Ana içeriğe atla

Keratinli Saç Bakım Maskesi : Cyrene

Merhabalar,

Uzun zamandır saç bakımı ağırlıklı yazdığımın farkındayım. Denemeyi en sevdiğim bakım ürünlerinin başında olan saç bakım ürünlerinden birini, bugün sizlere dilim döndüğü kadar anlatmak istedim.

Keratin bakımı hakkında daha önce bahsettiklerimi hatırlamıyorsanız şuradan inceleyebilirsiniz. Yine de okumaktan sıkılmayacak bir grup için keratin&keratin bakımı nedir? diye ufak bir giriş yapalım, değil mi?

Keratin, yapısal proteinlerin bir çeşididir. Epidermal olarak yani tırnak, toynak,boynuz, kıl, tüy vs. meydana gelmektedir. (Bknz:Yaşamın Temel Kuralları, sy. 42, Ali Demirsoy ) Keratin bakımı ise özellikle ısıl işlemler ve kimyasal işlemler (örn:boya) gibi saçın temel yapısını bozacak girişimler sonucu oluşan zararı biomimetik teknoloji ile düzeltmeyi hedefler. Saçın yapısını bozacak girişimlere engelleyecek herhangi bir destekte bulunmazsak özellikle saçınız gittikçe kurumaya meyilli, dolaşan, düğümlenen, kırılan, esnekliğini kaybeden ve incelen bir hal alması muhtemeldir. 



Yukarıdaki özellikleri sunan Cyrene Keratin Maskesinin elimde 25ml'lik olan bu deneme boylarından 5-6 kutu bitirmiş bulunmaktayım. Zaten orjinal boyu 150 ml olduğunu düşünürsek bir tam boy kutuyu denemiş sayılırım. O zaman iç rahatlığıyla size düşüncelerimi aktarabilirim. Unutmadan söyleyeyim sık olmamakla birlikte her kadın gibi saçlarım her ay mutlaka birkaç kez fön gibi ısıl işlemlerden geçse de kimyasal herhangi bir işlem ile müdahale edilmemiş, doğal halinde olup gözlemlerim bu temellere dayalı gerçekleşmiş olmaktadır.

Maskenin kullanım önerisi banyoda temiz saça uygulayıp yaklaşık 5 dk bekletmek ve ardından yıkamak. Bense çoğunlukla banyodan önce, saçlarımı nemlendirip ardından bu maskeyi uygulayıp saçlarımı sararak yaklaşık 2 ila 4 saat boyunca saçımda beklettikten sonra normal banyo rutinimi gerçekleştirmeyi tercih ettim. Saçlarım banyodan sonra o kadar yumuşak ve ipeksiydi ki. Banyoda ekstra saç kremi ya da maskesi uygulamadığımı da düşünürsek benim kuru, yıpranmış, kabarık saçlarımın aldığı hal gerçekten kayda değerdi. Banyo sırasındaki uygulamada da beklentilerimi karşılasa da diğer yöntemin daha etkili olduğunu düşünüyorum. Saç kırıkları için fazla yorum yapamam ama saçlarım daha bakımlı, daha yumuşak, daha parlak.. Ayrıca sürekli kurumaktan oluşan saç kırıklarım daha az.

İçerik olarak da temiz olan bu ürün verdiği derinlemesine bakım sözünü gerçekleştirdiği için ileri de tam boyunu aldırtmak için not defterimde yerini aldı.

Peki sizler keratin bakımı ile ilgili neler düşünüyorsunuz?

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter kozmetikyorumla
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler <3

Yorumlar

  1. Bu üründen son derece memnun kaldım.
    Hatta kuaförüm dahi farkı ve saçlarıma verdiği dokuyu çok beğendi…
    Güzel paylaşım için teşekkürler…
    Sevgiler…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalmanıza sevindim Emel Hanım =) Evde uygun fiyata alınıp kullanılaiblecek en iyi alternatiflerden birisi (:

      Sil
  2. bu ürünü ben de çok sevdim.. Aynen senin gibi bu küçük boylarından kullandım hep.. bekletme fikrini sevdim ama birdahakine ben de öyle yapıyım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene muhakkak öyle de, bence performansı en az 2 kat daha iyi geldi :) Bu tür maskeleri temiz saça yapılması prensibi olduğu için ertesi gün temiz saça uygulayıpta yıkananbilir.=)

      Sil
  3. güzel bir ürünmüş denemek lazım..bilgi için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. tam da bu aralar bu konu ile ilgileniyordum..Güzel bir paylaşım olmuş teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  5. Paylaşım için teşekkürler sizden ürünler hakkında çok şey öğreniyorum..

    YanıtlaSil
  6. bir kaç ürün var ama,memnun kalmadım yapışkan hissi ,kiminin kokusu kullanmadım ama,almayı düşünüyorum tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapış yapış his vermiyor, o nedenle sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Umarım dener, memnun kalırsınız.

      Sil
  7. Cyrene nin makyaj temizleme suyundan gayet memnun kalmıştım. Sanıyorum diğer ürünlere de saldıracağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuana kadar denediğim her ürününden memnun kaldım diyebilirim. Sadece Lilakutu'dan çıkan şampuan testerından pek birşey anlayamadım =))

      Sil
  8. Merak ettim bu ürünü, saçlarımız o kadar yıprranıyor ki bakım şart...

    YanıtlaSil
  9. Cyrene ürünlerini çok duydum. Kullanılabilir sizin deneyiminizden sonra. :) Selamlar.

    YanıtlaSil
  10. Ben de numune boylarından kullandım birkaç tane. Ve gerçekten de memnun kalmıştım.
    Cyrene kaliteli bir marka ve kendini her geçen gün geliştirmesi çok iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 5 ya da 6 tane bitirdim. Elimde 1-2 tane daha var. Saçımın aşırı yıpranması söz konusu olsa tam boyunu hemen sipariş edebilirim. Yoksa 2-3 ay da bir destek ürün olarak bu küçük boylarda yeterli gelir bana =)

      Gerçekten Cyrene sürekli gelişim içerisinde, daha güzel ürünlerin yakında geleceğine eminim :)

      Sil
  11. Bayılıyorum sac bakim ürünlerine ben hiç sıkılmadan okurum valla :) benim saclarim asiri yipranmis durumda kullandigim urunden mi bilmiyorum keratin bile etki etmiyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçının aşırı yıpranmış olmasından da hemen etki göstermemiş olabilir. Kullandığın üründen de olabilir biliyorsun ki birşey popülerite gösterince her marka ürün çıkarttıyor, hepsinin etkinliği de aynı olmuyor. İçerikteki keratin oranı ve diğer maddeler önemli tabi :)

      Sil
  12. Saç bakımına takıntılıyım ben de. Bu ara içeriği temiz saç ürünleri deniyorum bende. Aklımda olsun bu maske :)

    YanıtlaSil
  13. Cyrene'in her ürünü çok kaliteli eminim bu da öyledir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey