Ana içeriğe atla

Bitenler #25

Merhabalar,

Her ay olduğu gibi bu ayda bitenler yazısını yazmadan olmaz =) Son günlerde evlilik telaşı nedeni ile blogum ile çok fazla ilgilenemiyor olsam da, ufak bir bitenler yazısı ile bu arayı sonlandırmak lazım.

Cyrene - Syoss Şampuan - Cosmed ürün deneyimleri


Syoss Onarıcı Terapi Şampuan: İlk çıktığı zamanlar yakın arkadaşlarım kullanıp, hiç güzel değil dediklerinde ürüne karşı mesafeli davranmıştım. Sonunda 2 kutu alıp deneyelim bakalım dedim. İlk başlarda kepek yaptı ama 3. yıkamadan sonra düzeldi. Ne çok çok iyi ne de kötü bir ürün. İçerisinde SLS, Dimethicone vs var. 

Cyrene Hydraing Skin Recovery Gentle Cleansing Gel: Cyrene ürünlerinden ilk sipariş ettiğim ve  denediğim tam boy ürün buydu. Seri olarak kullandığımda o kadar etkisini gördüm ki! 2% Aha'lı tonik ve 15% ahalı maskeyi de rutine eklediğim de cilt lekelerinde bariz bir açılma oldu. Hatta bunu instagram da sizler ile paylaşmıştım. Cildimi kurutmadan temizledi. Rutin bir şekilde kullandığım zaman gerçekten temiz ve ışıltılı bir cildim olmuştu. Yaz geldi rutin gitti, tipim kaydı! Gene alır mıyım, tabi ki evet!

Cyrene Moisture Boost Hydrating Facial Tonic: 2. şişe bitti, şuan 3. şişe yarım oldu. Yüzümü temizledikten sonra kullandığım bu ürünle cildimi yatıştırıp aynı zamanda nemlendiriyor. İçerik bakımından temiz olan Cyrene ürünlerini iç rahatlığı ile rutinlerime ekliyor ve cilt tipinize ve sorunlarınıza uygun olanlara göz atmanızı öneriyorum.

Wellness Beauty Orange& Granatapfel: Rossmann' dan aldığım mini boy duş jeli. Rossmann'ın bu seyehat ve deneem boyu ürünler bulundurmasını seviyorum. Duş jeli fena değildi. İçeriğinde SLS, Dimethicone ve parfüm gibi maddeler yer almakta..

Estee Lauder Pore Minimizing Skin Refisnisher: Belki elimde 4-5 tane olsa peş peşe kullansam ufakta olsa bir fikir edinebilirdim ama şuan için diyebileceğim pek bir şey yok...

Isana  7 Bitki Şampuan: Seyahat sırasında şampuanım bitince dev boy taşımamak için almıştım. Ne kötü ne mükemmel bir üründü. Gene de belki ilerde  tam boyunu alıp deneyimleyebilirim.

Cyrene Argan Milk Serum, Güneş Kremi ve Overnight Age Resetting Krem: Ürünlerin tester boyunu denedim. Sağolsun Cyrene testerlardan bol bol koymuş. En azından hem arkadaşlarıma hem bana yetecek kadar =) Cilt tipime uyan bu ürünlerden1 hafta kullandıktan sonra muhtemelen bir sonraki bitenlerde detaylı yorum yapmak istedim. Fakat ilk kullanıma rağmen argan milk in verdiği yumuşaklık hissini o kadar beğendim ki. Tam boyunu denemek için sipariş etmeye değer =)

Lagrita 70' li Pamuk: Sanırım Bim'de satılıyordu. Fena değildi, sert olmayan, çizmeyen veya tahriş etmeyen her türlü pamuğu kullanabilirim :)

Avene Emulsion spf 50: 2 senedir düzenli olarak kullandığım bu üründen memnunum. Sanırım bu sürede 4-5 kutu bitirdim ve hal böyle olunca biraz ara verip yeni bir şey denemek istiyor insan. Güneş kremlerinin ömrü  6 ila 12 ay arasında olunca biri bitmeden diğerini pek açmak istemiyorum. Ancak yaz ayları kullanım oranım arttığı için bunu değerlendirebiliyorum =)

Cosmed spf 50: Bazen güneş kremini tazeleme ihtiyacı duyarım diye bunu çantaya atmıştım. Çok aralıklı denediğim için hakkında fazla yorum yapmak istemiyorum. 

La Roche Posay Effaclar Jel: Yağlıya dönük karma cildime çok iyi geldi diyemem. Ortalama bir üründü. Bioderma Sebium Gel' de hissettiğim temizlik hissini çok vermedi. İçeriğinde paraben, alkol, sabun gibi maddeler olmaması güzel.

Biten ürünler, Denedim

Kotex Ultra Kanatlı: Bu paketten çıkan ürünü cidden beğendim ve tekrar tekrar alırım. Pamuksu yüzeyi ile insanı o kadar rahat ettiriyor ki !! Hele ki yaz sıcağında... Uzun zamandır yapı olarak denediğim bir çok markanın ürününden daha iyiydi. Yine Kotex' in başka ürünleri de var elbet ama en iyisi bu bence. Daha önce Orkid'i çok beğensem de kalitesinin git gide bozulması ve bu düşüşe rağmen fiyatının hakkından fazla olmasına anlam veremiyorum..

Glade Floral Buket Mini Jel: Gerek oda, gerek çekmece veya dolaba konularak kullanılabilen bu kokuları çok sevdim. Hele bu floralın kokusu o kadar güzel ki. Ne zaman açtım tam hatırlamasam da 1 aydan uzun süredir banyomda ve daha yeni yeni dibine gelmiş. Tekrar bu kokuyu da alabilirim ya da serinin benzer başka bir ürününü de deneyebilirim.

Splat White Plus Diş Macunu: İnsan diş macunum bitti diye üzülür mü? Vallahi üzüldüm, Splat öyle yer etmiş ki bende, varsa yoksa o. Herhangi bir markayı alsam içim rahat etmeyecek gibi... Fiyatından emin olmamakla birlikte 23-27 TL aralığında olsa gerek... Alternatifleri değerlendireceğim ama en kısa sürede indirim olsa da depolasam :D Genel olarak Splat çeşitlerini çok beğendim. Mesela Splat Love adlı ürünü ayrıntıları ile şuradan okuyabilirsiniz.

Bu ayın biten ürünleri de bu şekildeydi. Cyrene ile ilgili en kısa sürede detaylı bir yazı paylaşacağım. Siz en son neler bitirdiniz , biten ürünler ile ilgili görüşleriniz neler?

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler!

Yorumlar

  1. Syoss şampuanı merak ediyordum, demekki çok merak edilecek bir yanı yokmuş :) sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. La Roche Posay jeli çok beğenerek kullanmadım ben de. Hatta, son dönemlerde yağlı olan cildimi bayağı kuruttu ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  3. Syoss'u bende hiç sevmemiştim =)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bilgileriniz için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Syoss'u hiç beğenmedim ben, kaşıntı yapmıştı bana. Cyrene ürünlerini çok merak ediyorum, ilk fırsatta denemek istediğim bir sürü ürünü var. Daha güzelleri gelsin yerlerine :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey