Ana içeriğe atla

Yves Rocher Pure System Ultra Clean Mask - Gözenek Temizleyici Maske

Güzel bir Cumartesi sabahından merhabalar,

Sevgili ikizim yollarda, sonunda iki elmanın yarısı buluşuyoruz. Zamanın geçmesini beklerken dün instagram hesabımda paylaştığım bu maskenin yazısını yazmak istiyorum. İlerleyen günlerde de yine Pure System serisine ait 4in 1 yüz kreminden bahsedeceğim.

Yves Rocher Pure System Ultra Clean Mask - Gözenek Temizleyici Maske - Gözenek Temizleyici Maske Kullananlar - Yves Rocher Clean Mask kullananlar - Yves Rocher - Pure System - Yağlı Cilt - Gözenek

Yağlıya dönük karma bir cildim var. Yaşım 24' e gelmesine rağmen hormonal sorunlarında neden olduğu zaman zaman streslede gün yüzüne çıkan sivilcelerim ve sivilce lekelerim var. Pure System serisi; temizleme jeli , dengeleyici bakım, akne kurutucu, matlaştırıcı tonik ve maskeden oluşmakta. Seriyi komple denemek istemedim çünkü o zaman kullandığım ve yeterli geldiğini düşündüğüm tamamlayıcı ürünlerim vardı. Bu nedenle maskesiz olmaz forever mask diyerekten serinin maskesini ve yüz kremi ihtiyacımdan ötürü de 4'ü bir arada diye sunulan cilt kusurları için bakım kremini aldım.

Yves Rocher Pure System Ultra Clean Mask - Gözenek Temizleyici Maske - Gözenek Temizleyici Maske Kullananlar - Yves Rocher Clean Mask kullananlar - Yves Rocher - Pure System - Yağlı Cilt - Gözenek - Gözenek temizleyici maske kullanımı

Yukarıda da görüldüğü gibi maskeyi uyguladıktan sonra yaklaşık 3 dk beklemeniz yeterli. Klasik kil maskeleri gibi. Sürümü kolay, sürdükten sonra kuruyan bölgeler benek benek mi desem delik delik bir görünüme bürünüyor. Bendeki bu durum daha çok burun ve kenarlarında oluyor. Yani gözeneklerin daha açık olduğu ve siyah noktaların sebum fazlalığının yoğun olduğu yerlerde..

Maskeyi hafta da 2 kere uygulamayı tercih ettim. Karma cildimde kuruluğa sebep olmadı hatta çoğunlukla ürünü kullandıktan sonra cildimi nemlendirmedim bile.. Sabah uyandığımda burun çevremde olan yağlanmayı gidermedi. Fakat, cildimi temizlediğini, siyah noktalarımın bir çoğunu giderdiğini aynaya baktığımda hissettim mi evet hissettim :) Sebumu dengelemek için ekstra takviyelere gerek olduğunu söylemeliyim, tek başına maskeden umut beklemek hayal olur =)

Yves Rocher' in bu ürününde paraben olmadığını söylemeden geçemeyeceğim. Ürünü sanırım doğum günü 4 al 2 öde fırsatıyla almıştım. Bu nedenle tam fiyatını hatırlayamıyorum ama alışveriş yazım blogumda mevcuttu.

Pure System serisini ( bence daha genç)  akneli ve siyah noktalı ciltlere yönelik. Benim şikayetlerim daha çok sebum fazlalığı, T bölgesi yağlanması üzerineydi. Daha aktif sorunları olanlarda ürünün daha da başarılı olacağını düşünüyorum.

Siz Yves Rocher'ın hangi ürünlerini severek kullanıyorsunuz? Çok memnunum dediğiniz bir ürünü var mı? 
Haftasonu Yves Rocher alışverişi yapabilirim, kendimi  tutamayabilirim :)

Sevgiler!

Yorumlar

  1. Yazında çok güzel anlatmışsın ürünü.Bende şu an severek kullanıyorum .
    Yves Rocher Sebo Specific Matlaştırıcı Toniği de çok başarılı,son favorilerimin arasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toniğini kullanmadım ama yüz yıkma jelini aldım yakın zamanda açacağım =)

      Sil
  2. Ben daha başlayamadım bunlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yenilerini alacağım yine sanırım doğum günü fırsatıyla :D

      Sil
  3. Ben de yves rocher'ın aynı ürününden kullanıyorum ve çok memnunum. Blogunuzu takibe aldım benimkine de bekliyorum :)
    http://benimmordefterim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bende şimdiye kadar denediğim pek çok ürününden memnun kaldım =)

      Sil
  4. Kız kardeşime serinin toniğini almıştık çok memnun kaldı,ben 27 yaşında olduğumdan pek elim gitmedi kullanmaya :// ay yaşlanmışım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde kız kardeşim toniğini kullanıyor. Memnunda .24 yaş için kullanılabilir bence =)

      Sil
  5. Yves Rocherın çok güzel ürünleri. çok beğeniyorum bende. siz de çok güzel anlatmışsınız zaten..

    YanıtlaSil
  6. O kadar güzel anlatmişsiniz ki almalıyım bundan mutlaka dedim :)

    YanıtlaSil
  7. Tüm ürünleri güzel. Bilgilendirmeniz harika.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Her ürünü gibi buda üretilme sebebini karşılamış gibi görünüyor anlattığınıza ve memnuniyetinize göre…
    Sevgiler…

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey