Ana içeriğe atla

Instagram Alışverişi --> Dilara'nın Atölyesi Çeyiz Alışverişi

Merhabalar,

Bu yazı bazı sebeplerden dolayı o kadar aksadı ki.. Aldığım şeyleri hele ki beğendiysem bir heyecanla yazar, sizlerle paylaşırım ki, sizde faydalanabilin. Fakat resimlerini çekip aldıklarımı kaldırdıktan sonra bilgisayara atılan formattı vs. derken tekrar çıkarttıp çekme isteği gelmeyince yazı bekledikçe bekledi. Baktım benim görsellerim olmasa da, Dilara'nın kendi sayfasında harika görseller var. Bende yakında kendi evime taşınıyorum, eşyalarım gittikten sonra aldıklarımı sizlerle ayrıca paylaşırım :)


Alışverişi sevgili arkadaşım Pelin'in runner tutkusu sayesinde yaptık diyebilirim. Böyle şeyleri sever ve takip ederim fakat daha önce hiç instagram butiğinden alışveriş yapmamıştım. 


Özellikle aldığım ve en beğendiğim bu altın varaklı runner. Bundan hem ayna önüne koymak hem de büyük masaya koyarım niyeti ile 2 adet aldım. Gerçekten çok şık, değil mi?!!



Kısacası aldığım set bu görselde gördüğünüz. Fakat peçetelikler yok.


Tersten görünüşünü bulamadım ama bir tarafı böyle varak iken diğer tarafı keçe...


 Sunumlar bir harika <3


Pelin ise renkli keçelerden mor olanı tercih etmişti. Ayrıca üçümüzün kutusundan da yaprak şeklindeki bu bardak altıklarını hediye olarak yollayan Dilara'ya tekrar teşekkürler.


Bu kez gözüme renkli runner'ları kestirdim. 

Sizde bizler gibi böyle cicili bicili şeyleri seviyorsanız, gönül rahatlığı ile Dilara'nın Atolyesi'ni önerebilirim.

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler !

Yorumlar

  1. Güzel bir sayfa,inceleyelim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok şık olmuşlar. Güle güle kullanın. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş görünüyorlar. Güle güle kullanın, bu arada yeni eviniz şans getirsin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel şeyler varmış. Aldıklarını güle güle kullan. Bu arada bir şey kaçırmışım, çeyiz alışverişi derken yeni ev derken evleniyor musun yoksa ben mi yanlış anladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 gün sonra tekrar resmi olarak İstanbul'lu oluyorum. Hemen değil ama yakın gelecekte evlilik işleri var canım :)

      Sil
    2. Yaaa, hayırlı olsun ya şaşırdım :) İstanbul demek :) Bekliyorum konu ile ilgili detayları merakla.

      Sil
  5. Güle güle kullanın..Harika gözüküyorlar
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller gerçekten :) güle güle kullan =))

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok güzelmiş, güle güle kullan.
    Ah, taşınmak ne zordur bilirim. Hele bir de geçen yıl taşınma, yerleşme, düzenlediğim anneler günü etkinliği ve kızımın doğum günü hazırlıkları derken kaça bölünmüştüm.... Pöfff....
    Sana kolaylıklar dilerim :))

    YanıtlaSil
  8. Çok şıkmış hepside keyifle kullanın inşallah.
    Bu arada bloğunuzu takipdeyim.Banada beklerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey