Kozmetik'ten alıyorum.

Aslında bu 4 ürünü karşılaştırma yazısı yazarım diye hep beklettim. Yazsam mı bilemedim o nedenle bitenlerde toplu olarak özet geçeyim dedim :)


3. Cilt Bakımı ve Ten Ürünleri

Isana Deospray Fresh: Alüminyumsuz deodorant ararken, Isana' nın içeriğinde olmadığını farkedince hem eşime hem de kendime birkaç deodorant aldım. Bunu eşim bitirdi, bir beğendi bir beğenmedi. Korumasının uzun süreli olmadığını ama fiyatı ve içeriğine göre iyi olduğunu söyleyebiliriz. 

Avene Termal Su: Ya bu 300 ml olan spreylerin zoru ne? Sıkıyorum püskürtmüyor, ara ara şıp şıp akıyor. Başak' ın Bioderma' da yaşadığı soruna firmanın söylediği belki burada da tutar diyip, çıkarttıp üfledim püfledim ama yemedi :( Bir daha bu boyu almam, firma da bir açıklama yapsa ne hoş olur...

Enozone Anti Acne Losyon: Losyon diye geçse de püskürtmeli sprey bir tonik. Lilakutum' dan çıkan ürünü bir heves ile 3-5 gün kullanıp, köşeye atmışım. Kullanım ömrü dolmuş, yıllarmış. Üzülerek çöpe atıyorum. Fakat çok olumlu ve olumsuz yorumlar içeren ürünü merak ediyorsanız, şuradan inceleyebilir ve alabilirsiniz.

Clinique Take The Day Off Makyaj Temizleyici: Favorim haline gelen bu ürün birçok kişiden temizlenmesinde zorluk yaşadıklarını söyledikleri Maybelline Lash Sensational Mascara'yı bile rahatlıkla temizliyordu. Çift fazlı olan bu ürünün tam boyunu alıp tekrar kullanabilirim.

Rituel de Beauty: Son günlerde favori burun bandım bu oldu diyebilirim. 6'lı ürün içeren paketi Bim marketlerden 4.5 TL gibi bir fiyata alabilirsiniz.


4. Karışık Ürünler:

Orkid Platinum: Favori Orkid ürünüm bu diyebilirim. Bazı serileri kayma, alerji ya da tahrişe sebep olabiliyor. Bence böyle ürünlerin üst yüzeyi kesinlikle pamuk dokulu olmalı.

Benri Pamuk: Çevremde birçok kişi bu tip soruna karşılaşmış. Bana ilk defa denk geldi. Resimde görülen ürünün üzerinde tanecikler var. Ayrıca içinden koparılmış mı desem yarım mı desem çıkan pamuklar var. İndirimden aldığım benri pamukların mı kalitesi düşük acaba? 


Fresh n Soft Makyaj Temizleme Mendili: Tekrar alabileceğim, ıslaklığı fena olmayan makyajın kabasını oldukça iyi alan ürünlerden biriydi. Temizledikten sonra cildimi kurutmayan nemli-kremsi hissettiren bir yapısı vardı. Daha önce Isana' nınkini çok beğenerek kullanmıştım.

Nisan ayının genel özeti bu şekilde. Saç bakım ürünü ve duş ürünleri hep bitmek üzere sanırım gelecek ay bu yönden ağır ürünler okuyabilirsiniz :) Ortak bitirdiklerimiz  var mı?

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter & Snapchat & Snupps kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Yorumlar

  1. Yaa İlkecim Avene bende de sonlara doğru aynı soruna yol açmıştı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya benimki hep yarım kalıyor❣ Sıkıldım artık güya ekonomik diye evde kullandığımı büyük boy alıyorum hiçbir karı kalmıyor. 😂

      Sil
  2. benri pamukta aynı problemi yaşadım. şu vadesi dolanları ben de temizleyeyim bari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz araştırdım, gelen yorum ve msjlara bakarsak baya yaşayan var. Maillede bildirdim ama dönüş alamadım...

      Sil
  3. Clinique take the day off makyaj çıkarıcıdan ben de çok memnun kalmıştım.
    Çok da başarılı bir bitirme projesi olmuş. Darısı başıma diyeyim^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başına ✌️ Çok çok beğendim, tam boyunu da indirimde alabilirim ☺️

      Sil
  4. Detoks gibi olmuş :) Yenilerini güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Epeyce ürün tüketmişsiniz.Termal sudan ben de kullandım, hala da kullanıyorum, memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene termal sudan memnunum fakat bu boyu sorunlu olduğu için 50 ya da 150 ml boylarını tercih edip yoluma devam edeceğim..

      Sil
  6. Maybelline kalemlerinden nefret ettim, aynı şekilde iki kalemini aldım kalemi açmak için kaç değişik kalemtıraş aldım yine açılmadı parçalandı :///

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende maalesef, uzun süre akma sorunu yaşatmasa bunu göz ardı edecektim çünkü siyahlığını sevmiştim ama yapamadık 💔😂

      Sil
  7. Benrinin bu yuvarlak pamuklarında ben de böyle bir sorun gördüm. Ancak kare olan pamukları daha kaliteli sanırım ondan şaşmamak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kare olanlarda hiç yaşamadım sorun. Onları daha çok seviyorum ama göz için yuvarlak olanlar daha kullanışlı geliyor bana ✌️

      Sil
  8. Isana deodorantı bende almıştım ancak evden çıkarken kullanayım gün boyu korusun bir ürün değil.İş yerimde dolabımda bulundurarak ihtiyaç duydukça kullanıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, max 2 saat kadar etkisini belki koruyor.

      Sil
  9. Enozone Anti Acne Losyon :) benimde lila kutumdan çıkmıştı :)) ben bitene kadar kullanmış ve ne kötü nede iyi bir etkisini görmeyip memnun kalmamıştım :) iyiki de kullanmamışsınız :)) ısana deodorantı merak ediyordum ama korumasına bakılacak olursa almasam daha iyi olacak gibi gibi :)) sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enozone için hp öyle diyorlar, büyük bir kayıp değilmiş.

      Isana' yı çok beğenenlerde var. Herkeste etkisi aynı olmayabiliyor, alumsuz olunca fiyatı da çok makulken bir bak gene de ;)

      Sevgiler canım :)

      Sil
  10. Epey gidenler olmuş. Ortak bitirdiklerimiz var. Ama liste tutmuyorum. Yeni ürünleri güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  11. Waaaoooww ne kadar çok ürün bitmiş. Ve tabii çöpe gidenler de bol.
    Sanıyorum bu aralar benim de ayıklama düzenleme zamanım geldi...

    YanıtlaSil
  12. Ya Avéne'in 300 mL2lik boyunu dah önce bitirdim, pek öyle bir sorun olmadı bende... ama bu püskürtme mekanizmaları hepsinde bir cozutuyor sanırım :(
    Clinique Take the Day Off'a ben de bayulıyorum; fakat fiyatı çok fazla yahu :/ aslında, arada kullanmak için alınabilir... yine de hindistancevizi yağı üstüne msiel su da işimi gördüğünden pek o parayı vermek istemiyorum :D
    Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bilmiyorum, artık büyük boyunu almam...
      Clinique <3 İndirim olsa ara ara çıkmayan makyajlar için el altında olsun istiyorum.
      Hindistancevizi yağı kullanmadım, aklımda olsun!

      Sevgiler :)

      Sil
  13. baya bir temizlik olmuş :-)) isana deodorantları severek kullanıyorum çantamda da küçük boyu var .. avene spreyin hiç bu kadar büyük boyunu kullanmadım o nedenle bahsettiğin sorunla karşılaşmamış olabilirim sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende artık küçük boy Avene' i tercih edeceğim. Isana' nın küçük boylarını görmedim, varsa alıp çantaya atayım :)

      Sil
  14. Benri pamukta aynı sorunu bikaç kez yaşadım artık satın almıyorum. Clinique benim de favorim, ah o fiyatı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clinique bir inse :)
      Bende artık mecbur kalmadıkça almam, iyileştiğine dair bir şey duyarsam ayrı =)

      Sil
  15. Enozone'u ben de kullanmıştım.Hiç bir etkisini görmemiştim.
    Makyaj malzemelerini de ayıkladığın iyi olmuş.Günü dolanları ayırmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle bir bakındım ürün hakkında düşüncelere, o nedenle kullanmadan gitiğine artık üzülmüyorum :)

      Sil
  16. Ooo ne çok şey bitmiş:) isana markasını seviyorum. Benri pamukta da ben sorun yaşamadım hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru dürüst bir geri dönüş bile yapmadılar, Benri pamuk düzelene kadar bir daha alacağımı sanmıyorum.

      Sil
  17. Düzenli ürün kullananlar belli, yine bitmiş bir sürü şey :) Avene ile ben de aynı sorunu yaşadım, dolu dolu ambalajlar püskürtmemeye başladı. Firmaya mail attım evime de yakın hani götürsem inceleseler en azından diye. Bana aldığınız yere götürün dedi, düşün ben İstanbul'dayım Marmaris'ten almıştım. Oysa barkod numarasından kendileri bile nereden aldığımı bulabilirdi. Termal sulardan en sevdiğim Avene ama o günden sonra diğer markaları deniyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Firmaların bu şekilde geri dönüşleri kendi kayıpları. Ben dönüp bir daha almam, alanı da uyarırım.

      Sil
  18. Yenileriyle evinizi doldurmak nasip olsun :)

    YanıtlaSil
  19. Sen mayisi yazacaksin nerdeyse ben yeni gelebildim:) bol bol yenilerini al canim.

    YanıtlaSil
  20. Heliocare benim de denemek istediğim bir marka. Bitmeden atılan ürünlere çok üzülüyorum. O yüzden mümkün olduğunca, ihtiyaç alışverişi yapıyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey