Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün: Bebak Makyaj Temizleme Sütü

Merhabalar,

4 blogger arkadaş birleşerek yazarken eğleneceğimiz, birlik olup belirli haftalarda seçtiğimiz ürünleri size aktaracağımız bir ekip oluşturmaya karar verdik! Düşündük, taşındık ilk ürünümüzü belirledik; BEBAK! 

4 görümce 1 ürün adını versek nasıl olurdu demeden geçemeyeceğim; bakalım ben ürün hakkında neler düşünüyorum?

Bebak - Bebak Acı Badem Sütü - Bebak Makyaj Temizleme Sütü Kullananlar - Acı Badem Sütü kullananlar - 4 blogger 1 ürün - Bebak kullananlar
Eskilerin her daim evinde gördüğüm yegane üründür 'Bebak' . Hiç kullanmaya niyet etmemiştim ta ki daha önce Bebak ailesinden kutu gelene kadar. O gün ben bu markayı biliyordum diyip deneyimlemeye ardından kendim de makyaj dolabımda yer vermeye başladım. Demek ki eskilerde birşeyler biliyormuş :P

Bebak - Bebak Acı Badem Sütü - Bebak Makyaj Temizleme Sütü Kullananlar - Acı Badem Sütü kullananlar - 4 blogger 1 ürün - Bebak kullananlar

Bebak ürün için ne diyor?

Tüm cilt tipleri için uygundur. Cildinizi temizleme, yumuşatma ve besleme niteliğine sahip bir makyaj temizleme ve güzellik sütüdür. Cildinize içeriğindeki doğal acı badem yağı ve acı badem sütü sayesinde canlılık, parlaklık ve tazelik hissi verir.

İster çalkaladığınız ürünü pamuğa döküp makyajınızı temizleyebilir isterseniz hafif masaj hareketleri ile cildinize yedirip, cildinizi nemlendirebilirsiniz...


Yağlıya dönük karma bir cilde sahip olduğum için aslında süt formunda ürünlerle cildimi temizlemiyorum. Dermatoloğum bu tarz ürünlerin cildimi daha da yağlandırabileceğini söylediği için genellikle benzer ürünleri merak etsem de almaktan kaçınıyorum.
Bebak - Bebak Acı Badem Sütü - Bebak Makyaj Temizleme Sütü Kullananlar - Acı Badem Sütü kullananlar - 4 blogger 1 ürün - Bebak kullananlar

Kullanım şeklim: Bazen nemli bir pamuğa bazense direk pamuğa dökerek kullandığım ürünle göz makyajımı temizlediğim zaman, belki Bioderma H2O ile tek hamlede olmasa bile birkaç seferde üstünden geçtiğimde ne maskara ne kalem ne far kalıntısı olmadan tertemiz bir gözkapağı elde edebiliyorum. Acaba kalıntı var mıdır diye Bioderma ile üstünden geçtiğimde pamuk tertemizdi. 

Nemli pamuk ile yaptığım uygulamanın hem daha pratik hem daha iyi sonuç verdiğini söylemeden geçemeyeceğim.

Ürünü cildimde kullandığım zaman yine oldukça başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Fakat fondoten kullanmadığım için ağır makyajlar için yeterli gelir mi emin değilim. Ama fiyat / performans bakımından kıyaslayacak olursak bence oldukça başarılı bir ürün! Ayrıca piyasada bu kalite de bir  Türkmalı nın olması sevindirici.

Ürünün, hem yüzümü hem de gözlerimi temizledikten sonra bıraktığı nemli hissi sevdiğimi söylemeden edemeyeceğim. Ayrıca gözlerimde herhangi bir yanmaya sebep olmadı. 

Ürünü birçok kozmetik satan mağazada bulabilirsiniz. Ben genellikle Rossmann, Yücel Parfümeri, Gratis ya da Watsons gibi yerlerden kolaylıkla ürüne ve ürün grubuna erişebiliyorum.

Ürünün 215 gr ve 120 gr olmak üzere 2 boyu var. Bendeki seyahat için ideal sayılacak küçük boyu. 

Ürün Puanım: 5/3

Bakalım bizim güzelliklerin ürün hakkındaki düşünceleri neler; merak ediyorsanız:

Gizem' in Blogu için buraya
Mehtap' ın Blogu için buraya ve
Pınar'ın blogu için şuraya tıklayarak ürün hakkındaki yorumlarını okuyabilirsiniz.

Instagram: ilkecevikofficial
Twitter & Snapchat & Snupps ilkeee_com
PR&iletişim : melishhe@gmail.com

Sevgiler!

Yorumlar

  1. Peluş ayıcığa bayıldım <3 Çok güzel bir post olmuş ellerine sağlık canım :)
    Sevgiler Mehtap :)
    mylittlemascara.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi, sevgülümünnn hediyeleri =) Teşekkürler Kızlar, emeğinize sağlık hepinizin.

      Sil
  2. Bence de genel olarak başarılı ve kurtarıcı bir ürün :)
    temizleme ve nemlendirme için kullanılmasını sevdim ben.
    sevgiler tatlım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildim yağlıya dönük karma bir cilt olsama temizleme sütünü eksik etmezdim. Göz için kullanmaya devam ederim artık =)

      Sil
  3. guzel bir ekip kurmussunuz merakla bekliyorum yazılarınızı :)
    bebaktan bende memnunum guzel temızlıyor makyajı

    YanıtlaSil
  4. Bıraktığı hissi ben de çok seviyorum özellikle kuru göz çevremi yumuşacık yapıyor :) Ellerine sağlık canım ve etkinlik için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim umarım seçtiğimiz ürünler hep böyle başarılı ollur =))))

      Sil
  5. keyifli bir yazı olmuş,
    bu ürünü çok beğenen var doğrusu,
    sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey