Ana içeriğe atla

Finish Bulaşık Tableti Sorunsalı

Merhabalar,

Her yıkamada güçlü temizlik mi?

.Kadınlar için yapılan icatlardan en güzellerinden biri sanırım bulaşık makinasıdır. Aslında sadece kadınlar için değil, dünya yararı için diyebiliriz. Çünkü ciddi bir su tasarrufu ve enerjiden bahsediyoruz.
Uzun zamandır canımı sıkan bir konuyu sizlerle paylaşmak istedim. Yukarıda ki görsel kaç kişiye tanıdık geldi? 
Bu olay başıma sıklıkla gelince sosyal medyada paylaşmadan edemedim. Paylaşınca gördüm ki , yalnız değilim!

Önce tablet mi makina mı sorunlu karar veremedim. Makina daha alınanı ay dolmadı, böyle olunca hay aksi dedim! Beyaz eşya şans işi.. Sonra baktım, birkaç yıkama da bir nedensizce bu oluyor.. Sizlerde aynı şeylerden bahseden yorumlar bırakınca açıkçası makina da sorun olmadığı ortaya çıktığı için içim ferahladı.

Sizce bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir? 

Bulaşık tableti koyduğum haznenin her seferinde kuru olmasına dikkat ediyorum. Ayrıca ne çok sıcak ne de çok soğuk suyla yıkamıyorum. Yani tabletin erime sorunu bundan kaynaklanıyor olmasa gerek... 

 Birde bulaşıklar hep benekli benekli, hiç hoş olmayan şekilde makinadan çıkıyor ki delleniyorum! Birde sanki böyle kaypak kaypak oluyor kiiii... Not: Parlatmadı

Bu ürünle ilgili ciddi sorunsal ile ilgili firmaya muhtemelen ulaşan şikayetler vardır. Fakat firma yetkililerinden pek geri dönüş olduğunu sanmıyorum. Çünkü benim şikayetime hiçbir şekilde  dönüş yapılmadı.

Artık sıvı deterjan almayı ya da markayı tamamen değiştirip başka tablet ürünler kullanmayı düşünüyorum. Siz hangi ürünleri kullanıyor ve öneriyorsunuz?

 Bu arada pakette 60a yakın ablet duruyor, bunları atacağımı söylediğim zaman Burak' ın teyzesi 'Bunlar ile duşa kabin çok güzel temizleniyor. Eline eldiven giy ve suda erittiğin tabletle temizlik yap.' diye öneri sundu. Napalım neye niyet neye kısmet =) Bu yöntemi deneyen var mı?

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler!

Yorumlar

  1. Maalesef bu tip deterjanlarda bu sorun var,eğer mümkünse sıvı karışımlı olanları tercih edin dışı jelatin kaplı olanları,aynı sorunu Pril deterjanda yaşadım,kullandığım bardakların pek çoğunu değiştirmek durumunda kaldım bu sebepten,birde deterjanı gözün çok dibine itmemeye çalışın şayet kapak varsa jelatinin kapağa sıkışmamasına özen gösterin,zira kapağa sıkışıp olduğu yere yapışıp kalabiliyor deterjan..

    Tavsiyem Finish Quantum ve/veya Fairy Platinum kullanmanız yönünde,duşakabin temizleme olayını ilk kez duyuyorum enteresan geldi denenebilir sonuçta ürünün cam temizleme özelliği var,umarım faydalı olur..

    YanıtlaSil
  2. Son yöntemi bilmiyorum denemedim ama aynı sorunu yaşıyorum. Makinenin servisini aradığımda pervane ve suzgecleri çıkarıp temizlememi söyledi. Şimdilik bir sorun yok ama dediğiniz gibi bir anda olabiliyor nedensiz. Ne diyelim kolay gelsin hepimize. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pervane ve süzgece falan baktım aslında, hiçbir sorun yoktu. zaten makina yeni toplasan 10 yıkama yaptım yapmadım :) Herkesin ortak fikri olan jel ve fairy olayı doğru sanırım çünkü jel bir ürünle yaptığım deneme de sorun gözlemlemedim. Teşekkürler, aynen hepimize kolay gelsin :)))

      Sil
  3. Aynı sorunu bende çok yaşadım.Fairy ye geçince sorun çözüldü.Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Ben bi yemek kasigi kadar limon tuzu da atiyorum bide bunlari direk makinanin icine atiyorum cunku benimde yapisiyodu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün kullannım şeklinde içine atmayın diye net bir uyarı var . Sağlığa zararlı olabileceği nedeni ile hiç bu şekilde kullanmadım. Önermiyorum..

      Sil
  5. en azından atılmadan işe yarayacaklarını da öğrendiniz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu iyi oldu yoksa neredeyse 50 tablet direk çöpe gidecekti =)

      Sil
  6. bizim makinede de aynı sorun, makinemiz Bosch ve uzun bir süre Finish kullandık ya tablet erimedi, erise de bulaşıklar benek benek oldu bütün bardaklarımız rezil oldu, bir de yapış yapış kaldı ki sormayın. biz değiştirdil Fairy'e geçtik, şu an için çok memnunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benek benek olma sorununu daha önce çoğu kişinin yaşadığını gözlemledim. En kısa sürede şu Fairy'nin Plantinumu alıp deneyeceğm.

      Sil
  7. Finish Quantum tablet ile benim de aynı sorunlarım oldu. Makinemde sorun var diye çok endişelenmiştim . Fakat Fairy platinum kullanınca hiçbir sorun oolmadı. Şu an tekrar denemek amaçlı finish aldım ve sorun yok. Ben Finish tabletlerin bazı paketlerinde sorun olduğunu düşünüyorum. Miadını doldurmuş olabilirler. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Benim makinamda da bulaşıklar benek benek çıkıyordu servisi çağırdım ve yıkadıktan 2 saat sonra gibi bir süre sonra açın makinanızı içinde kuruyacağı için benek kalmaz dedi öyle yapıyorum ve hiç sorun yaşamadım. Deterjana gelince sıvı tabletleri öneririm bunlar maalesef bu şekilde sıkıntı yaşatıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu bilmeden de olsa doğru yapıyormuşum. Ben genelde makinayı gece yatarken çalıştırıyorum. Sabah uyandığımda açıyorum. Yada yatmadan her halukarda 2-3 saatten sonra açıyorum ama gene de bu sorun oluyor. Bu nedenle deterjandan olduğunu düşünüyorum.

      Sil
  9. Ben de bu markayı kullanıyorum pırıl tablet denesin mahvetti bardaklar tuz mu kireç mi bilmiyorum öyle çıkıyor:(

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle Fairy kullanmanızı tavsiye ediyorum daha önce bende bu durumla çok karşılaşıyordum ama fairy kullanmaya başladıktan sonra hiç böyle bir olay olmuyor. Sizinde memnun kalacağınızı düşünüyorum ben çok mennunum :)




    YanıtlaSil
  11. Fairy kullanıyorum jel tablet olduğu için böyle bir sorun olmadı ancak gratisde satılan buna benzer bir tablet var kullanmıştım hiç böyle bir sorun da yaşamadım..

    YanıtlaSil
  12. Aynı sorundan muzdariptim ben de. Ama, Fairy tablet kullanmaya başladığımdan beri hiç sıkıntı olmadı.
    Ama, yine de emin olmak adına tableti bir değiştirmeni öneririm.

    YanıtlaSil
  13. Dönem dönem yaşanabiliyor bu tür problemler. Bazen parlatıcı, bazen deterjan, bazen de suyun sertlik ayarları neden oluyor.Kolay gelsin size.

    YanıtlaSil
  14. Finish zaten mükemmel yıkadığında bile iyi yıkamıyor. Güya hepsibirarada tablet; ama bulaşıklar hep benek benek çıkıyordu. Şimdi Fairy kullanıyorum o hem poşet gibi bir şeyde sıvı kıvamlı olduğu için tortu halinde kalmıyor.

    YanıtlaSil
  15. fairy iyi gerçekten de

    YanıtlaSil
  16. Bu sorun kardeşimlerde de vardı. Bende ya deterjanın bozuk olduğunu ya da makineye uygun olmadığını düşündüm. Fairy bu işin ustası (:

    YanıtlaSil
  17. Fairy geç bebeğim :) Onca reklamı boşuna yapıyor Finish ..

    YanıtlaSil
  18. Ben Fairy Platinium kullanıyorum oldukça da memnunum.

    YanıtlaSil
  19. ben de kullandım bulaşık makinam bozuk sanıyordum...meğersem iş deterjandaymış...3 haftadır Fairy kullanıyorum...Allah razı olsun kim icat ettiyse...

    YanıtlaSil
  20. Bulaşık makinesi deterjanları çok çabuk bayatlıyormuş.Küçük miktarda alınmalı ve karanlık yerde muhafaza edilmeliymiş.Aynı şikayetle başvurulan servis yorumu böyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef o şartlara uygun sakladım ve paketi yeni aldım. O nedenle konu bunun dışında. Daha önce bu tablet gibi sarılı jel şekilde üründen 1-2 adet numune kullandım ve bu ürünle yaşadığım hiçbir sıkıntıyı onunla yaşamadım.

      Sil
  21. bu markada böyle bir sorun yaşamadım ama Fairy'den daha çok memnunum. belki bir seri üründe sıkıntı olmuştur. her ne olursa olsun firmanın dönüş yapması gerekirdi

    YanıtlaSil
  22. Biz de açıkçası marketteki kampanyaya göre bazen bundan bazen de jel şeklinde olanlardan alıyoruz. Bu sorunu yaşamadık ama sık sık olmasa da benek benek olma durumunu yaşadık. Fairy'den biz de daha memnunuz, hem elde yıkamak için hem makina için olanı çok iyi.

    YanıtlaSil
  23. Ben finish kullanıyorum. Makinem eski. Hiçbir sorunla karşılaşmadım. Pırıl pırıl yıkıyor. Eski bosch bulaşık makinesi kullandığım için bol suyla süper yıkıyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey