Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün: Flormar Beauty Toys Nail Art Brush Set

Merhabalar,

Benim güzeller güzeli 3 blogger arkaşımla sizlere bu üründen bahsetmek için uzun bir süre önce karar almıştık. Sizler için bu nailart fırçalarını deneyip, elimizden geldiği kadar kendi adıma kolay çalışmalar yaparak ürünlerden bahsetmek istedim.
flormar - Beauty toys - Flormar nailart - Flormar nailart fırçalarını kullananlar - nailart fırçası kullanımı - flormar dotting pen - kolay nailart modelleri


Flormar Beauty Toys Nail Art Fırça seti 6 adet fırçadan oluşmakta. Setin sahip olmadığı ve tek olarak satılan ise Dotting Pen denilen noktalama işaretleri şeklinde tasarımlar yapmamızı kolaylaştıran fırçadır.

Tatilde olduğum ve nailart fırçalarımı yanıma almadığım için setin resmini flormardan aldığım fotoğraf ile devam edeceğim.

flormar - Beauty toys - Flormar nailart - Flormar nailart fırçalarını kullananlar - nailart fırçası kullanımı - flormar dotting pen - kolay nailart modelleri


İlk fırçayı aldığımda açıkçası ne yapacağımı hiç bilmiyordum. Bu ne yaaa? demedim mi dedim. Bu fırçaya Süpürme-tarama fırçası adı veriliyor. Kullanım amacı ojeniz kurumadan önce tarayarak desen oluşturmanız. Tabi benim gibi nail artta yeni başladıysanız bu işlevi batırabilirsiniz :) Onun dışında çevremde bu fırçayı özellikle maske sürmek için kullanan tanıdıklarım var =) Biliyorsunuz ki biz Türkler her şeyi değerlendirecek bir yer buluruz. Olmadı manikürden törpülemeden sonra tırnaktaki tozlardan kurtulmak için kullanırız, gene kullanırız.

Aslında seti satarken dotting pen yok dendi, fakat 2 nolu fırça küçük noktalamalar ve puantiyeler yapmak için kesinlikle uygun ve başka amacı olduğunu düşünmüyorum.
flormar - Beauty toys - Flormar nailart - Flormar nailart fırçalarını kullananlar - nailart fırçası kullanımı - flormar dotting pen - kolay nailart modelleri

3 ve 6 numaralı ince kıl fırçalar ise detay fırçaları. 3 numara ile çizgiler, dallar yapılabiliyor. 6 numara ile de çiçek detayları yapmak mümkün. Ben uygulamaları yaparken kullanacağım ojeden beyaz kağıda döküp, fırçaya az az alarak yapıyorum. Yada fırçayı ojenin giriş kısmına hafif değdirerek. Öbür türlü batırarak yapıldığında hem oje çok fazla geliyor; böyle de olunca yoğun ojeyle uğraşmak dert oluyor. Ayrıca fırçanın üst siyah kısmına ve metalik kısmına da oje bulaşıyor. Her ne kadar fırçaları aseton ile temizlenmesi önerilse bile daha ilk temizlemede siyah renkli sapların rengi gitti..

flormar - Beauty toys - Flormar nailart - Flormar nailart fırçalarını kullananlar - nailart fırçası kullanımı - flormar dotting pen - kolay nailart modelleri

4 ve 5 nolu kesik uçlu fırçalar ile ilk olarak French yapmayı denedim. Bana göre gayet başarılıydı. Ayrıca harf yazmakta olsun, geniş yapraklar yapmakta olsun, kullanılabilir buldum.

flormar - Beauty toys - Flormar nailart - Flormar nailart fırçalarını kullananlar - nailart fırçası kullanımı - flormar dotting pen - kolay nailart modelleri


Nailart tasarımında kesinlikle bir başarım ve kabiliyetim söz konusu olmadığı için incelemem ve yorumlamam ancak bu seviyede kalabilir. Fakat ilk defa fırça alıp kullanan biri olarak fırçaları başarılı bulduğumu söylemeden geçemeyeceğim.
flormar - Beauty toys - Flormar nailart - Flormar nailart fırçalarını kullananlar - nailart fırçası kullanımı - flormar dotting pen - kolay nailart modelleri

Fırçalar ile ilgili tek sıkıntım, püskürtme fırçasını aseton ile temizlediğimde aşırı sertleşmesi, fırçaların siyah kısmının hemen aseton ile çözünmesi  ve de gri kısmının fırçadan ayrılması diyebilirim. İlk ikisi sorun olmasa da fırçalarımdan biri hemen gitti. Tabi tekrar onu yapıştır, oturttur falan hallettim ama bunu yaşadığımı söylemeden geçemeyeceğim.
flormar - Beauty toys - Flormar nailart - Flormar nailart fırçalarını kullananlar - nailart fırçası kullanımı - flormar dotting pen - kolay nailart modelleri

Son olarak Flormar Beauty Toy Nail Art Brush Set 12.50 TL' ye satılmakta. Yanlış hatırlamıyorsam Dotting Pen ise 6 TL 'ye satılıyordu. Tüm ürünlere Flormar'ın sitesiden veya Flormar standlarından rahatlıkla ulaşabilirsiniz. 
flormar - Beauty toys - Flormar nailart - Flormar nailart fırçalarını kullananlar - nailart fırçası kullanımı - flormar dotting pen - kolay nailart modelleri

İşaret parmağındaki uygulamanın yazısını ise şurada yapmıştım. Ayrıca tırnak mankenim ikizim sevgili İlken'e teşekkür ederim.

Benim Flormar Nail Art Fırçalarına puanım: 5/3

Gizem' in Blogu için buraya
Mehtap' ın Blogu için buraya ve
Pınar'ın blogu için şuraya tıklayarak ürün hakkındaki yorumlarını okuyabilirsiniz.

Sevgiler!



Yorumlar

  1. Kalpli olana bayıldım :)
    püskürtme fırçası ilk asetonla sildiğinde gerçekten aşırı sertleşiyor, kuruyunca düzeliyor ama anında bir daha kullanımı zor oluyor tabi.
    Nail artlar çok tatlı olmuş canım, ellerine sağlık :*
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, seninki de çok güzeldi.
      Malesef o sertleşmeyi ve asetonun rengini götürmesini sevmedim.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. İlk defa deneyimledim o nedenle bence yeni başlayanlar için ideal :)

      Sil
  3. Ben de çok daha kapsamlı bir set var ama daha cesaret edip kullanamadım :) Dotting pen Essence den almıştım ama çok minik noktalamalar yapıyordu Flormarın ucu daha geniş olunca aldım ama onunla da geniş noktalar yapmayı beceremedim :( Nail artlar güzel olmuş ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben ideal buldum dotting pen leri. Hoşuma gitti set =)

      Teşekkür ederim.

      Sil
  4. ben teşekkür ederim :) Tırnak modelin olmak için her zaman hazırım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey