Ana içeriğe atla

Şubat Ayı Bitenler #23

Bitti de gitti maşallah,


Her ay olduğu gibi düzenli ve özenli kullanarak birçok ürün bitirdim. Tabi gene renkli kozmetik namına 2-3 ürün olsa da bitenlerde onlarda yerini aldı. Ürünleri gruplandırmaya özen gösteriyorum fakat biten ürünler çoğaldıkça bazen resimlerini çekip attığım için sonra sınıflandırmaya dair bir ürün daha bitirmiş oluyorum.... 


Aubrey Balancing Continier: Saç kreminin saçım üzerinde özel bir etki yarattığını düşünmüyorum. 

Moshos Garden Hair Care Jojoba Yağı: Zaten Moshos'un birçok ürününü (kil maskesi)severek kullanıyorum. Bu ürün saçlarımın mat görüntüsünü alan ürünlerden biri oldu. Aynı zamanda yeri geldi saç dibime hatta kaşıma bile sürdüm. Maske gibi de kullandım, banyo sonrası serum niyetine de.  Fakat saç uçlarıma beklediğim yumuşaklığı vermedi. Fakat özellikle kışları kuruyan saç dibim zaman zaman pul pul oluyor.Bu ürünü saç diplerime yedirip, saçlarımı sarıp birkaç saat bekleyip yıkayınca...Yine saçlarımı nasıl uzattığıma dair yazdığım yazıda sizlere yardımcı ürünler olduğunu söylemiştim. Onlardan biride buydu. Neyse önemli noktalara değindim sanırım kalanlar ürün yazısında olsun :)
Loreal Saç Kremi: Bu ürün tavsiyevi tarafından yollanan saç boyasının içinden çıktı. Annem acayip memnun kaldı ve Loreal'in kullandığı saç maskesi, saç kremlerinin hiçbirinin saçını bu kadar yumuşatıp, ipek gibi yapmadığının altını çizmemi istedi. Halkın sesi mod :D

Urban Care Argan Oil: Yazısını henüz yazmasam da severek kullandığım bir ürün. Banyodan çıktıktan sonra 3-4 pompa ürünü tüm saç boyu ve uçlarına yediriyorum. Saçlarımın kabarıklığını biraz olsun alıyor ve aynı zamanda yumuşatıp biraz da dalgalarını belirginleştiriyor.

Dove Duş Jeli: Geçen günkü English Home yorgan alışverişim gelince kutunun içerisine birkaç tane bundan koyduklarını farkettim. Kremsi yapıda bir duş jeli. Ne beğendim ne beğenmedim..

Splat Love Diş Macunu: Yorumlarım için isme tıklamanız yeterli. love love love

Komili Şampuan: Carrefour Sa' da geçen ay alışveriş yaparken yanında sıvı sabun hediyeli(400ml) bu şampuanı(750ml) görünce alayım dedim. Çünkü fiyat trajikomik 4 tl gibi birşeydi. Ürün zeytinyağ ve bal içerikli olunca ooooo, dedim. 2si 1 arada ürün pek kullanmayı sevmesem de ucuz ya aldık klasik Türk aklımı desem Komili'ye güven mi desem :D Ben hayatımda saç dibimi bu kadar kurutan, saçlarımı yağlandıran, karıştıran bir ürün görmedim... Yağlanma olayı başta günübirlikken kullandıkça sanırım saçım alıştı 1-2 gün oldu. Benim saçlarım ayda yılda bir böyle yağlanır. Daha ne diyeyim?? Neyse sıvı sabun iyi ..

Evinal Saç Uzamasına Yardımcı Saç Kremi: Öncesi/sonrası resimleriyle yazdığım etkiyi gören birçok kişinin gözlerini faltaşı gibi açtığı ürün bu. İsme tıklayıp isterseniz okuyun.

Isana Maskeyi bu ikinci bitirişim fena değil, yazısı gelecek.

Palmolive Çikolata Tutkusu: Bu duş jeli içerik olarak her şeyin olduğu tekrar alma taraftarı olmadığım fakat kokusunun çok güzel olduğunu ve banyodan sonra uzun süre evin mis gibi koktuğunu söylemeden edemeyeceğim. Yazısı blogta var.


Loreal saç boyasının yazısı en azından sosyal medyada bir özetini geçerim. Lux sabun fena değildi. Oxygen Bubble maskenin 2. parçasınıda kullanınca yazısı gelecek. Fakat değişik bir üründü...

. Avon Viva by Fergie Body Lotion bitiremediğim için anneme verdiğim annemin görseldeki halde bitenlerime attığı ürün. Parfümü gibi güzel kokuyor nemlendirmesi de eh işte.

Avon El Kremi evde herkesin elinden geçen ortalama bir kremdi.

Planet Spa Maske'yi hiç mi hiç sevmedim. Ne maske gibi ne peeling ne olduğu belirsiz bir üründü.

Cyrene Shea butter beğendiğim bir ürün ayrıntıları ile blogta yerini alacak kendisinin birkaç tane yedeği var :)

Estee Lauder Revitaling Supreme Night Krem: Nemlendirmesi başarılı, cildimi yağlandırmayan hoş bir gece kremiydi. Fiyatını bilmiyorum ama tam boyu denenebilir. 


Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu: Beğendiğim hatta kullandıklarım içinde en iyisi diyebileceğim ürün. Blogta yazısı var. Ürünle ilgili yaşadığım tek sıkıntı instagram da paylaştığım içeriğinin tanecik tanecik gibi olmasıydı.. Fakat hesabımın altına Cyrene argesi saklama koşullarından kaynaklanabileceğini, tüm misel sularında olabilen bulutlanma noktasından olabileceğini bildirdi. Dedikleri gibi düzeldi. Odamdan alıp banyoya koydum daha sonra baktığım da ürün düzelmişti fakat diğer misel sularımda aynı yerde sakladığım için böyle bir durumun gerçekleşmesine şaşırmadım değil..

Benri pamuk güzeldi, synergen burun bandı eh fena değil, Rossmann elmalı gözlük bezi güzeldi. RVL Hydro makyaj temizleme mendili tam çantaya atmalık, fena değil.

Avene Cleanance: Ürünün tam boyunu kullanmaya başlayacağım. Yazısı gelecek.

Flormar Eye Makeup Removal Pads: İşlevini hiç güzel yapmayan şurada instagram da paylaştığım resimden de görebileceğiniz sonucu veren tekrar idareten bile almayacağım ürün.


Son olarak; bozulan bir siyah oje, markasını unuttuğum 2 yıldır elimde olan bu parlatıcı yine çöpe gidiyor.

Avon Anew Ruj: evet dibini gördüm, utanmasam uğraşacağımı bilsem fırça ile dibini bile didiklerdim. Bu serinin kremsi aynı zamanda birçok rujdan daha kalıcı olan rujlarını seviyorum. 

Bende bitenler böyle. Mart ayında renkli kozmetiğe dair güzel şeyler bitireceğime inanarak görüşmek üzere =)

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler !

Yorumlar

  1. Avon Viva Fergie kremin kokusunu çok beğeniyorum bende :)

    YanıtlaSil
  2. Yine ne güzel bir sürü ürün bitirmişsin. Cyrene benim de favorim. :)

    YanıtlaSil
  3. Bu ay bende kendimi aştım ürün bitirme konusunda ne güzel bir sürü ürün bitirmişiz aferin bize =))

    YanıtlaSil
  4. urbanı bende alıp denıcem sonunda ama down underın argan yaglı saç serumunuda tatılde bır arkadaşımdan deneyıp begenmiştim ıkısınden bırını alırım muhtemelen. Baya güzel bitirmişşin,(-: cyrene.uygun fiyatlı makyaj t.suları içinde bence en iyisi ...

    YanıtlaSil
  5. Düzenli kullanım sayesinde bir sürü ürün bitiyor.
    Ruj bitirmek büyük başarı, gelsin mi yeniler ;)

    YanıtlaSil
  6. Komili Şampuan bende memnun kalmamıştım ..

    YanıtlaSil
  7. Benimde en çok ilgimi çeken urban care artan oil.
    Çünkü saçlarım benimde kabarıyor alacağım. Inşallah işe yarıyordur.

    YanıtlaSil
  8. Baya ürün bitirmişsin :) Bende çok bitirdim ama bir türlü yazısını giremiyorum :)

    YanıtlaSil
  9. İnsan ürün bitirdikçe rahatlıyor değil mi :))

    YanıtlaSil
  10. Daha önce hiç Komili şampuan kullanmadım bu yorumdan sonra da kullanmam zaten,yazınız çok faydalı bir yazı alınacak alınmayacak kategorisi oluşturmaya yardımcı oluyor :)

    YanıtlaSil
  11. komilinin şampuanımı varmış:)

    YanıtlaSil
  12. Urban argan serumu bende severek kullanıyorum özellikle kokusu çok güzel :)

    YanıtlaSil
  13. Cyrene misel suyun diğerlerine oranla çabuk bozulduğunu düşünüyorum.Bendekinin de kokusu değişti ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  14. Planet Spa Maske'yi denemek istiyordum artık gerek kalmadı teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey